باورنکردنی اما واقعی: بارسلونا دنبال مهاجم پرسپولیس!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درحالیکه از زمان پیوستن لئو مسی به اینترمیامی تب او در آمریکا اوج گرفته اما یکی از هم‌تیمی‌های ستاره آرژانتینی می‌گوید فوتبال نیمار را بیشتر از مسی می‌پسندد.
آپنه خواب خطر ابتلا به برخی سرطان‌ها از جمله سرطان کلیه، ملانوما، سرطان سینه و سرطان رحم را افزایش می‌دهد. هنوز این ارتباط به درستی درک نشده اما، به گفته برخی دانشمندان، اختلال مکرر در تنفس در طول شب ممکن است باعث ایجاد استرس اکسیداتیو در بدن شده و این استرس فرایند التهاب را وخیم کند.
بیشتر باد معده تا حدی بوی نامطبوع دارند، اما اگر باد معده شما دائماً به‌طور باورنکردنی بدبو است و اتاق را پر از بو می‌کند، می‌تواند یک علامت هشدار دهنده باشد، زیرا می‌تواند با بیماری التهابی روده یا سندرم روده تحریک‌پذیر مرتبط باشد.
داور فوتبال ایران گفت: فردی که رئیس هیئت فوتبال یک استان بود به من پیشنهاد سکه داد و مجبور به استعفایش کردند اما الان او مدیرعامل باشگاه استان خود است.
به نظر می‌رسد ادعای عجیب علیه عیسی آل‌کثیر که از سوی یکی از هواداران مطرح شده، واقعی باشد.
در یک دوره خاص همه از مثلث برمودا و اتفاقات عجیبی که آنجا رخ می‌داد، صحبت می‌کردند. افرادی که به منطقه مثلث برمودا می‌رفتند، دیگر هرگز پیدا نمی‌شدند. اما چرا دیگر خبری از فعالیت در این منطقه نیست و مثلث برمودا ساکت است؟
وقتی مرد درختی در سطح جهان معروف شد، پزشکان زیادی تمایل نشان دادند تا او را برای درمان به کشورشان ببرند. پزشکان آمریکایی جزو این گروه بودند که سعی داشتند تحقیقاتی وسیع روی مرد درختی انجام دهند. آنها به دولت اندونزی پیشنهاد دادند ددی را به آمریکا ببرند و رویش تحقیق کنند و راه درمانی برای این بیماری عجیب پیدا کنند اما در کمال تعجب، مسوولان کشور اندونزی با رفتن ددی مخالفت کردند.
باشگاه پرسپولیس بعد از جشن قهرمانی در قائمشهر جام را بین پرسنل باشگاه برد تا آنها را هم در شیرینی قهرمانی خود شریک کند اما انتشار یک عکس عجیب و باورنکردنی باعث شد که انتقادهای زیادی از مدیران باشگاه پرسپولیس صورت بگیرد.
ساکت الهامی و تیم هوادار با رویای برد در برابر استقلال پا به استادیوم آزادی گذاشتند اما در پایان نتیجه ای که رقم خورد برای آنها سخت و سنگین و باور نکردنی بود.
لحظه باورنکردنی را تماشا کنید که گلوله تک تیرانداز اوکراینی به سر یک سرباز روس اصابت می‌کند، اما زنده می‌ماند.
به طور معمول هر فردی زمان را نسبت به خودش تجربه می‌کند. اما فردی که سریع‌تر حرکت می‌کند، زمان سپری شده کمتری را نسبت به فردی که کندتر حرکت می‌کند، تجربه می‌کند. این افراد تنها زمانی که ساعت‌هایشان را با هم مقایسه می‌کنند، متوجه می‌شوند که ساعت یکی از آن‌ها زمان بیشتری را نشان می‌دهد و ساعت دیگری زمان کمتری را.
مهدی شیری به عنوان یکی از نفرات باتجربه فولاد خوزستان توانست در لیگ قهرمانان آسیا نمایشی جالب توجه از خود به جا بگذارد، اما یک تصویر از او طی روزهای اخیر در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است.
یک مورچه خوار در اوایل روز به طور غیرمعمولی بیرون بود. یک کفتار قهوه‌ای با دیدن او فکر می‌کرد که صید آسانی بدست آورده است، اما اشتباه می‌کرد!
کریستین آتسو قرار بود ساعت ۱۱ شب ترکیه را به مقصد فرانسه ترک کند، اما گل سه امتیازی، او را از تصمیمش منصرف کرد و چند ساعت هم زلزله ...
کریستین آتسو قرار بود ساعت 11 شب ترکیه را به مقصد فرانسه ترک کند اما گل سه امتیازی، او را از تصمیمش منصرف کرد و چند ساعت هم زلزله ...
بعد از اتمام مسابقات در هفته شانزدهم لیگ برتر زنان، تکلیف قهرمانی خاتون در این مسابقات روشن شد اما دو مهاجم گلزن این لیگ، شانه به شانه یکدیگر برای فتح عنوان خانم گلی می‌جنگند.
جدا از اینکه مار‌ها منشأ یکی از رایج‌ترین فوبیا‌های شناخته شده برای انسان هستند، اما نمی‌شود جذابیت شان را نادیده گرفت. از تنوع گسترده اندازه آن‌ها گرفته تا توانایی هیپنوتیزم کننده، بلعیدن اشیاء چندین برابر اندازه خود، جالب‌ترین حقایق عجیبی است که می‌توانید در مورد این موجودات بدنام و زیبا کشف کنید.
‌تا اواخر سال ۶۱ ورود زنان به ورزشگاه‌ها آزاد بوده؛ این عکس از دربی تهران در ۱۷ دی ۶۱ است. اما از سال ۶۲ در‌های ورزشگاه‌ها به روی زنان بسته شد.
آن‌هایی که با حیات وحش آشنایی دارند به خوبی می‌دانند که کفتار‌ها و شیر‌ها دشمنان قدیمی یکدیگر هستند. اما در اینجا می‌بینیم که ماده شیر و کفتار با یکدیگر همکاری می‌کنند تا کل یالدار را شکار کنند و در نهایت هم موفق می‌شوند.
قایدی که در طول مسابقه چالش‌های زیادی با رامتین سلیمان‌زاده و سایر مهره‌های تدافعی محمد ربیعی داشت، امیدوار بود با استفاده از تکنیک خودش روی زمین، مدافعان بلندقامت مس را غافلگیر کند و در چند صحنه هم در این کار موفق بود، اما در نهایت، بخت با او و یارانش برای گلزنی یار نبود.
کرم مارنما حشره‌ای استثنایی است که برای ترساندن شکارچیان طبیعی‌اش سلاحی قدرتمند و باورنکردنی در اختیار دارد. این کرم پیله‌ساز در آینده تبدیل به بازشاپرک خواهد شد، اما پیش از آن و هنگامی که از برگ درختان تغذیه می‌کند همانطور که از اسمش پیداست با نشان دادن نقش مار شکارچیان را از خود دور می‌کند.
الاتحاد تا اواسط نیمه دوم سه بر یک بازی را باخته بود اما چهارگل پیاپی وارد دروازه حریف قدرتمند خود کرد و فاتح میدان شد!
لیگ برتر کشتی آزاد به روز‌های جذاب خود نزدیک شده است. خیلی وقت بود که کشتی ایران از قرارداد‌های میلیاردی در لیگ گلایه داشت، اما حالا کشتی‌گیران به قرارداد‌های میلیاردی نزدیک شده‌اند. در این بین شاید مهم‌ترین خبر مربوط به ستاره کشتی ایران باشد که هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته است. مرد تاریخ‌ساز کشتی ایران بدون تیم مانده و به نظر می‌رسد امسال لیگ برتر او را به خود نمی‌بیند.
پیش از این گفته شد این مهاجم ایرانی برای مدت ۶ هفته از میادین دور خواهد بود، اما به نظر می‌رسد آسیب دیدگی مهاجم ملی پوش ایرانی جدی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ