مریخ نورد ناسا در ۱۸ فوریه ۲۰۲۰ روی این سیاره فرود آمد تا تاریخ زمین‌شناسی آن را بهتر درک کند و نشانه‌های از حیات باستانی بالقوه در آن پیدا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به کمک شش تصویری که نشان دهنده جاده‌های باریک و ترسناکی هستند، می‌توانید شخصیت خود را شناسایی کنید. رویکردهای روانشناسی شبیه این تصاویر اغلب به تحلیل‌های سریع برای مسائل پیچیده ختم می‌شوند. این روش‌ها بسیاری از افراد را به‌سمت خود جلب می‌کنند. به ویژه آن‌هایی که به دنبال حال خوب هستند.
به گزارش رسانه‌های ایتالیایی پرواز شرکت دلتا ایر لاینز آمریکا از میلان به مقصد نیویورک، ۹ دقیقه پس از بلند شدن به دلیل مواجهه با تگرگ مجبور به فرود اضطراری در رم شد. تگرگ به دماغه هواپیما، بال‌ها و یکی از دو موتور آسیب وارد کرده است.
این دست برنزی در حالی پیدا شد که گل و خاک اطراف آن را پوشانده بود و به طرز ترسناکی زنده و طبیعی به نظر می‌رسید.
وقتی صحبت از انگل‌ها می‌شود، فکر همه ما به سمت کرم‌ها و حشرات می‌رود؛ اما در قلمروی اقیانوس‌ها، به نظر همه چیز متفاوت هست و حتی موجودات بزرگ و سهمگینی مثل کوسه‌ها هم از این انگل‌ها در امان نیستند و در موارد استثنایی، می‌بینیم که حتی زندگی در زیر موج‌ها هم ممکن است چقدر وحشتناک و سخت شود.
گرچه درباره کاموف ۵۲ مشهور به تمساح زیاد صحبت نشده است اما دلایل محکمی برای اثرگذاری آن در میدان نبرد وجود دارد. حتی مقامات اوکراینی هم کارایی کاموف ۵۲ در میدان نبرد را تایید کرده و درباره این سلاح قدرتمند ابراز نگرانی کرده‌اند.
به‌تازگی سروکله نوعی ماهی به نام کله‌ماری ملقب به هیولای فرانکشتاین که می‌تواند چند روز در خشکی زنده بماند در ایالت میزوری آمریکا پیدا شده است.
ببر، بزرگترین گربه‌سان جهان و شکارچی باشکوه جنگل‌ها در راس هرم غذایی ایستاده است اما این دلیل نمی‌شود که مراقب پشت سرش نباشد.
بدن موش ملخ‌خوار می‌تواند دوز‌های بالایی از سم عقرب را تحمل کند و با خوی تهاجمی که دارد مسلما عقرب شانسی برای زنده مقابل این حشره ندارد.
بین آرواره‌های پایین آن‌ها پوست بسیار کشیده‌ای وجود دارد که به مار اجازه می‌دهد تا حیوانات حتی بسیار بزرگ‌تر چون تمساح را ببلعند.
جدیدترین نسخه‌ی هوش مصنوعی میدجرنی تصاویری خلق می‌کند که به‌طرز عجیب و ترسناکی واقع‌گرایانه‌اند، اما وجود خارجی ندارند.
چندین سکوی ورزشگاه آزادی ماه‌هاست برای بهسازی به حالت مخروبه در آمده است.
انواع مختلفی از کوسه وجود دارد، از جمله، کوسه آبی، کوسه نهنگ، کوسه ببری، کوسه بالگرد و کوسه گوبلین. کوسه گوبلین اما الگوی رفتاری سایر کوسه‌ها را نشان نمی دهد و بنابراین به عنوان یکی از احمق ترین کوسه ها رتبه بندی می‌شود.
این مار، بزرگترین مار آفریقا و یکی از هشت گونه بزرگ مار در جهان (به همراه آناکوندای سبز، پیتون مشبک، پیتون برمه ای، پیتون سنگی آفریقای جنوبی، پیتون هندی، آناکوندای زرد و پیتون اسکراب استرالیا)، است و طول آن نزدیک به 6 متر یا بیشتر می‌رسد.
«با وجود اینکه این ماهی مرکب، بیش از دو و نیم متر طول دارد، اما در مقایسه با سایر ماهی‌های این گونه، نسبتا کوچک است.» جان آبلت، متصدی ارشد نرم‌تنان و سرپایان درموزه تاریخ طبیعی لندن، قبلا در گفتگو با نیوزویک گفته بود که ماهی‌های مرکب غول‌پیکر می‌توانند تا ۱۲ متر نیز رشد کنند.
کوسه‌ها، ببر‌ها و هر حیوانی که از ابهت آن شنیده‌اید را فراموش کنید؛ موجوات ترسناکی در طبیعت وجود دارند که حتی از وجود آن‌ها بی‌خبرید.
این راکت‌انداز چنان ابعاد بزرگی دارد که از سوی نیروهای آمریکایی مستقر در کره جنوبی در دسته موشک‌های بالستیک طبقه‌بندی شده‌اند.
این زن جایی در بیرون، در جهانی موازی، کمین کرده است. برای ظاهر کردنش، تنها کاری که باید بکنید این است که دستور‌های درست را در یک مبدل تصویر هوش مصنوعی، تایپ کنید. مانند یک طلسم دیجیتالی، کلمات، چهره وهم‌آلود زنی با نگاهی تهی و خالی از زندگی را در برابر چشمان شما ظاهر می‌کنند. نام زن خیالی در این تصویر دیجیتالی «Loab» است که یک هنرمند سوئدی که با نام کاربری «سوپرکامپوزیت» (Supercomposite) در توییتر شناخته می‌شود، کشفش کرده است.
شاید شکل‌های متمایزی که در این دهانه‌ها دیده می‌شود کمی گیج‌کننده باشد، اما گیسلر می‌گوید یک توضیح احتمالی در ارتباط با تصعید مواد یخی در مریخ وجود دارد که این شکل‌ها را توجیه می‌کند.
کارشناسان برای نشان دادن خطر بزرگ تغییرات اقلیم و گرمایش جهانی دست به دامن هوش مصنوعی شدند تا واقعیت ترسناک را برایشان تصویر کند.
آیا هیولایی در IC ۱۳۹۶ وجود دارد؟ بخش‌هایی از ابرهای گازوغبار در این ناحیه ستاره‌زایی که به عنوان سحابی «خرطوم فیل» شناخته می‌شوند، ممکن است شکل‌های ترسناکی به خود بگیرند.
رصدخانه فضایی اروپا تصویر جدیدی از سحابی مخروطی منتشر کرد، که در فاصله ۲۵۰۰ سال نوری از زمین قرار دارد.
کاوالیوسکاس در مصاحبه‌ای توضیح داد که چگونه مورچه را در جنگلی نزدیک خانه خود در شهر تاوراگه در لیتوانی پیدا کرد. کاوالیوسکاس گفت: من همیشه به دنبال جزئیات، سایه‌ها و گوشه‌های ناپیدا هستم. هدف اصلی عکاسی، کاشف بودن است. من مجذوب شاهکار‌های خالق و منتظر فرصتی برای دیدن طرح‌های خدا هستم.
این هلی‌کوپتر تهاجمی برای حمله به اهداف زمینی توسعه پیدا کرده است و با استفاده از دو پروانه‌ای که خلاف جهت هم می‌گردند، احتیاجی به پروانه دم ندارد. این طراحی قدرت مانور بالایی به پرنده ترسناک می‌دهد.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی رکورد درخشان خود را در ترکیب این تیم نیز استمرار بخشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ