قرائتی با اشاره به اینکه فردی می‌خواست ازدواج کند به او گفتند "چه داری"، گفت "چیزی ندارم بجز آمادگی"، افزود: برای پیدا کردن شغل درست است که باید آمادگی داشته باشیم، اما مهارت هم لازم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پنجمین جلسه قرارگاه قرآنی نور سپاه صبح یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور و سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در ستاد فرماندهی سپاه برگزار شد.
به خداوندی خدا به‌جای فرستادن هنرپیشه‌ها و سلبریتی‌ها نزد روانشناس، این موجودات را باید فرستاد پیش روان‌پزشک، روان‌شناس، متخصص اعصاب و روان و مشاور مسائل جنسی تا تکلیف‌شان مشخص شود. دست‌کم تا بیماری ویژه آن‌ها تشخیص داده شود، نسخه‌ای تجویز کنند که این موجودات در مصادر مهم مملکتی به‌ویژه فرهنگی تصمیم‌گیرنده نباشند. چه گیری کرده‌ایم ما از دست این پدیده‌های شگفت خلقت! برادر من! خواهر من! اگر شما ۲۴ ساعت به هیچ‌چیز دیگری جز سر و روی و موی خانم‌ها نمی‌اندیشی، باورکن همه مثل تو نیستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی گفت: در ازدواج عجله کنید من موافق ازدواج دبیرستانی هستم.
صدیقی: من به آقای قرائتی عزیز ارادت دارم و ایشان نیز به بنده محبت دارند؛ ایشان شوخی کردند و من همیشه ایشان را دعا می‌کنم.
سومین نشست افق تحول رسانه ملّی صبح امروز سه‌شنبه ۶ تیر با حضور و سخنرانی دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. همچنین در این مراسم از ۴۴ سال مجاهدت فرهنگی حجت‌الاسلام محسن قرائتی در رسانه ملی تجلیل شد.
رهبر انقلاب خطاب به حجاج بیت الله الحرام فرمودند: حج می‌تواند به تمام بشریت ارتقا روحی برساند و این نیاز حیاتی بشر امروز است.
تصویری جدید ازحجت الاسلام قرائتی در کنار تصویری قدیمی از ایشان را مشاهده کنید.
خطبه عقد خواهر شهید مجید قربانخانی از شهدای مدافع حرم که سال ۱۳۹۴ در منطقه خانطومان سوریه به شهادت رسیده بود توسط رهبر انقلاب قرائت گردید.
خطبه عقد خواهر شهید مجید قربانخانی از شهدای مدافع حرم که سال ۱۳۹۴ در منطقه خانطومان سوریه به شهادت رسیده بود توسط رهبر انقلاب قرائت شد.
اگر قرار است جلسه شورای عالی تشکیل شود باید برای یافتن پاسخ این سؤال باشد که چرا با اینهمه صرف بودجه، بکار گرفتن نیرو، اختصاص دادن اینهمه ساختمان و تجهیزات، ایجاد آنهمه سازمان و تشکیلات و انجام آنهمه تبلیغات دینی، امروز کار جمهوری اسلامی به جائی رسیده که نیازمند بازنگری در آئین‌نامه ترویج و توسعه فرهنگ نماز است؟
رئیس جمهور با پیشنهادات رئیس ستاد اقامه نماز مبنی بر پیگیری آئین‌نامه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز و برگزاری شورای عالی اقامه نماز موافقت کرد.
ششمین اجلاسیه تولیت های آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی با حضور  تولیت‌های اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه ایران اسلامی به میزبانی بعثه مقام معظم رهبری در قم پایان یافت.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از تهیه گزارش این کمیسیون در خصوص استفاده از آب‌های نامتعارف و آلوده در کشت محصولات خوراکی خبر داد.
عکس‌های منتشر شده همگی مربوط به بستری ایشان در سال‌های قبل است و در حال حاضر، ایشان در منزل است و به جز مشکل زانودرد که مراحل درمان را سپری می‌کند، مشکل دیگری ندارد.
تصویر منتشره مربوط به بیماری و بستری شدن چند سال قبل آقای قرائتی است. ایشان در منزل خود و در حال درمان پادرد هستند.
رئیس قوه قضاییه گفت: اگر امروز در حکمرانی و زندگی فردی خود، ضعف‌هایی داریم و شاهد برخی ناهنجاری‌ها هستیم، دلیل این امر کم‌توجهی به آموزه‌های قرآنی و دینی است.
رئیس قوه قضاییه گفت: اگر امروز در حکمرانی و زندگی فردی خود، ضعف‌هایی داریم و شاهد برخی ناهنجاری‌ها هستیم، دلیل این امر کم‌توجهی به آموزه‌های قرآنی و دینی است.
بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز، مدرسه، خانواده و معلمان آینده» پنجشنبه ۶ بهمن با حضور ابراهیم رییسی، رییس جمهور و حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی، رییس ستاد اقامه نماز در وزارت کشور برگزار شد.
واکنش برخی اعضای مجمع به ادعای عجیب شایسته که مدتهاست دیگر رئیس فدراسیون تنیس نیست و به عنوان عضو هیات اجرایی راهی سفرهای خارجی می‌شد، لبخند معنی دار بود.
حجت‌الاسلام محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور در سی وششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش گفت: معلمی مثل قضاوت، شغل نیست. ارزش معلمی اگر بیشتر از فقیه نباشد کمتر نیست. من یک کلاس معلمی را با یک دوره نمایندگی عوض نمی‌کنم.
حجت الاسلام قرائتی گفت: مدیران آموزش و پرورش چرا ساعت بازدید از مدارس را ساعت نماز نمی‌گذارند تا از وضع نماز جماعت و نمازخانه مدارس بازدید کنند.
حجت الاسلام قرائتی گفت: مدیران آموزش و پرورش چرا ساعت بازدید از مدارس را ساعت نماز نمی‌گذارند تا از وضع نماز جماعت و نمازخانه مدارس بازدید کنند.
نمایندگان مردم استان فارس در حاشیه بازدید از غرفه گروه بهمن در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو ضمن تاکید بر پیشرفت روز افزون محصولات با کیفیت این مجموعه خودروساز بیان داشتند: با عرضه محصولات گروه بهمن در بورس کالا به رونق و ارتقای تولیدات خودرویی این مجموعه کمک خواهیم کرد.
فیلمساز با تسلط و تجربه و فیلمنامه‌نویس با انگشت گذاشتن روی نقطه ضعف‌های موقعیت‌ دفاع، قرائتی عرفی‌گرایی ارائه می‌دهد که به مثابه استخوان گذاشتن لای زخم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ