سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: قرعه کشی لیگ برتر چندان اهمیت ندارد چون باید با همه تیم‌ها بازی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یوسف النصیری تک گل نیمه اول دیدار سوپرجام فوتبال اروپا را برای سویا به ثمر رساند.
پیرو آئوسیلیو، مدیر اینتر، توضیح می‌دهد که این باشگاه در فرصت باقی مانده نقل و انتقالات به دنبال یک مهاجم گلزن خواهد بود.
سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: قرعه کشی لیگ برتر چندان اهمیت ندارد چون باید با همه تیم‌ها بازی کند.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی در مورد اینکه چرا او فقط درگیر مسائل باشگاه استقلال است، پاسخ داد.
آرش رضاوند می‌گوید برای آنها فرقی ندارد چه تیمی به فینال می‌رسد چراکه باید برنده و قهرمان شوند.
مناظره خودرویی میرسلیم و جلال رشیدی کوچی با حاشیه های زیادی همراه بود و مصطفی میرسلیم در نظری عجیب گفت: لندکروز با ۲۰۶ فرقی ندارد.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: همه همدل شده‌اند تا تیم‌مان در لیگ بماند و همه به ما کمک می‌کنند و باید قدر این کمک‌ها را بدانیم و با یک بازی خوب، سه امتیاز را در خانه نگه دار
هافبک نفت می‌گوید اگر در ادامه بازیها به میدان نرود هم یک مشوق برای تیمش خواهد بود و این روحیه در همه تیم وجود دارد
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه شرایط و ضوابط و نحوه ثبت نام آزمون سراسری متعاقبا اعلام خواهد شد گفت: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲، دی ماه سال گذشته برگزار شد و آزمون نوبت دوم صبح و بعدازظهر ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
ملی پوش کشتی فرنگی ایران گفت: هدف من کسب مدال المپیک است.
ملی پوش کشتی فرنگی ایران گفت: هدف من کسب مدال المپیک است.
در آستانه سفر رئیس جزیره تایوان به آمریکا و همزمان با افزایش تحریکات واشنگتن با فروش اسلحه به این جزیره، راشاتودی در گزارشی به کارنامه سیاه آمریکا در فریب دادن همه حتی شرکایش پرداخت.
دورریختن میوه فرقی با دورریختن پول ندارد! حتی اگر چشم‌مان را روی اسراف‌بودنش ببندیم، باید بدانید ضایعاتش با تولید گاز گلخانه‌ای چه آسیب مهلکی به کره زمین می‌زند!
سرمربی تیم والیبال زنان پیکان با بیان این‌که برایش فرقی ندارد که در فینال لیگ برتر زنان با چه تیمی مسابقه دهد، گفت: بازیکنانم انگیزه بسیار زیادی برای کسب مقام قهرمانی دارند.
وضعیت تورم در کشور آنقدر عیان و قابل لمس است که حتی نیازی به آمار ندارد و همه مردم می‌دانند در کشور چه خبر است. مردم به خوبی می‌دانند گوشت، مرغ، برنج و ... طی این یک سال چقدر افزایش داشته است. بنابرین اصلا آقای رئیسی بگویند ما تورم ۲ درصدی داریم. فرقی نمی‌کند.
می‌توان گفت وقتی به فردی حسودی می‌کنید، نسبت به فرد یا موقعیت او احساس منفی پیدا می‌کنید. این در حالی است که در واقعیت، احساس عمیقی که موجب حسادت شما می‌شود، جذب چیزی شده است که طرف مقابل دارد و شما ندارید.
معاون اول قوه قضائیه گفت: اینکه فردی بلاتکلیف باشد و نداند که قرار است تا چه اتفاقی در آینده برای وی رخ دهد، نداریم.
خمپاره‌ها یکی از مهم‌ترین اهداف احتمالی سلاح‌های لیزری هستند. در روز‌های قدیم، خمپاره‌ها معمولا با زاویه‌هایی بسیار تند به سمت بالا شلیک می‌شدند تا در بازگشت بر روی مواضع دشمن فرود آمده و آن‌ها را از بین ببرند. این سلاح‌ها معمولا گزینه‌هایی ایده‌آل برای استفاده در شرایطی هستند که دید مستقیم نسبت به مواضع دشمن وجود ندارد. این سلاح‌ها به دلیل سادگی استفاده حتی در مبارزات مدرن نیز جنگ افزار‌های محبوبی به شمار می‌روند.
قرائتی با اشاره به اینکه فردی می‌خواست ازدواج کند به او گفتند "چه داری"، گفت "چیزی ندارم بجز آمادگی"، افزود: برای پیدا کردن شغل درست است که باید آمادگی داشته باشیم، اما مهارت هم لازم است.
قند یا نمک تأثیری در فشار خون ندارد. فردی که فاکتور‌های متعدد خطر را دارد، توصیه می‌شود مواردی را رعایت کند. مثلا غذای کم نمک و کم چرب مصرف کند، ورزش کرده و سیگار نکشد، اما قند اصولا روی فشار خون فرد تأثیری ندارد مگر در فردی که قند و فشار با هم دارد که در نهایت مصرف قند، خطر بیشتری برای او دارد.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: برای ما فرقی ندارد که در مقابل چه تیمی بازی داریم چون همیشه تلاش من و بازیکنانم گرفتن 3 امتیاز بازی و شاد کردن دل هواداران است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.
ورای اینکه تاج متخلف است یا یک مدیر پاکدست، پرونده قضائی دارد یا ندارد، این موضوع مطرح است که چرا درباره او شفاف‌سازی نمی‌شود. مگر می‌شود درباره فردی که یکی از مهم‌ترین پست‌های کشور را به دست آورده، این مقدار تناقض و عدم شفافیت وجود داشته باشد؟
بازیکن ملوان می گوید که برای او فرقی ندارد در چه پستی به میدان برود و هدف او تنها موفقیت تیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ