وزیر ارتباطات در آخرین آماری که اردیبهشت ماه سال جاری ارائه کرده بود، تعداد کاربران روبیکا را ۴۰ میلیون اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم ایرانی روستوف نمایش تاثیرگذاری در جریان پیروزی تیمش مقابل روبین کازان داشت.
مهاجم ایرانی روستوف یکی از ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل روبین کازان است.
روبینیو فوتبال خود را از برزیل آغاز کرد و مقابل چشم‌های پله درخشید و به رئال مادرید راه یافت اما در شرایطی که همه منتظر ظهور یک اسطوره جدید بودند، ناگهان ورق برگشت...
علی عدنان در سری آ ایتالیا پیراهن اودینزه و آتالانتا را برتن کرده بود و فصل گذشته نیز برای روبین کازان در لیگ روسیه توپ می‌زد. او همچنین سابقه بازی در تیم های ریزه اسپور ترکیه، وایتکپس کانادا و وایله دانمارک را در کارنامه خود دارد.
باشگاه روبین کازان روسیه از جدایی علی عدنان، ملی‌پوش عراقی، پس از یک فصل حضور در این تیم خبر داد.
روبین لو نورمان، مدافع جوان تیم سوسیداد، در اولین بازی خود برای تیم ملی اسپانیا یک سوتی بد داد که منجر به گل اول ایتالیا شد.
علیرضا حقیقی دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران که با پرسپولیس به روزهای اوج رسید، در تیم بدترین بازیکنان ۲۰ سال گذشته باشگاه روبین کازان روسیه قرار گرفت.
دادگاهی بازیکن پیشین رئال مادرید و تیم ملی فوتبال برزیل را به خاطر تجاوز جنسی به ۹ سال زندان محکوم کرد.
روبینیو، ستاره کهنه‌کار برزیلی، که به اتهام تعرض در ایتالیا محکوم شده ژانویه امسال سه پیشنهاد از کشورش داشته ولی به دلیل ترس از حضور در این کشور و دادگاهی شدن به آنها جواب منفی داده است.
روبیو گفت: ما بیش از ۲۰ سال است که در ایستگاه فضایی بین‌المللی زندگی می‌کنیم و باید گفت همانطور که انسان بیشتر و بیشتر دورتر می‌شود، بسیار خودمختارتر می‌شود.
مارکو روبیو سناتور آمریکا دیروز لایحه ای با پشتیبانی دو حزب دموکرات و جمهوریخواه برای ممنوعیت اپ تیک تاک ارائه کرد.
"جاش کاسادا" و "فرانک روبیو" برای این ماموریت که ۷ ساعت به طول انجامید، آماده شدند و به فضا رفتند. این دو فضانورد، تمام وظایفی را که کنترل‌کننده‌های پرواز برای آن‌ها تعیین کرده بودند، انجام دادند و در طول فعالیت هفت ساعت و پنج دقیقه‌ای خود بیرون از ایستگاه فضایی بین‌المللی، طبق برنامه کار کردند.
روبین گوسنس، مدافع آلمانی اینتر، امید چندانی بابت حضور در ترکیب آلمان در جام جهانی ندارد.
گرم شدن سیاره زمین، جنگ و تورم: به نظر می‌رسد جهان در حال حاضر در وضعیت بحرانی دائمی قرار دارد. «نوریل روبینی» اقتصاددان برجسته ۱۰ تهدید بزرگ را که با آن مواجه هستیم و نحوه برخورد با آن تهدیدات را مورد ارزیابی قرار داده است.
نوریک اودالیان فوتبالیست روبین در دیدار مدیال لیگ مقابل تیم GOATS یک ضربه پنالتی را اینگونه به ثمر رساند.
موشک Soyuz-۲.۱ a که حامل فضاپیمای MS-۲۲ است از مرکز فضایی بایکونور سفر خود به سمت ایستگاه فضایی بین‌المللی را آغاز کرد. خدمه فضاپیمای روسی متشکل از فضانوردان آژانس فضایی روسکاسموس روسیه، سرگئی پروکوپیف (Sergey Prokopyev) و دیمیتری پتلین (Dmitry Petelin) و فضانورد ناسا فرانسیسکو روبیو (Francisco Rubio) است. ماموریت فضایی آن‌ها تا روز ۲۸ مارس به مدت ۱۸۸ روز به طول خواهد انجامید. این فضاپیما علاوه بر سرنشینان خود، حدود ۱۲۰ کیلوگرم محموله را نیز به ایستگاه فضایی بین‌المللی خواهد برد.
هم تیمی سابق سردار آزمون در تیم روبین کازان روسیه مدعی شد این مهاجم ایرانی توانایی بازی در تیم بایرن مونیخ آلمان را هم دارد.
مدیر سابق آکادمی باشگاه روبین کازان روسیه به شدت از «قربان بردیف» سرمربی فعلی تیم تراکتور انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ