لروی سانه، ستاره بایرن مونیخ، در اواسط بازی این تیم برابر هرتابرلین نیمکت را ترک کرد تا بسیاری منتظر جنجالی تازه باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حواشی بازی جنجالی پلی آف لیگ قهرمانان اروپا که ملی پوشان ایرانی هم در آن حضور داشتند هنوز ادامه دارد.
غلامرضا نوشت: تا یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله‌ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.
هانس یواخیم واتسکه، نایب رئیس باشگاه دورتموند، شایعات مربوط به جذب ادسون آلوارز، ستاره مکزیکی آژاکس را رد کرد.
اعتراضات صهیونیست‌ها به‌تصویب قانون جنجالی «لغو برهان معقولیت»، همچنان ادامه دارد و بسیاری از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تهدید خود مبنی بر ترک خدمت را عملی کرده‌اند.
جنجال طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو همچنان ادامه دارد و هر روز بر دامنه اعتراضات داخلی در اراضی اشغالی افزوده می‌شود.
فدراسیون فوتبال اسپانیا نسبت به جنجال‌های فینال رقابتهای زیر 21 سال اروپا واکنش تندی نشان داد و انگلیس را به رفتار نامناسب و زشت متهم کرد.
یک تابستان دیگر و یک جنجال جدید از کیلیان امباپه. در چهار سال گذشته ستاره فرانسوی به عامل اصلی ناآرامی و استرس PSG و هوادارانش تبدیل شده و این داستان ادامه دارد.
جنجال پورتو - فامالیسائو تمام نشده و تحقیقات در مورد توهین نژادپرستانه به په‌په ادامه دارد.
جنجال بر سر بالون جاسوسی چین بر فراز آمریکا همچنان ادامه دارد؛ فایننشال تایمز به نقل از منابع چینی فاش ساخت بار دیگر سفر وزیر خارجه آمریکا به چین به تعویق افتاد.
نتیجه این مسابقه تحت تاثیر اتفاقات و حواشی دقایق پایانی مسابقه قرار گرفت و همچنان هم ادامه دارد.
بحث و هیاهو درباره نحوه به ثمر رسیدن گل اول یونایتد مقابل سیتی همچنان ادامه دارد.
نه تأیید می‌شود نه تکذیب. پیگیری رسانه ای هم معمولاً به نتیجه‌ای نمی‌رسد. سکوت تا زمانی که خبر میان امواج اخبار دیگر فراموش شود، ادامه دارد. به تازگی، فیش حقوقی دختر ۲۰ ساله یکی از اعضای شورای شهر تهران در کانال‌های خبری منتشر شد. بر اساس تصاویری که از فیش حقوقی ماه آذر وی منتشر شده، میزان حقوق دریافتی او در این ماه، بیش از ۲۶ میلیون تومان است.
حواشی جدایی پیکه و شکیرا همچنان ادامه دارد و این بار تیر‌ها به سمت شکیرا نشانه رفته و عده زیادی بر این باورند که شاید شکیرا هم آنقدر‌ها بی‌تقصیر نباشد.
حواشی و جنجال های بازی عجیب و غریب لیگ برتر والیبال همچنان ادامه دارد.
با وجود گذشت چند روز از پایان جام جهانی 2022 قطر، جنجال‌های دیدار فینال این رقابت‌ها همچنان ادامه دارد.
بررسی نرخ خوراک پتروشیمی ها نشان می دهد حاشیه سود این شرکت ها با فرمول جدید نرخ خوراک در سال ۱۴۰۱ حتی با افزایش مواجه شده است.
کانسلو آلوارز، بوکسور مکزیکی، پاسخ سرخیو آگوئرو که سعی در دفاع از لیونل مسی را داشت نیز داد.
میلیاردر معروف آمریکایی نسبت به فعالیت تارنمای جنجالی که به اصطلاح دشمنان کی‌یف را فهرست‌بندی کرده و نام خود او نیز برای چند ساعت به آن فهرست اضافه شد، ابراز نگرانی کرد.
باشگاه استقلال قصد دارد مدافع جنجالی این تیم که برخلاف مفاد قراردادش فعالیت های غیرحرفه ای در فضای مجازی داشته است را به کمیته انضباطی فرا بخواند و با او برخورد کند.
باشگاه استقلال قصد دارد مدافع جنجالی این تیم که برخلاف مفاد قراردادش فعالیت های غیرحرفه ای در فضای مجازی داشته است را به کمیته انضباطی فرا بخواند و با او برخورد کند.
دردسر‌های عصبانیت ستاره پرتغالی منچستریونایتد بر سر یک نوجوان اوتیسمی پس از دیدار برابر اورتون در فصل گذشته ادامه دارد.
گویا دعواهای پس از بازی نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تمامی ندارد و همچنان طرفین پیگیر اتفاقات آن مسابقه هستند.
کسب بیشترین گرند اسلم در مسابقات مردان تنیس، هدف اصلی نواک جوکوویچ در حرفه‌اش است.
کارشناس فوتبال گفت: مس حریف خطرناکی برای آبی پوشان است و استقلال نباید خود را از پیش برنده دانسته و حریف را دست کم بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ