اهواز - سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از رسیدن تعداد مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور سه راهی هفتکل به ۲۸ نفر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: یکی از مصدومان متاسفانه در حین انتقال به بیمارستان مسلمین، شهید شد و از ۲ مصدوم منتقل شده به این بیمارستان، یک نفر که دچار شوک قلبی شده بود، بهبود یافت و ساعتی بعد مرخص شد.
یکی از مصدومان متاسفانه در حین انتقال به بیمارستان مسلمین، شهید شد و از ۲ مصدوم منتقل شده به این بیمارستان، یک نفر که دچار شوک قلبی شده بود، بهبود یافت و ساعتی بعد مرخص شد.
تعداد مصدومان حادثه انفجار گاز در سک ساختمان مسکونی در محله جوانمرد قصاب شهر ری، به ۲۵ نفر رسید.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی با بیان اینکه حجم زیادی از آوار بر روی زمین ریخته است، بااشاره به اینکه در همان لحظات ابتدایی ۱۲ نفر از محبوس شدگان از زیر آوار بیرون کشیده شدند که هفت مرد و پنج زن بودند. اضافه کرد که بررسی‌ها برای پیدا شدن محبوسین احتمالی ادامه دارد.
باغملک - فرماندار باغملک گفت: حال ۲ نفر از مصدومان حادثه تیراندازی در مراسم عروسی در این شهرستان وخیم است.
فرماندار نقده گفت: تعداد مصدومان حادثه آتش سوزی یکشنبه شب در بازارچه امین این شهرستان به ۳۵ نفر افزایش یافته است.
در حادثه آتش‌سوزی و انفجار در کارخانه باروت‌سازی روسیه در مجموع تا کنون ۱۶ تَن زخمی و ۴ نفر هم کشته شدند.
مديرعامل هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: این حادثه ۴ فوتی و ۳۱ مصدوم داشت که پس از عملیات رهاسازی و انجام اقدامات اولیه مصدومان به مرکز درمانی انتقال و جان‌باختگان به عوامل قضایی تحویل داده شدند.
معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان نیشابور با بیان اینکه در این حادثه علاوه بر چهار کشته، ۱۹ مصدوم داشتیم، اظهار کرد: چهار نفر از مصدومان که هم‌اکنون در بیمارستان تحت درمان هستند، حال مساعدی ندارند و ۱۵ مصدوم دیگر از نظر شرایط عمومی وضعیت پایداری دارند.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ضمن عیادت و عذرخواهی از مصدومان حادثه پله برقی در ایستگاه مترو شهید بهشتی از برگزاری جلسه ریشه‌یابی این حادثه خبر داد.
در پی ریزش جایگاه در جریان مسابقه فوتبال کودکان در شهر روستوف در جنوب روسیه، ۲۶ نفر از جمله ۱۵ کودک مجروح شدند و یک زن در حین انتقال به بیمارستان جان باخت.
شادی نیا گفت: مصدومان حادثه تحت اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان‌های امام رضا (ع)، سینا تبریز، و امام سجاد (ع) انتقال یافتند.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است، تصریح کرد: ۱۶ نفر از مصدومین در محل درمان شده و ۹ نفر نیز به مراکز درمانی اعزام شدند.
تربت حیدریه ـ رئیس بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین (ع) تربت‌حیدریه گفت: از مجموع ۳۲ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در محور تربت‌حیدریه به سمت مشهد، ۲۲ نفرشان مرخص شدند.
آخرین وضعیت مصدومان حادثه سقوط بالگرد در استان کرمان اعلام شد.
کرمان - اسامی افرادی که در حادثه سقوط بالگرد در کرمان دچار مصدومیت شده اند اعلام شد.
عیادت وزیر امور خارجه از مصدومان حادثه تهاجم به سفارت آذربایجان
معاون اقتصادی رییس جمهور از مصدومان حادثه ایذه که در بیمارستان های اهواز بستری هستند، عیادت کرد. محسن رضایی که جمعه ۲۷ آبان برای حضور در جلسه شورای تامین خوزستان جهت بررسی حادثه تروریستی ایذه و حضور در مراسم تشییع پیکر شهدای این حادثه به استان سفر کرده بود، امشب نیز از مصدومان این حادثه عیادت کرد.
رئیس پلیس راه استان کردستان با بیان اینکه این اتوبوس مسافربری ۱۴ مسافر داشته که در مسیر دهگلان به سنندج با گاردیل کنار جاده برخورد و واژگون می‌شود، افزود: در این حادثه سر صحنه کسی فوت نکرده، اما حال دو نفر از مصدومان وخیم گزارش شده به طوری‌که دست یکی از آنان قطع شده و دیگری در حال احیا است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از ۲۶ مصدوم بستری شده در مراکز درمانی شیراز ۹ مجروح در بیمارستان‌های شهید رجایی شیراز، مسلمین، نمازی و شهید فقیهی هستند.
شیراز- یکی از مصدومان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) از لحظه حادثه گفت.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر گفت: اتوبوس آمبولانس هلال احمر ساعتی پیش ۱۰ مصدوم این حادثه را به نقطه مرزی زرباطیه - مهران انتقال داد و در پایانه مرزی، عوامل اورژانس کشور، مصدومان را تحویل گرفته و به بیمارستان امام حسین مهران منتقل کرده‌اند.
سرهنگ سعید قوهستانی از حادثه واژگونی اتوبوس با ۱۸ سرنشین در محور فیروزآباد- جم حدفاصل دوراهی روستای کی زرین شهرستان فیروزآباد خبر داد و اظهار داشت: در این سانحه ۱۱ نفر مصدوم که ۸ نفر از مصدومان آن به صورت جراحات سطحی و سرپایی مداوا و سه نفر دیگر نیز راهی بیمارستان شدند.
سخنگوی اورژانس کشور از افزایش تعداد مصدومان حادثه برخورد خودروی ۲۰۶ به یک دسته عزاداری در اصفهان به ۲۲ نفر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ