چهار جاذبه مهیج تفریحی و ورزشی کیش که باید امتحان کنید
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر عراق امروز یکشنبه به منظور تعقیب و پیگرد همه عاملان جنایت ترور فرماندهان پیروزی مقاومت و همرزمانشان دستوری برای تشکیل کمیته‌ای با مشارکت ایران، عراق، سوریه و لبنان صادر کرد.
رسانه‌های عراقی خبر دادند که این تیم در فیفادی اکتبر رودرروی ایران قرار می‌گیرد.
شرکت کنندگان همچنین توافق کردند معاونین وزرای امور خارجه وظیفه ی طراحی نقشه راهی برای پیشبرد روابط میان ترکیه و سوریه با هماهنگی وزارتخانه های دفاع و روسای اطلاعاتی چهار کشور را بر عهده بگیرند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ۲۰ اردیبهشت نشست وزرای خارجه سوریه، ترکیه، ایران و روسیه برگزار می‌شود.
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد که چهارشنبه هفته جاری برای برگزاری نشست چهارجانبه وزرای خارجه ایران، روسیه، سوریه و ترکیه مشخص شده است.
وزیر خارجه ترکیه در مصاحبه تلویزیونی با شبکه دولتی ترکیه از احتمال نشست وزرای خارجه ایران، سوریه، ترکیه و روسیه در مسکو در اوایل ماه آینده خبر داد.
مذاکرات چهارجانبه وزرای دفاع فدراسیون روسیه، جمهوری اسلامی ایران، جمهوی عربی سوریه و جمهوری ترکیه در مسکو برگزار شد.
تفاهمنامه چهارجانبه سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان بین‌جاده‌ای باحضوررئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل بین‌جاده‌ای و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی امضا شد.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز اعلام کرد: نشست چهارجانبه ایران، روسیه، سوریه و ترکیه اوایل ماه می در شهر مسکو برگزار می‌شود.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز اعلام کرد: نشست چهارجانبه ایران، روسیه، سوریه و ترکیه اوایل ماه می در شهر مسکو برگزار می‌شود.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز اعلام کرد: نشست چهارجانبه ایران، روسیه، سوریه و ترکیه اوایل ماه می در شهر مسکو برگزار می‌شود.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد این کشور در حال آماده‌سازی نشست چهارجانبه عادی‌سازی روابط ترکیه و سوریه در سطح وزرای خارجه است.
نشست چهار جانبه معاونان وزرای امور خارجه ایران، روسیه، ترکیه و سوریه درباره تحولات سوریه با سخنرانی سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در مسکو آغاز شد.
علی اصغر خاجی، دستیار ویژه وزیر خارجه کشورمان در امور سیاسی ریاست هیات ایرانی در این نشست را برعهده دارد.
ایران، روسیه، ترکیه و سوریه، امروز در مسکو و در سطح معاونان وزرای امور خارجه این کشور‌ها نشستی چهارجانبه درباره حل‌وفصل مسائل روابط آنکارا و دمشق خواهند داشت.
وزیر امور خارجه ترکیه با اعلام تعویق برگزاری نشست چهارجانبه مقامات ایران، سوریه، روسیه و ترکیه در مسکو، گفت که زمان برگزاری این نشست از سوی روسیه مشخص می شود.
در ادامه روند تلاش‌ها برای عادی‌سازی روابط دمشق و آنکارا، نمایندگان وزارت خارجه ایران، روسیه، سوریه و ترکیه روزهای ۲۴ و ۲۵ اسفند در نشستی چهارجانبه در مسکو دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از سفیر ایران در روسیه، مشارکت ایران در نشست چهارجانبه مسکو در هفته آینده را تایید کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به تمایل مسکو و آنکارا برای برگزاری نشست چهارجانبه با حضور همتایان ایرانی و سوری وی، گفت که هنوز پاسخی از جانب تهران و دمشق دریافت نکرده است.
تیم ملی هندبال مردان ایران پیش از حضور در مسابقات قهرمانی جهانی چهار دیدار تدارکاتی برگزار می‌کند.
شرط اول استقلال به عنوان قهرمان لیگ برتر و سوپرجام ایران حضور تیم‌های خوب و با کیفیت در این تورنمنت است،
استقلال در جام چهارجانبه امارات با حضور مراکش
حضور علیرضا جهانبخش در ترکیب فاینورد و امیدواری برای درخشش مجدد او در مقابل اشتورم گراتس
تیم فوتبال سپاهان درآستانه شروع دوباره مسابقات لیگ برتر عازم عراق می‌شود تا در تورنمنتی چهار جانبه شرکت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ