تیم فوتبال آپوئل در آخرین دیدار دوستانه خود در اردوی بلغارستان، مغلوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حریف آپوئل در مرحله پلی آف لیگ کنفرانس، شکست سنگین ساپینتو را به او یادآوری کرده است.
شکست تیم فوتبال استقلال در فینال جام حذفی و رفتارهای ریکاردو ساپینتو بازتاب زیادی در رسانه‌های کشور پرتغال داشت و یک روزنامه حرکات سرمربی استقلال را «باورنکردنی» توصیف کرد.
ریکاردو ساپینتو گفت که آنها هفت، هشت ماه است پولی دریافت نکرده اند ولی با تمام وجود برای قهرمانی می جنگند.
هر دو تیم فینالیست جام حذفی فصلی درخشان را پشت سرگذاشته‌اند و از کف دادن جام به معنای شکست واقعی هیچکدام نخواهد بود.
استقلال در شرایطی موفق به شکست تیم فوتبال پارس جنوبی جم با تک گل سعید مهری شد، که موقعیت‌های زیادی را از دست داد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال باید شکست برابر پرسپولیس را فراموش کند گفت: ساپینتو یک مربی حرفه ای است و می تواند تیمش را به شرایط روحی و جسمی مطلوب برگرداند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به دلایل شکست استقلال برابر پرسپولیس گفت: تعویض‌های ساپینتو که در دیدارهای گذشته جواب می‌داد، با تدابیر پرسپولیس بی‌نتیجه ماند و موفق نبودند.
دربی شماره صد هر چند با شکست آبی‌ها پایان یافت، ولی در زمین چیزی از مساوی‌های پیشین بیشتر نداشت.
دروازه بان تیم پرسپولیس با بیان اینکه حساس ترین دیدار فصل را با پیروزی به پایان رساندیم گفت: ما ۸ امتیاز جلو بودیم با اشتباه خودمان عقب افتادیم.
دروازه بان تیم پرسپولیس با بیان اینکه حساس ترین دیدار فصل را با پیروزی به پایان رساندیم گفت: ما ۸ امتیاز جلو بودیم با اشتباه خودمان عقب افتادیم.
تیم فوتبال استقلال پس از ۱۰ هفته در لیگ برتر ایران متحمل شکست شد و پرسپولیس توانست به روند پیروزی های آبی ها خاتمه بدهد.
سرمربی هوادار تهران بعد از شکست 6 گله تیمش با چهره‌ای درهم به ریکاردو ساپینتو تبریک و خسته نباشید گفت.
تیم فوتبال استقلال که تا ثانیه‌های پایانی دیدار برابر گل‌گهر سه امتیاز ارزشمند را از دست داده بود، در وقت‌های اضافه از شکست برابر تیم امیر قلعه‌نویی گریخت و با یک پنالتی جنجالی پیروز شد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با انتقاد از عملکرد سرمربی استقلال در دیدار برابر سپاهان گفت: جالب است که یک مربی بعد از پانزده بازی هنوز ترکیب اصلی تیمش را نشناخته و مدام تغییر ایجاد می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال به دنبال شکست تیمش مقابل سپاهان به انتقاد از داوری پرداخت و گفت: لایق این بودیم که نبازیم و ببریم، اما داور نتیجه را عوض کرد.
شکست تراکتور مقابل استقلال در یکی از تاکتیکی‌ترین بازیهای چند وقت اخیر فوتبال ایران رقم خورد.
تمرینات تیم استقلال بعد از شکست دو بر صفر در برابر تراکتور امروز در کمپ ناصر حجازی دنبال می شود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال شکست بدی را مقابل تراکتور پذیرا شد گفت: این تیم کاملاً بی برنامه بود و طوری عمل کرد که من تا به حال در لیگ برتر چنین استقلالی را ندیده بودم.
استقلال برای اولین بار در فصل جاری شکست در یک بازی خارج از خانه را تجربه کرد.
استقلال ساپینتو در برابر نساجی در کمتر از 10 دقیقه تمام رکوردهای منفی را شکست.
استقلال ساپینتو در برابر نساجی در کمتر از ده دقیقه تمام رکوردهای منفی را شکست.
شکست در شروع کار به همراه استقلالی که یک فصل نباخته بود، آن هم برابر تیم مربی هموطن، یک اتفاق بد برای ساپینتو بود. مربی‌ای که می‌گوید جاه‌طلب است و ذهن برنده دارد.
پیشکسوت آبی پوشان گفت: با اینکه شکست برای استقلال در هفته اول تلخ است، اما ترجیح می‌دهم فعلا درخصوص ساپینتو قضاوت نکرده و این کار را به آینده موکول نمایم.
کافی است نگاهی به سایت‌های خریدوفروش و اجاره بیندازید، آن‌وقت دست‌تان می‌آید که حدفاصل چهارراه ولیعصر تا انقلاب و از آن‌طرف ویلا و شریعتی بیشترین پانسیون‌های تهران را در خودش جا داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ