سازمان هواشناسی اعلام کرد: از بعد از ظهر سه‌شنبه در استان‌های ساحلی خزر با نفوذ جریانات خنک، کاهش نسبی دما و بارش به‌شکل رگبار پیش‌بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه ورود موج گرمای شدید به همسایه‌های غربی کشورمان، حالا خبر رسیده که دمای هوا در جنوب ترکیه از ۵۰ درجه سلسیوس عبور کرده است.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوای اصفهان طی ۲۴ ساعت پیش رو تغییر محسوسی ندارد.
عبور دمای هوا در عراق از ۵۰ درجه باعث شد تا در برخی مناطق شاهد تعطیل عمومی باشیم.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم کاهش دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبرداد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: ۱۱ و ۱۲ مرداد اهواز با دمای ۵۱ و ۴۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۲ و ۱۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین شهرها هستند.
بعدازظهر امروز بیشینه دمای هوا در چهار شهر در استان‌های خوزستان و ایلام به بیش از ۵۰ درجه سلسیوس رسید که بالاترین دما با میزان ۵۱.۴ درجه سلسیوس در «بستان» خوزستان ثبت شد.
اما شرط تعطیلی تهران و دیگر شهرها چیست؟ به گفته وزیر بهداشت شرط تعطیلی این است که دمای هوا به بالای 40 درجه برسد. اما پیش‌بینی‌ها درباره دمای هوای تهران در روزهای آینده چه می‌گوید؟
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش دما در نیمه شمالی و مناطق شرق و مرکز استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبرداد.
نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید مطابق مقررات در مناطقی که دمای هوا از سطح استاندارد فراتر می‌رود، تلاش خود به منظور کاهش آسیب به مردم شامل تعطیلی شهرها را اعمال کند، زیرا سلامت مردم خط قرمز است.
امروز دمای همه شهرهای ایران بالای ۳۵ درجه سانتی گراد است که در برخی شهرها تا ۴۹درجه سانتی گراد هم رسیده است اما در این میان برخی شهرها هستند که دمای هوا در آنها زیر ۳۰ درجه است و به نسبت خنک‌تر هستند.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ برای امروز در مناطقی از آذربایجان غربی بارش‌های پراکنده رخ خواهد داد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت پیش رو تغییر محسوسی ندارد.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش نسبی دما در شهرهای شمالی خبر داد و بارش‌ها در غرب کشور،سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز تا شنبه ادامه دارد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوا در برخی شهرهای این استان به بالای ۳۰ درجه سلسیوس رسید.
به گزارش سازمان هواشناسی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی سبب کاهش کیفیت هوا می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی طی ۵ روز آینده در بیشتر مناطق کشور افزایش محسوس دما رخ خواهد داد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد:از روز دوشنبه تا پایان هفته با ورود سامانه بارشی جدید شاهد کاهش دما در بیشتر مناطق کشور خواهیم بود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارندگی در اکثر نقاط کشور، افزایش نسبی دما در تمام نقاط همچنین تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی خبر داد.
در ایامی که بیشتر شهرهای کشور با برودت هوا همراه شده و برفی و بارانی است؛ شهرهای جنوبی کشور گرم‌ترین دما را ثبت می‌کنند.
کنکور سراسری ۱۴۰۲ در حالی امروز آغاز شد که دمای هوا در برخی از شهر‌های کشور زیر صفر درجه بود و سرمای محل آزمون باعث شد که داوطلبان با شال و کلاه و کاپشن سر جلسه حاضر شوند.
رئیس مرکز مدیریت اطلاعات و حوادث غیر مترقبه گفت: به‌خاطر اینکه بتوانیم افت فشار گازی که در استان‌های شرق و شمال شرقی داریم جبران بشود، مقرر شد که توسط شرکت گاز هرچه سریعتر استان‌هایی که افت فشار دارند و منازلی که قطعی گاز داشتند در ۲۴ ساعت گذشته مشکلشان حل شود.
در ایامی که بیشتر شهرهای کشور با برودت هوا همراه شده و برفی و بارانی است؛ شهرهای استان هرمزگان از جمله جزیره ابوموسی گرم‌ترین دما را دارد.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی به غرب کشور و بارش باران در اکثر استان‌های غربی و کاهش دمای ۶ تا ۸ درجه‌ای در برخی استان‌ها خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۰ مهرماه) صاف و همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۶ درجه و روز پنجشنبه (۲۱ مهرماه) صاف همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ