اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سلما پارائیلو به اولین بازیکنی تبدیل شد که که در سه رده مختلف قهرمان جهان شده است.
علیرضا بیرانوند در هشت بازی اخیر تنها یک گل خورده تا آماری استثنایی را از خود به جای بگذارد.
علیرضا بیرانوند در هشت بازی اخیر تنها یک گل خورده تا آماری استثنایی را از خود به جای بگذارد.
رئیس مرکز کنترل کیفی آزمایشگاه‌های سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: برخی داروهای مخدر که با مجوز وزارت بهداشت در داروخانه ها عرضه می‌شود، باید با نسخه معتبر پزشک در اختیار متقاضی قرار گیرد.
هوشنگ نصیرزاده از فروش 41200 بلیت اینترنتی برای بازی پرسپولیس - تراکتور خبر داد.
حدود ۳۴ هزار زن شوهردار با سن ۱۰ تا ۱۴ سال در کشور زندگی می‌کردند که ۱۱ هزار نفر در مناطق شهری و ۱۳ هزار نفر در مناطق روستایی ساکن بودند.
فعال سیاسی گفت: گرچه 49 هزار نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کردند اما موضوع مهم برای پرشور شدن انتخابات، تعداد و درصد رأی دهندگان است.
بررسی تفکیکی ثبت‌نام‌کنندگان داوطلبی مجلس شورای اسلامی حاکی از استقبال بانوان از داوطلبی در انتخابات مجلس دوازدهم است و این کمی بیشتر از انتخابات سال ۹۸ است.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از تکمیل پیش‌ثبت‌نام ۱۳ هزار و ۲۳۴ نفر در آخرین روز ثبت نام اولیه خبر داد.
سخنگوی ستاد انتخابات گفت: تا ساعت ۱۱ امروز یکشنبه ۳۹ هزار و ۴۲۱ نفر نفر در سامانه پیش ثبت نام وزارت کشور ثبت نام کرده و مدارک و اطلاعات هویتی خود را بارگذاری کردند.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالمجید معادیخواه از نخستین وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران به جماران گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم باید بپذیریم که کشور خوب اداره نشده است، کسی را نمی‌خواهیم مقصر کنیم، دنبال مچ‌گیری نیستیم و خودمان را هم استثنا نمی‌کنیم، اما امروز با آمار اگر بخواهیم حرف بزنیم باید از امکانات استفاده کنیم تا بتوانیم به صورت آماری و به صورت دقیق حرف سخنی بگوییم، ولی اگر کسی به جامعه نگاه کند، می‌بیند که بخش عظیمی از مردم از شرائط فعلی راضی نیستند؛ اسم آن را هر چه بگذاریم، این وضعیت چیزی نبود که ما فکر می‌کردیم و می‌خواستیم.
لابا کوجو، بازیکن اهل توگوی العین، آقای گل رقابت‌های لیگ حرفه‌ای امارات شد.
امید لطیفی یک آمار استثنائی از خود بجا گذاشته، ۴ بار به شکل تعویضی به زمین آمده و ۴ گل زده.
اگر پرسپولیس دربی را ببرد، در آمار کلی با استقلال مساوی خواهد شد و اگر استقلال برنده باشد، در آمار رسمی با پرسپولیس برابر می‌شود.
پرتغالی ها زیر و بم آمار مهدی طارمی در ماه رمضان را درآورده اند و اعتقاد دارند که او حتی در زمان روزه داری، عملکرد بهتری در زمین ارائه می کند.
ناپولی عصر امروز با درخشش ویکتور اوسیمن و خویچا کواراتسخلیا موفق شد با نتیجه 2-0 آتالانتا را شکست بدهد.
بعد از مسابقه ی جذاب شب گذشته ی آرسنال و باتوجه به آمار نیمه نخست می شد حدس زد شبی استثنائی در پیش است.
در حال حاضربه استثنای فیلم «قصه‌های کیش» که تقوایی یکی از اپیزودهای آن را کارگردانی کرده، تنها فیلم بلندی که از او در بستر پلتفرم‌ها موجود است فیلم «کاغذ بی‌خط» است. این فیلم هم فقط در پلتفرم «فیلیمو» بارگذاری شده و دو پلتفرم دیگر هیچ اثری از تقوایی برای عرضه به مخاطب ندارند.
بهترین پاسور لیگ برتر علاقه به گلزنی مقابل آلومینیوم داشت که در انجام این کار ناموفق بود.
وقتی در طول سال به آمار جهانی میزان حمله قلبی نگاه می‌کنیم، آنچه می‌بینیم نرخ‌های نسبتاً ثابت هفته به هفته است. در این میان دو استثنا وجود دارد: یکی این که در ماه‌های تابستان یک افت گسترده و کم عمق در حملات قلبی وجود دارد و در آذر ماه نیز شاهد افزایشی حدود ۳۰ تا ۴۰ درصدی در فاصله زمانی دو هفته آخر سال بین کریسمس و سال نو هستیم.
فوتبال جهان از عملکرد استثنایی سوفیان آمرابات در این جام جهانی، به وجد آمده است. نگاهی به آمار، توضیح می‌دهد که چگونه او، رهبر تیمش در حذف سه غول بزرک اروپایی بوده است.
مهم‌ترین چالش در برپایی این مدل کنکور، دو نوبت بودن آن است: کسی که در دی‌ماه امتحان داده، در تیرماه هم شانس‌اش را امتحان می‌کند، دانش‌آموز در این شرایط بلاتکلیف است و نمی‌داند کدام آزمون را بهتر از سر گذرانده است. این‌ها پیچیدگی‌های آماری دارند. سازمان سنجش می‌گوید، درصد را در نظر می‌گیریم، اما ۷۰ درصد آزمون دی‌ماه با ۷۰ درصد آزمون تیرماه، یک ارزش دارد؟
زن شاکی گفت: در آن لحظات شروع به التماس کردم و از او خواستم همه اموالم را بردارد، اما مرا رها کند، ولی وی اعتنایی به حرف‌هایم نکرد. لحظاتی بعد ماشین به محلی خلوت در نزدیکی جنگل‌های اطراف میناب رسید و مرد راننده درحالی‌که مرا تهدید به قتل می‌کرد، مورد آزار و اذیت قرار داد و گفت که اگر شکایت کنم، هرطوری شده پیدایم می‌کند و جانم را می‌گیرد.
پس از بازی ایران - آمریکا، آمار حضور کی‌روش با تیم‌ملی در جام‌جهانی، با سایر مربیان برابر خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ