اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو تیم ملی کشتی در مسابقات قهرمانی آسیا هدفش را کسب مدال طلای جهان و المپیک برشمرد.
مدیر فنی صربستانی تیم‌ملی واترپلو ایران با تاکید بر این که هدف نخست تیم ملی کسب مدال بازی‌های آسیایی است، گفت: قطعا طی دو ماه آینده برای تحقق این هدف، تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.
رئیس فدراسیون کشتی در جمع آزادکاران گفت: باید هدف اصلی شما کسب مدال خوش‌رنگ المپیک و جهانی باشد.
سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی ایران با تاکید بر اینکه هدفی جز کسب مدال طلا در مسابقات جهانی صربستان ندارد، گفت: کسب طلای جهان با شکست لوپز لذت بیشتری دارد.
پروانه‌روی تیم‌ملی شنای ایران می‌گوید هدفش کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو است.
مربی تیم ملی اسکیت سرعت بانوان گفت: با توجه به ارتقاء رکوردی که بانوان در اردوهای آماده‌سازی بازی‌های آسیایی هانگژو چین داشتند، هدفمان تنها کسب مدال در این بازی‌ها است.
ملی پوش کشتی فرنگی ایران گفت: هدف من کسب مدال المپیک است.
تبریز- مربی تیم ملی کاتای کشورمان با اشاره به تلاش بازیکنان تیم ملی کاتا برای کسب موفقیت در سطح جهانی گفت: مهم‌ترین هدف ما کسب مدال طلای مسابقات کاتای جهانی است.
ملی‌پوش تیم کشتی فرنگی کشورمان گفت: هدف اصلی من جبران نتایج گذشته و همچنین کسب بهترین عناوین در رقابتهای جهانی و مدال ارزشمند المپیک است.
کشتی گیر وزن 60 کیلوگرم تیم ملی گفت: هدف اصلی من قهرمانی جهان و کسب مدال ارزشمند المپیک است و برای آمادگی هرچه بیشتر در مسابقات حاضر خواهم شد.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی گفت: هدف اصلی همه ما کسب مدال در المپیک است و در این مسیر تلاش می‌کنیم تا تمام موانع موجود را از سر راه تیم برداریم.
ستاره سنگین وزن کشتی آزاد ایران معتقد است برای رسیدن به مدال المپیک باید همچنان روند رو به رشد خود را حفظ کند و با مدعیان داخلی و خارجی بجنگد.
ستاره سنگین وزن کشتی آزاد ایران معتقد است برای رسیدن به مدال المپیک باید همچنان روند رو به رشد خود را حفظ کند و با مدعیان داخلی و خارجی بجنگد.
بانوی ملی‌پوش روئینگ کشور گفت: گام بعدی من کسب مدال در هانگژو و راه یافتن به فینالA قهرمانی جهان است.
تکواندوکار۲۰ ساله تیم ملی ایران از عزم خود برای کسب خوشرنگ ترین مدال در مسابقات جهانی خبر داد و گفت: در بهترین شرایط روحی و بدنی قرار دارم.
دارنده طلای مسابقات جهانی کاراته گفت: خوشحالم از اینکه بعد از چند دوره دوری کاراته از مسابقات رده سنی حالا بعد از 11 سال برای ایران مدال طلا کسب کردم.
فرنگی‌کار وزن ۵۵ کیلوگرم ایران تاکید کرد: هدفم این است باخت در مسابقات جهانی بزرگسالان را با کسب مدال طلای امیدهای جهان جبران کنم.
دارنده مدال طلای وزن ۶۵ کیلوگرم پیکار‌های کشتی آزاد قهرمانی ۲۰۲۲ بلگراد با اشاره به اینکه نبود روس‌ها در این مسابقات مشهود بود، گفت: بزرگترین آرزو و برنامه من کسب ۱۰ طلای جهان و ۴ طلای المپیک است و برای این هدفم خواهم جنگید.
نایب قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه گفت: با تمرینات خوبی که بعد از بازی‌های پارالمپیک توکیو داشتم، هدفم کسب مدال طلا و رکوردشکنی در مسابقات بین‌المللی مراکش است.
ملی‌پوش وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان گفت: مدال طلای رده‌های مختلف سنی را در کارنامه دارم و حالا به دنبال طلای رقابت‌های جهانی و المپیک هستم.
ملی‌پوش وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان گفت: مدال طلای رده‌های مختلف سنی را در کارنامه دارم و حالا به دنبال طلای رقابت‌های جهانی و المپیک هستم.
دارنده سه مدال برنز رقابتهای جهانی کشتی فرنگی گفت: هدف اصلی من حضور در المپیک پاریس و کسب موفقیت در این آوردگاه بزرگ است.
سرمربی تیم ملی هندبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل ترکیه، هدف خود را کسب مدال در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی عنوان کرد.
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: هیات اجرایی می تواند به کمیته ملی المپیک کمک کند نه اینکه فقط به عنوان یک عضو بله و خیر بگوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ