منزل ستاره تیم فوتبال رئال مادرید در جریان بازی این تیم برابر اوساسونا در فینال جام حذفی اسپانیا که با قهرمانی کهکشانی‌ها به پایان رسید، هدف سرقت قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متهم گفت: حدود یک سال و نیم قبل با دختری به نام منیژه دوست شدم. من عاشق منیژه شده بودم و تصمیم به ازدواج با او داشتم. یک شب که منیژه میهمان خانه‌ام بود در عالم مستی راز سرقت‌هایم را برایش فاش کردم هم از طلا‌ها گفتم و هم از سرقت‌هایی که انجام داده بودیم.
علینژاد توانست با همکاری سیستم قضایی آمریکا حکم دسترسی به مقداری از پول‌های بلوکه شده ایران را به دست بیاورد.
دادگاه فدرال در رأی دادن به نفع مسیح علی‌نژاد، مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران را به دلایلی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد؛ این رقم چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان است.
دادگاه فدرال در رأی دادن به نفع مسیح علی‌نژاد، مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران را به دلایلی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد؛ این رقم چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان است.
استوار دوم الله‌دادی خرداد ۱۳۹۸ شب عید فطر در محدوده دشت جازموریان جنوب کرمان بر اثر درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.
مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که عمده سرقت‌ها چه المان‌هایی هستند؟ تصریح کرد: سارقان عمدتا گاردریل ها، نرده‌های جداکننده ترافیکی، نرده‌های پل عابرپیاده، پایه تابلو، کف عرشه پل عابرپیاده و کنترلر‌های چراغ راهنمایی را به سرقت می‌برند.
گزارش منتشر شده از سوی یک مجله خارجی بیانگر نقش برجسته آمریکا و امارات در غارت منابع طبیعی یمن است.
دزدی میلیاردی در ولنجک تهران
دزدی از ملی‌پوش ایران در ایستگاه قطار بلژیک!
ملی‌پوش تنیس روی میز ایران که مسابقات قهرمانی جهان را در پیش دارد، در حالی که باید برای ویزا اقدام کند باید یک اتفاق غیرمنتظره روبرو شد.
ملی‌پوش تنیس روی میز ایران که مسابقات قهرمانی جهان را در پیش دارد، در حالی که باید برای ویزا اقدام کند با یک اتفاق غیرمنتظره روبرو شد.
درد علی (ع) دو گونه است: یک درد، دردی است که از زخم شمشیر ابن ملجم در فرق سرش احساس می‌کند و درد دیگر دردی است که او را تنها در نیمه‌های شب خاموش به دل نخلستان‌های اطراف مدینه کشانده.
مدافع چپ اتلتیک بیلبائو معتقد است شب گذشته به ناحق برابر بارسا مغلوب شدند و در این قضیه VAR نقش مستقیم داشت.
متهم در تحقیقات اولیه به سرقت‌های سریالی گوشی تلفن همراه اعتراف کرد و گفت: از بچگی، خیلی ناسازگار بودم و مدام با دوستانم دعوا می‌کردم. همین ناسازگاری باعث شد که مدرسه را ترک کنم. بعد از آن هم هر کجا مشغول به کار می‌شدم، خیلی زود با صاحبکارم دعوا می‌کردم و بیرون می‌آمدم. در همین گیر و دار بودم که با دوستان ناباب آشنا شدم و خلاف را شروع کردم. چندین بار به کانون اصلاح و تربیت افتادم و خانواده‌ام هر بار با گذاشتن وثیقه و گرفتن رضایت، مرا آزاد کردند.
ناظران تحریم‌ها گفتند، گروه‌های تحت کنترل اداره کل شناسایی که سازمان اطلاعات کره شمالی محسوب می‌شود، اکثر این حملات سایبری گزارش شده را انجام داده است.
یک عضو کنست رژیم صهیونیستی با اشاره به ورود «ایتمار بن گویر» با به تن داشتن جلیقه ضدگلوله و اعمال تدابیر شدید امنیتی به مسجدالاقصی، از این اقدام به شدت انتقاد کرد.
متهم گفت: من همین الان هم اگر بدانم شغلی ندارم و پولی نیست، به محض اینکه در زندان به رویم باز شود و بیرون بروم، اولین خودرویی که ببینم به سمتش می‌روم و سرقت می‌کنم. همیشه همین بوده. آخرین بار دو ماه پیش از زندان آزاد شدم و پنج دقیقه بعد از آزادی دست به سرقت از خودرو زدم.
فرمانده انتظامی «ارسنجان» گفت: مردی با مراجعه به پلیس اعلام کرد شب قبل و زمانی که در خانه حضور نداشته منزلش مورد دستبرد سارق یا سارقان قرار گرفته و حدود یک کیلو و ۴۰۰ گرم طلا که متعلق به اقوامش و به صورت امانت نزد او بود به سرقت رفته که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.
دزدی جنجالی از خبرنگار خارجی در جام‌جهانی قطر
پلیس تهران اعلام کرد: کسانی‌که با ترفند آغوش رایگان از آنان سرقت شده به اداره ۱۸ پلیس آگاهی در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.
فرمانده انتظامی گفت: با انتقال نوجوانان سارق به مقر انتظامی، ردپای تبهکاران نامرئی نیز در این ماجرا به میان آمد و مشخص شد افرادی نوجوانان اتباع خارجی را به منظور جمع آوری ضایعات به کار می‌گیرند و سپس گاری‌های دستی را در اختیارشان می‌گذارند، اما آن‌ها در تاریکی شب وارد پارکینگ‌های منازل می‌شوند و پس از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت آن‌ها را در مخروبه‌ها و زمین‌های محصور یا ساختمان‌های در حال احداث مخفی می‌کنند و سپس آن‌ها را در اوایل بامداد با پیکان وانت به ضایعات فروشی انتقال می‌دهند!
چند روز بعد از سرقت از خانه آنخل دی‌ماریا در ایتالیا سارقان این بار خانه تئو هرناندز، ستاره میلان، را هدف گرفتند.
پلیس نامحسوس پایتخت هنگام گشت زنی در بزرگراه شهید بابایی به یک تریلی حمل سوخت برخورد کرد که بعد از توقف در حاشیه بزرگراه با سواستفاده از تاریکی شب، اقدام به خالی کردن ۵۰ گالن سوخت به داخل یک خودروی وانت پیکان کرد و به جای آن ۵۰ گالن آب از وانت پیکان به داخل مخزن بنزین ریخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ