تمرینات تیم استقلال بعد از شکست دو بر صفر در برابر تراکتور امروز در کمپ ناصر حجازی دنبال می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال گل‌گهر پس از برپایی اردویی یک هفته‌ای در ترکیه تا ساعاتی دیگر به ایران بازخواهد گشت.
در شرایطی که بیش از یک سال از آغاز دوره جدید پرداخت یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار می گذرد، قرار است امشب یارانه نقدی دوباره به حساب های بانکی واریز شود، البته با این نکته مهم که مبلغ واریزی برای افراد تفاوت هایی دارد.
میرسلیم گفت: من حرف حق را در چارچوب سیاست‌های کلی نظام و قانون اساسی می‌زنم و تا آخر هم پای آن ایستاده ام، شما می‌خواهید اسم این را لجبازی بگذارید؟
رئیس‌جمهور ترکیه امروز در سخنانی با اعلام معرفی اعضای کابینه جدید خود تا ساعاتی دیگر، گفت: نخستین نشست دولت سه‌شنبه برگزار می‌شود.
در پایان جلسه روز چهارشنبه هیات دولت، خبری در مورد تعطیلی روز سیزدهم خرداد منتشر نشد. پس از آن نیز تا کنون، هیچ نهاد یا مقام رسمی‌ای در این مورد اطلاع‌رسانی نکرده است. در نتیجه می‌توان گفت فردا شنبه، ۱۳ خرداد تعطیل نیست. مگر اینکه در ساعات باقی‌مانده تا پایان امروز جمعه، تصمیم جدیدی گرفته و خبری رسمی در این مورد منتشر شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت؛ اسدالله اسدی، دیپلمات گروگان گرفته شده جمهوری اسلامی ایران پس از تحمل ۵ سال اسارت تا ساعاتی دیگر به آغوش میهن اسلامی باز می‌گردد.
تداوم این شرایط جوی تا ساعات پایانی پنجشنبه سبب کاهش غلظت آلاینده‌ها خواهد شد و برقراری وضعیت قابل قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نیست، با این حال وزش باد نسبتاً شدید در برخی ساعات با احتمال گسیل گردوخاک در مناطق مستعد همراه خواهد بود.
در فاصله یک بازی مانده تا پایان رقابت‌های این فصل از لیگ دسته اول، همچنان 3 تیم شانس رسیدن به لیگ برتر را برای خودشان حفظ کرده‎‌‌اند.
برای اولین بار در لیگ بیست و دوم، 16 سرمربی لیگ برتری در یک روز کنفرانس خبری خواهند داشت.
فرماندار مهران گفت: مرز مهران در ساعتی از صبح امروز بسته شده بود که از جانب طرف عراقی بود.
ما هر روز ساعات طولانی نشسته‌ایم، فرقی نمیکند کجا، در خانه یا محل کار. آیا تا به حال به عادت‌های بد نشستن‌تان دقت کرده‌اید؟ شاید این مسئله مهم به نظر نرسد، اما عادت‌های بد نشستن می‌تواند روی سلامت فیزیکی و روانی اثرات منفی بلندمدت داشته باشد.
بیشینه سرعت وزش باد در نزدیک سواحل استان در ساعات آینده تا ۹ متر بر ثانیه و همچنین بیشینه ارتفاع موج دریای مازندران هم در عصر امروز یکشنبه تا ۲.۲ متر برآورد می‌شود.
آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی با انتشار پیامی از نشست خبری «گروسی» درباره ایران در شهر وین تا ساعاتی دیگر خبر داد.
در صورت عدم مهار منابع و کانون‌های آلاینده هوا در روز‌های دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به‌ویژه در ساعات شب باتوجه به رطوبت بالا و هوای سرد افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد شهری پرجمعیت و صنعتی دور از انتظار نیست.
طی ساعات اخیر ۵۶ نفر از مصدومین از مراکز بیمارستانی اردبیل ترخیص شده و ۱۴ مصدوم دیگر تا ساعتی دیگر ترخیص خواهند شد.
بر اساس اعلام هیئت روسیه در سازمان ملل، نشست اضطراری شورای امنیت به درخواست اوکراین تا ساعاتی دیگر برگزار می‌شود.
کاخ سفید از برگزاری نشست مطبوعاتی رئیس‌ جمهور آمریکا تا ساعاتی دیگر با حضور خبرنگاران و پس از انتخابات میان دوره‌ای در این کشور تا ساعاتی دیگر خبر داد.
کاخ سفید از برگزاری نشست مطبوعاتی رئیس‌ جمهور آمریکا تا ساعاتی دیگر با حضور خبرنگاران و با موضوع انتخابات میان دوره‌ای در این کشور خبر داد.
نخست وزیر ارمنستان در پاسخ به دعوت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی برای سفر به ایران تا ساعاتی دیگر در صدر هیئتی سیاسی و اقتصادی وارد تهران می شود.
شهردار تهران گفت: از امروز احکام شهرداران مناطق آغاز می‌شود؛ البته اکثریت آنها همچنان برقرار هستند و شاهد فعالیت آنها خواهیم بود.
شهردار تهران گفت: از امروز احکام شهرداران مناطق آغاز می‌شود؛ البته اکثریت آنها همچنان برقرار هستند و شاهد فعالیت آنها خواهیم بود.
استاندار ایلام و فرماندار مهران ساعتی پیش در خبری اعلام کردند مرز مهران برای تردد زوار بازگشایی شده که هم اکنون در این اطلاعیه بر مسدود بودن مرز تا برقراری کامل امنیت تاکید شده است.
رویترز به نقل از یک مقام فلسطینی مدعی شد که پیشنهاد مصر برای برقراری آتش بس در نوار غزه امروز اجرا می شود.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: بعضی از ترکیبات موجود در برخی مواد غذایی، ترکیبات ارتقاءدهنده سلامت هستند، از جمله ترکیباتی مانند فیتونوترینت‌ها (مواد مغذی گیاهی) که مولکول‌های شیمیایی هستند که در مواد غذایی گیاهی یافت می‌شوند. در حقیقت این ترکیبات متفاوت از ویتامین‌ها هستند و بدن ما نیازی ندارد که مانند ویتامین‌ها به طور روزانه آن‌ها را دریافت کند، اما اگر این ترکیبات را در رژیم غذایی خود داشته باشیم باعث ارتقاء و افزایش سطح سلامت ما خواهند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ