بلیت‌های دو دیدار از دیدارهای آرژانتین در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر از همین حالا به صورت کامل به فروش رفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمامی بلیت‌های مسابقه ایران و هنگ‌کنگ در قهرمانی آسیا فروخته شد.
سخنگو هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: هنگام خرید بلیت برای اربعین پیام عدم موجودی به معنای نبود ظرفیت نیست صرفا بلیت‌ها به تدریج برای فروش ارائه می‌شوند.
بانوان اراکی تمام بلیت‌های در نظر گرفته شده برای دیدار آلومینیوم و استقلال خوزستان را خریداری کردند.
کارت بلیت‌ها یا کارت‌های شارژی از جمله پرکاربردترین روش‌های پرداخت هزینه در خطوط مترو تهران بوده و تهیه از این کارت‌ها را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که به طور مداوم از مترو استفاده می‌کنند. برای تهیه این کارت‌ها نیازی به ارائه مدارک خاصی ندارید و چند نفر می‌توانند از یک کارت برای سوارشدن به مترو استفاده کنند. ظاهر این کارت‌ها کاملاً مشابه کارت‌های بانکی بوده، اما اطلاعاتی از فرد مصرف‌کننده بر روی آن درج نمی‌شود. برای تهیه کارت بلیت تهران می‌توانید به سایت register.eticket.tehran.ir یا به‌صورت حضوری به باجه‌های تهیه کارت بلیط در مترو مراجعه کنید.
حضو لیونل مسی باعث شد تمام بلیت‌های یک مسابقه خارج از خانه اینتر میامی در 10 دقیقه فروخته شود.
تمامی بلیت‌های مربوط به بازی رئال مادرید و بارسلونا در اردوی تمرینی پیش فصل این دو تیم به فروش رفت.
رسانه‌های مختلف خبر دادند که تنها به فاصله پنج دقیقه تمام بلیت‌های بازی اندونزی - ارژانتین به فروش رفته است.
درهای ورزشگاه آزادی ساعت ۱۴ فقط به روی تماشاگرانی که بلیت دارند، باز می‌شود.
برای نخستین‌بار در تاریخ لیگ قهرمانان زنان اروپا، روزها قبل از شروع بازی نهایی، تمامی بلیت‌های مسابقه فروش رفت.
تمام بلیت‌های در نظر گرفته شده بازی پرسپولیس و گل‌گهر فروخته شده است.
پاری سن ژرمن بلیت 450 نفر از اعضای گروه اولتراهای هوادار این تیم را باطل کرد تا مانع از حضور آنها در ورزشگاه برای تماشای دیدار امشب پی‌اس‌جی مقابل تروا بشود.
هواداران رم فقط در عرض چند ساعت تمام بلیت‌های بازی با بایرلورکوزن را خریدند. دو تیم در نیمه نهایی لیگ اروپا با هم روبرو خواهند شد.
با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران تمامی بلیت‌های اختصاص یافته به دربی به فروش رفته است و تماشاگران بدون بلیت به ورزشگاه مراجعه نکنند.
با اعلام سامانه فروش بلیت الکترونیکی، ظرفیت بلیت های دربی استقلال و پرسپولیس تکمیل شد.
ورزشگاه کارگران چین پس از 3 سال تعطیلی به دلیل بازسازی، بازگشایی شد.
وزیر راه و شهرسازی گفت:چنانچه در تاخیر پروازها و سواستفاده از بلیت‌ها اصلاحاتی صورت نگیرد در تعلیق شرکت‌های هواپیمایی متخلف مصمم هستیم.
باشگاه بارسلونا شب گذشته بلیت‌فروشی برای ال‌کلاسیکوی 19 مارس(28 اسفند) را شروع کرد و پس از یک ساعت هیچ بلیتی در دسترس نبود.
حضور کریستیانو رونالدو در النصر باعث شده است تا بلیت‌های دیدار با این تیم خیلی زود تمام شود و همه باشگاه‌ها از حضور این بازیکن پرتغالی در النصر سود ببرند.
حضور کریستیانو رونالدو در النصر باعث شده است تا بلیت‌های دیدار با این تیم خیلی زود تمام شود و همه باشگاه‌ها از حضور این بازیکن پرتغالی در النصر سود ببرند.
بلیت‌های این دیدار در حال حاضر در سایت فیفا به پایان رسیده و به همین دلیل در بازار سیاه، بلیت‌های بازی ایران و آمریکا به قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسد.
وزیر خارجه قطر در جدیدترین موضع گیری خود درباره جام جهانی به هجمه برخی علیه دوحه واکنش نشان داد.
یک محقق فوتبال در قطر تمام بلیت‌های جام جهانی از ۱۹۳۰ تا ۲۰۱۸ را جمع آوری کرده است.
مدیر کارگروه بلیت فروشی جام جهانی 2022 اعلام کرد که فدراسیون فوتبال ایران با مجوز فیفا، ده درصد روی قیمت بلیت ها کشیده است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از شرکت‌های هواپیمایی خواسته شده بلیت پروازها به صورت پلکانی فروخته شود که با این اقدام از تمام شدن بلیت‌ها در روزهای نخست جلوگیری خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ