بارسلونا با غلبه بر اسپورتینگ دی اوئلوا در خانه قهرمان لیگ شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژرژ ژسوس و نونو سانتو، سرمربیان پرتغالی تیم‌های الهلال و الاتحاد عربستان، عصر امروز برای هشتمین بار برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.
هاشمیه متقیان با ایستادن در رده سوم پرتاب نیزه در رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان، موفق به کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.
فصل گذشته سویا برای هفتمین بار قهرمان لیگ اروپا شد، اما در لیگ اسپانیا دوازدهم شد. این تیم فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد اما با بدهی ۹۰ میلیون یورویی کل ستاره‌هایش را حراج کرده تا دیگر بدهکار نباشد
تیم ملی کبدی ایران در دیدار فینال مسابقات کبدی قهرمانی آسیا برابر هندوستان شکست خورد و از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند.
سون هیونگ مین بالاتر از مهدی طارمی، توانست برای هشتمین بار، جایزه مرد سال فوتبال آسیا از نگاه تیتان اسپورت را دریافت کند.
فصل 2022-2023 لیگ ستارگان قطر در حالی به پایان رسید که الدحیل برای هشتمین بار در تاریخ خود قهرمان شد و السد را در کسب این عنوان ناکام گذاشت.
سادا کروزیرو برای هشتمین بار به مقام قهرمانی سوپر لیگا برزیل دست یافت.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن در هشتمین سالگرد تجاوز ائتلاف عربی به این کشور با اشاره به قدرت پدافندی نیروی هوایی یمن بار دیگر از رهگیری و سرنگونی موفق یک پهپاد نظامی متجاوزین خبر داد.
زرق و برق مراسم فیفا در پاریس و قدم گذاشتن روی صحنه‌ای که مسی برای هفتمین بار عنوان مرد سال را گرفت، باعث نشد که علی دایی پرسش مهم مردم ایران از رئیس فیفا یادش برود. او بازهم نماینده لایقی برای کشور بود
بیانیه هفتمین جشنواره بین المللی صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر (سرو سیمین ۷) منتشر شد.
معاون صنایع دستی کشور از برگزاری هفتمین دوره جشنواره صنایع دستی فجر خبر داد و گفت: برای اولین بار این جشنواره به صورت بین المللی برگزار می شود.
شهرداری ورامین در یک رقابت نزدیک و دیدنی، رقبای خود را غافلگیر از کرد و برای هشتمین بار عنوان قهرمانی را از آن کرد.
روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، معتقد است که لیونل مسی برای هشتمین بار فاتح توپ طلا خواهد شد.
این هشتیمن موج همه گیری کرونا در ژاپن است. طبق آمار‌های دولتی، طی روز گذشته ۲۰۶۹۴۳ مورد ابتلا به کرونا در ژاپن ثبت شده است. از ۲۵ اوت تا کنون این برای اولین بار است که شمار مبتلایان به کرونا از مرز ۲۰۰ هزار نفر عبور کرده است.
بانک پاسارگاد برای هشتمین سال عنوان بانک سال ایران را کسب کرد و توسط نشریه بنکر(The Banker) به‌عنوان «بانک برتر ایران در سال۲۰۲۲» (Bank Of The Year) معرفی شد.
تيم ملى واليبال نشسته ايران با شكست بوسنى در فينال مسابقات جهانى براى هشتمين بار به قهرمانى رسيد.
سیزدهمین دوره مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان با پیروزی تیم ملی ایران برابر میزبان مسابقات و ثبت هشتمین قهرمانی برای کشورمان در این رقابت‌ها به پایان رسید.
تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر نساجی در هشتمین دیدار سوپرجام فوتبال ایران برای نخستین بار جام قهرمانی این مسابقه را بالای سر برد تا سرمربی آبی‌ها به یکی از وعده‌هایش عمل کند.
هشتمین دیدار سوپرجام فوتبال ایران در شرایطی بین تیم های استقلال و نساجی برگزار خواهد شد که هر یک از دو که بتوانند برنده این دیدار شوند، برای نخستین بار جام قهرمانی را بالای سر خواهند برد.
هفتمین گل خط حمله پرسپولیس با نوک پای شیخ دیاباته به ثمر رسید.
منابع فلسطینی از تخریب روستای العراقیب در صحرای نقب (جنوب اراضی اشغالی) برای دویست و هشتمین بار پیاپی از سوی رژیم صهیونیستی خبر دادند.
علیرضا بیرانوند در انزلی ناجی پرسپولیس شد و سه بار دروازه قرمزها را نجات داد تا هفتمین کلین شیت خود را ثبت کند. یحیی بازهم با کمترین موقعیت گل با حداقل گل برنده میدان شد
روسای جمهور ایران و ترکیه در دیدار با یکدیگر، ضمن مرور توافقات صورت گرفته در سفر اخیر رئیس جمهور ترکیه به تهران و برگزاری هفتمین شورای‌عالی همکاری‌های اقتصادی دو کشور، بار دیگر بر تسریع در اجرای این توافقات تاکید کردند.
یک فوتبالیست باشگاه چلسی در هفت سال گذشته برای آبی‌های لندن تنها 23 بازی انجام داده است. او امسال برای هفتمین بار به تیمی دیگر قرض داده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ