تبعات نشان دادن هیس جواد منافی به ساپینتو با سوت یاسر همرنگ در پایان نیمه نخست ادامه پیدا کرد و تا ورودی رختکن دوتیم ادامه داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک امتیاز طی دو دیدار، آیا خوشبختی برای بندرعباسی‌ها در دسترس خواهد بود. شاید آری و شاید هم خیر...
حساسیت‌ها نسبت به آن از سوی جریانات اصولگرا باعث شده تا واکنش‌های مخالف تا منتقد این دیدگاه در طول ۴۸ ساعت گذشته فضای رسانه‌ای و مجازی را دستخوش تب و تاب سازد.
هفته سوم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی ایران روز چهارشنبه با انجام ۵ مسابقه برگزار می‌شود.
درست در روز‌هایی که تب و تاب بازار اجاره در مسیر اوج گرفتن است، نمایندگان مجلس نیز در جریان ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی با ماده ۱۱ این طرح موافقت کردند.
تب کریمه کنگو بیماری مشترک بین انسان و دام است که در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی، انسان مبتلا خواهد شد.
سرپرست اداره‌کل دامپزشکی مازندران خاستگاه بیماری را کریمه اوکراین خواند و گفت: نخستین بار در سال ۱۹۴۴ اپیدمیولوژی این بیماری در کریمه اوکراین تحت‌عنوان تب خونریزی‌دهنده اعلام و در سال ۱۳۹۶، بیماری از طریق افغانستان و پاکستان وارد ایران و در بخش‌هایی از کشور ما شایع شد.
وب‌سایت‌های انگلیسی در تب و تاب اخبار تازه، صعود سیتی در آلیانز را جشن گرفتند.
ساکت الهامی با تب و تاب خاصی بازی تیمش برابر استقلال را دنبال می‌کرد.
سرمربی سابق بایرن مونیخ حالا به دور از تب و تاب فوتبال بار دیگر به کوهستان برگشته است.
براساس خبر‌های فاش‌شده و غیررسمی، به‌نظر می‌رسد تبلت تاشوی سامسونگ با نام احتمالی گلکسی زد تب نمایشگری بسیار بزرگ‌تر از نمایشگر ۷.۶ اینچی گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۴ این شرکت داشته باشد.
درحالیکه دنیای فوتبال به استقبال هوش مصنوعی می‌رود و این ورزش از ظرفیت بالایی برای استفاده از مزایای فناوری جدید برخوردار است اما نگرانی‌هایی جدی درباره پیشرفت‌های اخیر مطرح شده است.
مقام‌های بهداشتی در حال بررسی شیوع مشکوک بیماری تب برفکی‌اند (بیماری پا و دهان) که برای این منظور یک منطقه کنترل ۱۰ کیلومتری را در اطراف خوک‌داری نورفلک (Norfolk) غربی به آن اختصاص داده‌اند.
قائمی در انتقاد به روند بررسی املاک شهرداری، گفت: برای تعیین تکلیف باغات شهرداری سند تک‌برگ، عکس‌های هوایی سال‌های گذشته و... را به شورا ارائه می‌کند و برای فروش املاک نیز شهرداری باید قبل از برگزاری جلسه اطلاعات املاک را به‌صورت جامع و مکتوب از قبل به اعضا بدهد که مهدی چمران در واکنش گفت: من انتظار داشتم که کمیسیون برنامه‌و‌بودجه این کار را انجام بدهد.
مردم انگلیس صبح امروز(دوشنبه) با ورود طوفان قطبی به این کشور، با دمای منفی ۱۰ درجه سانتیگراد، از خواب بیدار شدند!
ریکاردو ساپینتو در جریات بازی تراکتور و استقلال در محفظه مربوط به گزارشگر و خبرنگاران، دقایق پر تب و تابی را پشت سر گذاشت.
مجموعۀ سؤالات و تناقض‌ها از تصمیم شاپور بختیار یک معما می‌سازد هر چند که محتمل‌ترین پاسخ این است که او ۲۵ سال در حسرت و آرزوی نخست‌وزیری ایران تب‌وتاب داشت و به آرزوی خود رسیده بود و باقی را به قضا و قَدَر سپرده بود.
مسی‌های کرمان در اولین فصل پس از بازگشت به لیگ برتر، به دنبال ثبات و حفظ سهمیه هستند.
تب و تاب جام جهانی از سه‌شنبه شب به بالاترین میزان خودش می‌رسد؛ فرانسه، مراکش، کرواسی و آرژانتین. کدام دو تیم به فینال می‌رسند؟
تصاویری از تماشاگران تیم‌های فوتبال مکزیک و آرژانتین در قطر را مشاهده می‌کنید.
پخش‌کننده فیلم سینمایی «بیرو» به کارگردانی مرتضی‌علی عباس میرزایی ضمن اشاره به شرایط نامساعد فروش این فیلم تأکید کرد که امید دارند تب و تاب جام‌جهانی بر استقبال از این فیلم تأثیر بگذارد.
هافبک اسبق مس کرمان، در شرایطی این‌بار به آزادی برگشت که هدایت نارنجی‌پوشان را برعهده داشت و با تب‌وتاب زیاد به دنبال کسب نتیجه‌ برابر آبی‌پوشان بود.
هافبک اسبق مس کرمان در شرایطی اینبار به آزادی برگشت که هدایت نارنجی‌پوشان را برعهده داشت و با تب و تاب زیاد به دنبال کسب نتیجه‌ برابر آبی‌پوشان بود.
رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوانات گفت: به هیچ عنوان گوشت از ذبح دام‌هایی که کنار جاده یا معابر عرضه می‌شوند، جهت مصرف خریداری نشود. ذبح دام باید در مراکزی باشد که تحت نظارت سازمان دام پزشکی هستند. ذبح دام در کشتارگاه‌های تحت نظارت انجام شود.
بررسی صحنه‌ی معروف بازی شب گذشته بایر لورکوزن برابر هوفنهایم نشان می‌دهد موقعیت شیک به لطف سردار فراهم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ