رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در حاشیه سفرش به ازبکستان با همتای جمهوری آذربایجانی خود پشت درهای بسته دیدار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران امروز در یک بازی دوستانه به مصاف پاکستان خواهد رفت.
با به تاخیر افتادن آغاز رقابت‌های لیگ خلیج فارس، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی، روز پنج‌شنبه در یک بازی تدارکاتی به پیکار یکدیگر خواهند رفت.
تیم پرسپولیس امروز در دیداری دوستانه به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.
مس رفسنجان و استقلال خوزستان روز یکشنبه در یک بازی دوستانه مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.
شرح یک همنشینی کوتاه با ستاره فوتبال ایران در دفتر کارش. جایی که او برای اولین بار به سئوالات و شایعات پاسخ می‌دهد.
طبق توافق صورت گرفته میان مسئولان تیم ملی و تیم امید بازی دو تیم پشت درهای بسته برگزار می‌شود.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران تمام شاگردانش را برابر تیم فرانسه در دیداری تدارکاتی که پشت درهای بسته برگزار شد، سنجید. این دیدار با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.
در حالی که سوت آغاز دیدار هیجان‌انگیز دو تیم استقلال و پرسپولیس به صدا درآمده بود، هواداران دو تیم وضعیت تاسف‌بازی پشت درهای شرقی و غربی ورزشگاه داشتند.
در حالی که سوت آغاز دیدار هیجان‌انگیز دو تیم استقلال و پرسپولیس به صدا درآمده بود، هواداران دو تیم وضعیت اسف‌بازی پشت درهای شرقی و غربی ورزشگاه داشتند.
وزارت خارجه مصر امروز شنبه در پی دیدار وزرای خارجه مصر و سوریه در قاهره پشت درهای بسته، بیانیه ای صادر کرد.
وزیرخارجه سوریه که امروز برای نخستین بار طی ۱۲ سال اخیر به مصر سفر کرده، پشت درهای بسته با همتای مصری خود دیدار و گفتگو کرد.
استقلال فردا در آخرین جلسه تمرینی خود در سال جاری در یک دیدار تدارکاتی به مصاف نساجی می رود.
وحدت هنانوف در کمال تعجب در بازی تیم‌های پرسپولیس و سپاهان نیمکت نشین شد.
هفتمین دیدار خانگی شاگردان نکونام هم با ناکامی این تیم در پیروزی همراه بود.
دیدار دوستانه ایران و تونس، فردا و پشت درهای بسته و بدون حضور رسانه ها برگزار می شود.
تیم ملی فوتبال ایران و تونس فردا (چهارشنبه) دیدار دوستانه‌ای را پشت در‌های بسته در دوحه، پایتخت قطر برگزار خواهند کرد
رؤسای جمهور آمریکا و ترکیه در حاشیه نشست گروه 20 در جزیره بالی اندونزی، پشت درهای بسته و به دور از دوربین های خبرنگاران دیدار کردند.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه که برای شرکت در نشست سران گروه ۲۰ به شهر بالی اندونزی سفر کرده، در حاشیه این نشست با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی دیدار کرد.
دیدار مسیح علی‌نژاد و رئیس‌جمهور فرانسه با استقبال و تلاش رسانه‌های معاند برای القای این موضوع مواجه شد که دیدار آنها به دعوت مستقیم کاخ الیزه صورت گرفته است اما به نظر می‌رسد که گروه‌های معاند و تجزیه‌طلب در برگزاری آن نقش داشته‌اند.
با توافق مسئولان فدراسیون فوتبال ایران و تونس، دیدار دوستانه تیم‌های ملی دو کشور پشت در‌های بسته و بدون حضور خبرنگاران و اهالی رسانه برگزار می‌شود.
در حالی که قرار بود دیدار ایران و سنگال بدون حضور هواداران برگزار شود، برخی تصاویر نشان دهد که استادیوم خالی از تماشاگر هم نبوده است.
دیدار دوستانه ایران و اروگوئه پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.
تیم فوتبال استقلال فردا در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم سامیت می‌رود.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ