تونی کروس در مورد بازگشت های باورنکردنی رئال مادرید در بزرگترین بازی های فصل حرف زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمار، ستاره برزیلی، طی ساعات آینده به عنوان بازیکن جدید الهلال عربستان معرفی می‌شود.
باورنکردنی: توافق فوری الهلال با نیمار
رئال مادرید می‌دانسته که آردا گولر دچار آسیب دیدگی بوده و با این وجود بازیکن فنرباغچه را جذب کرده است.
مدیر فنی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: شاید باورتان نشود ولی برای مسابقات زیر 21 سال جهان ۳۷۵ جلسه تمرین را پشت سر گذاشتیم و این قهرمانی حاصل کار تمام اعضای فدراسیون والیبال و تیم جوانان بود.
طولانی شدن روند ساخت و ساز استادیوم بزرگ شهر درسدن در آلمان در این کشور خبرساز شده و انتقادات زیادی را متوجه دست‌اندرکاران پروژه کرده است.
آندره کوری، مدیر برنامه سرشناس برزیلی، اظهارات عجیبی را درباره وینیسیوس جونیور مطرح کرده است.
علیرضا بیرانوند یکی از کسانی بود که به خرید جدید پرسپولیس مشاوره داد تا راهی این تیم شود.
یوفا چند روز پیش تایید کرد بارسا به خاطر پرونده نگریرا از حضور در لیگ قهرمانان محروم نخواهد شد ولی اوساسونا به دلیل پرونده تبانی بازیکنانش که مربوط به یک دهه پیش است، از لیگ کنفرانس محروم شد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، به جرم اظهارات نژادپرستانه در زمان حضورش در نیس توسط پلیس دستگیر شد.
کیلیان امباپه مشتری جدید و بزرگی از قاره اروپا پیدا کرده است.
در حالی که همه چیز حکایت از انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا دارد، صفحه اسپانیایی رسمی باشگاه منچسترسیتی در توییتر، تصویری از این ستاره آلمانی در کیت جدید منتشر کرد.
ایلان ماسک در یک توییت گفت که حاضر است با مارک زاکربرگ، مالک شرکت متا مسابقه کشتی کج داشته باشد، مارک زاکربرگ توییت وی را در اینستاگرام استوری کرد و نوشت: «لوکشن بفرست!»
ارلینگ هالند بعد از باخت 2 بر یک نروژ برابر اسکاتلند حوصله و انگیزه امضا دادن و عکس گرفتن با هواداران را نداشت و به همین دلیل هو شد.
سرمربی استنقلال خاطرنشان کرد: این باور نکردنی بود که هواداران تراکتور بیشتر از ما بودند. در آینده باشگاه باید بیشتر به این موضوع توجه کند، ما وقتی در شهرهای دیگر می رویم به اندازه کافی به هواداران ما بلیت نمی دهند. ولی اتفاقی که امروز افتاد، نباید تکرار شود.
سرهنگ، ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران، درباره این زورگیران خشن می‌گوید: با دستور فرماندهی کل مبنی بر برخورد قاطعانه با سارقان به عنف، تیمی از کارآگاهان پلیس با انجام روش‌های نوین در کشف جرم توانستند یک باند ۴ نفره از زورگیران را با بیش از ۱۰۰ مورد سرقت دستگیر کنند.
نئاندرتال‌ها اگرچه موجودات باهوشی بودند، ولی سوال مطرح شده این است که ساختار مغز آن‌ها چه تفاوت‌هایی با مغز انسان‌های امروزی داشته؟
شکل برف‌پاک‌کن و آب‌پاش اتومبیل‌ها، همواره در زمان‌های گوناگون، تغییر کرده است؛ ولی در همین حال، اساس کار این تجهیزات، تقریباً ثابت مانده است. البته به نظر، جای کار و خلاقیت زیادی هم برای شرکت‌های خودروسازی نیست. امّا مرسدس بنز، روزنه خلاقیت را یافته و آب‌پاش و برف‌پاک‌کن را با هم ترکیب کرده است.
مربی استقلال گفت: خوشحالیم چهارمین برد پیاپی را کسب کردیم و مقتدرانه خدا را شکر برنده شده‌ایم.
باورنکردنی اما واقعی: بارسلونا دنبال مهاجم پرسپولیس!
قایدی که در طول مسابقه چالش‌های زیادی با رامتین سلیمان‌زاده و سایر مهره‌های تدافعی محمد ربیعی داشت، امیدوار بود با استفاده از تکنیک خودش روی زمین، مدافعان بلندقامت مس را غافلگیر کند و در چند صحنه هم در این کار موفق بود، اما در نهایت، بخت با او و یارانش برای گلزنی یار نبود.
لیونل مسی باور نمی کند که آلمان برای دومین دوره متوالی نتوانست راهی یک هشتم نهایی جام جهانی شود.
تکواندوی مردان و زنان ایران در مجموع با ۳ مدال برنز در جایگاه نازل هجدهمی جهان جای گرفت.
دیدار دو تیم استقلال ملاثانی و دریای بابل از ساعت 16:15 دقیقه طبق برنامه باید آغاز شود ولی هنوز محل برگزاری این مسابقه به طور دقیق مشخص نیست.
تیم ملی کشتی آلیش زنان ایران در مسابقات جهانی ترکیه شرایط بدی داشتند و در کانکس اسکان داده شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ