محمدجواد معنوی نژاد از هفته آینده به اردوی تیم ملی والیبال باز خواهد گشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: سیستم‌های نظارتی و امنیتی اطراف حرم شاهچراغ کامل و مجهز نیست و لازم است سریع‌تر منابعی برای تقویت و تجهیز این سیستم‌ها اختصاص داده شود.
مسعود آرمات بعد از قهرمانی آسیا به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه خواهد شد.
پرسپولیس که به تازگی و با زحمت از قرارداد فاجعه‌بار با لیاندرو پریرا خلاص شد، چه مبلغی پای این بازیکن سطح پایین و بدون کارنامه خواهد داد؟ سوابق این مهاجم پر از تیم‌های گمنام و دسته‌های پایین انگلیس است و یک نام آشنا بین باشگاه‌های افوسو دیده نمی‌شود!
اختصاصی تابناک: کلودیو افوسو مهاجم انگلیسی-غنایی در پرسپولیس
شورای تامین باید ظرف چند روز نظر قطعی خود را صرفا در رابطه با مجوز حضور تماشاگران و یا بدون تماشاگر بودن دیدار هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین تهران و در تاریخ چهار خرداد ماه اعلام نماید.
این تفنگ هوشمند برای کاربران مجاز مانند هر سلاح گرم دیگری عمل می‌کند. موتور بیومتریک اختصاصی Biofire از سیستم‌های یکپارچه اثر انگشت و تشخیص چهره سه بعدی برای تأیید هویت کاربر مجاز در هر شرایطی استفاده می‌کند و به محض به دست گرفته شدن توسط صاحبش، فورا قفل آن بدون نیاز به وارد کردن هر گونه کد یا فشردن دکمه یا استفاده از هر ابزار دیگری باز می‌شود.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
مجلس به شرکت‌ها و سازمان‌های توسعه‌ای دولت مجوز داد تا مبلغ هزار میلیارد تومان برای حمایت از سرمایه‌گذاری در برنامه‌های تحقق رشد و تولید و حمایت از ساخت داخل اختصاص دهند.
مجلس به شرکت‌ها و سازمان‌های توسعه‌ای دولت مجوز داد تا مبلغ هزار میلیارد تومان برای حمایت از سرمایه‌گذاری در برنامه‌های تحقق رشد و تولید و حمایت از ساخت داخل اختصاص دهند.
مجلس به دولت مجوز داد تا سقف ۵۰۰ میلیون یورو نفت و میعانات گازی به دستگاه‌های اجرایی برای اتمام بهره برداری پالایشگاه خلیج فارس اختصاص دهد.
مجلس به دولت مجوز داد تا سقف ۵۰۰ میلیون یورو نفت و میعانات گازی به دستگاه‌های اجرایی برای اتمام بهره برداری پالایشگاه خلیج فارس اختصاص دهد.
طبق مصوبه مجلس، به دانشگاه‌های دولتی اجازه داده می‌شود با تصویب هیأت امنای خود تا سقف عملکرد درآمد اختصاصی سال ۱۴۰۱ نسبت به اخذ تسهیلات از بانک‌ها اقدام کنند.
آیت الله نوری همدانی، صرف دو سوم سهم امام برای زلزله زدگان شهرستان خوی را مجاز شمرد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی اولین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی اولین روز آذرماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
این ظرفیت به دلیل حوادث اخیر در جریان جام جهانی قطر نیز فعال نشد اما در نهایت برای بازی تیم‌های فوتبال ایران و آمریکا، مجوز پخش بازیها در سالن‌های سینما فراهم شد که در کدام شگفتی منجر به فروش 14350 بلیت و 610 میلیونی در 103 سالن در سراسر کشور متشکل از 58 سالن در تهران و 43 سالن در شهرستان‌ها شد.
ساترا با آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر، قاب اختصاصی (iframe) شبکه‌های سه و ورزش را در اختیار رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر دارای مجوز قرار می‌دهد.
وزارت جهاد کشاورزی رتبه دوم صدور مجوز کسب و کارها در کارنامه درگاه ملی مجوزهای کشور را به خود اختصاص داد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری درباره آمار مربوط به کودک همسری در کشور، توضیح داد: در حال انجام تحقیقات در برخی از مناطق محروم که با این موضوع درگیراند، هستیم. برای ازدواج دختران زیر ۱۳ سال برگه رشد و مجوز لازم است و در مورد ازدواج دختران زیر ۱۳ سال باید مراحل بازبینی شود که آیا برگه رشد داشته‌اند یا خیر. این امر اختصاص به ایران ندارد و حتی در کشورهایی نظیر ایالات متحده نیز سن ازدواج متفاوت است.
بر اساس قانون جهش تولید دانش بنیان، اگر مصرف برق یک صنعت، بیش از حد مجاز باشد جریمه های آن صرف حمایت از آزمایشگاه‌ها، شرکت‌های دانش بنیان و شتاب دهنده‌ها برای توسعه برق می شود.
کاوه رضایی به دلیل نرسیدن مجوز بازی و عدم ثبت قرارداد رسمی با استقلال، در دیدار امروز غایب بود.
ثبت‌نام نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان در «همایش همکاری شرکت‌ها و نهادهای دانش‌بنیان و گروه صنعتی ایران‌خودرو» آغاز شد.
آیا حکم شرعی حجاب در این دو کشور متفاوت است؟ چطور سید حسن نصر الله می تواند حکم به آزادی حجاب در موسسات اختصاصی حزب الله بدهد و هرگز شیعیان لبنان را علیه زنان بی حجاب تحریک نکند اما در ایران چنین امری غیر مجاز و نامشروع است و سالهاست که مساله حجاب یکی از عوامل دوقطبی سازی و تشتت و تنفر اجتماعی در ایران شده است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ