رفتار آزار دهنده عده‌ای در مقابل یک پیرمرد که چند سال قبل در مصاحبه‌ای معروف شده بود ، این روزها از حالت شوخی خارج شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پسری ۱۹ ساله که به اتهام آزار دو دختر دستگیر شده می‌گوید تحت تاثیر سحر و جادو مرتکب این جرم شد.
دختر ۱۷ ساله شکایتش را علیه ناپدری‌اش مطرح کرد و گفت: ناپدری‌ام از ۹ تا ۱۶ سالگی مرا آزار داد و شکنجه کرد. ابتدا خیلی کوچک بودم و از او می‌ترسیدم. او همیشه در غیاب مادرم مرا به اتاق می‌برد و فیلم‌های مستهجن به من نشان می‌داد. او مرا شکنجه می‌کرد و آزار می‌داد.
یک منبع مطلع: این دومین بار است که چنین اتفاقی در این شهرستان رخ داده است.
در حالی که پزشکی قانونی آزار و اذیت دختر دانشجو را تأیید کرده و در گزارشی اعلام کرده بود وی به شدت شکنجه شده و مورد ضرب و جرح قرار گرفته، برای سام کیفرخواست صادر شده و پرونده‌اش به شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
وقتی رامین روبه‌روی قضات ایستاد اتهامش را منکر شد و ادعای عجیبی را مطرح کرد. وی گفت: ۳ سال پیش این زن به دفتر کارم آمد و مدعی شد مطلقه است. او می‌گفت نیاز مالی دارد و با اصرار از من خواست او را در شرکتم استخدام کنم. او در این مدت برای اینکه بتواند از من پول بگیرد به من نزدیک شد و از من خواست با هم رابطه برقرار کنیم، حتی ما با هم به سفر هم رفتیم. هیچ آزار و اذیتی در کار نبوده و این زن به دروغ این ادعا را علیه من مطرح کرده است.
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید نسبت به آزار نژادپرستانه علیه وینیسیوس جونیور واکنش نشان داد.
آزار جنسی در خیابان شاید برای بیشتر زنان فعال در جامعه پیش آمده باشد. زهرا مینویی، وکیل پایه‌یک دادگستری، ابعاد حقوقی این ماجرا را باز می‌کند و آزار خیابانی را به سه بخش متلک خیابانی، نوعی دست‌درازی مثل تنه‌زدن یا لمس و متلک‌های رکیک‌تر که نوعی فحش جنسی محسوب می‌شود، تقسیم می‌کند.
پدری بی رحم ۴۰۰ بار دخترش را مورد تجاوز قرار داد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ قتل چوپان به خاطر یک گوسفند/ طلاق از شوهری که عادت به دزدی دارد/ محاکمه به اتهام قتل پیرمرد همسایه‌/ می‌خواهم به زندگی بازگردم!/ نقشه شوم شوهر برای فرار از مهریه ۱۱ میلیارد تومانی/ دزدان کارگاه‌های صنعتی و منازل به دام افتادند/ سرقت مسلحانه ۶ لندکروز در تصادف ساختگی
هافبک 37 ساله رئال مادرید با نمایش خیره کننده در دربی مادرید، یک بار دیگر نگاه ها را به سمت خود خیره کرد.
روی دست‌های پیرمرد نیز آثار کبودی به چشم می‌خورد که نشان می‌داد دست‌های پیرمرد بسته شده و مورد شکنجه قرار گرفته بود. متخصصان پزشکی قانونی زمان مرگ را حدود ۴۸ ساعت قبل اعلام کردند. خانه بهم ریخته بود، اما سرقتی صورت نگرفته بود. از سویی در ورودی خانه سالم بود و تنها پنجره مشبک ورودی خانه شکسته شده بود.
ستایشی درباره ادعاهای مطرح شده درباره آزار و تجاوز جنسی به زندانیان زن گفت: ادعاهای دروغ رسانه‌های معاند و برخی افراد صاحب تریبون در داخل علیه متهمان بازداشتی نسوان مطرح می شود و این ادعای دروغ اولا طرح کننده اولیه دروغ رسانه ای رسانه های خارجی بوده و متاسفانه برخی هم در داخل آن را مطرح کردند که تاکنون حاضر نشدند در خصوص ادعاهای خود سندی ارایه کنند.
ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه گفت: هیچ مدرکی درباره ادعای دروغین تجاوز به زندانیان زن ارائه نشده.
زاهدان- دادستان زاهدان گفت: اخبار منتشر شده در مورد تعرض به یک بلوچ از اساس کذب است و صحت ندارد.
ستاره تیم ملی فوتبال بلژیک در سن ۳۱ سالگی تصمیم گرفت که از بازی‌های ملی خداحافظی کند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرد نانوا مظنون به قتل همسر/ راز قتل هولناک/ شلیک گلوله پایان دعوای زن و شوهر/ بیت کوین جان گرفت!/ محاکمه پیرمردی که با ماهیتابه همسرش را کشت/ جنایت خانوادگی با اسلحه شکاری در فسا/ تصاحب بیمه عمر یک و نیم میلیارد تومانی انگیزه قتل همسر/ نورافکنی در حکایت عجیب یک جنایت!
مس کرمان بعد از 9 سال دوری از لیگ برتر، روز پنجشنبه یکی از بازی های جذاب خود را در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس انجام خواهد داد.
دختر جوان گفت: با پیشنهاد مرد تتوکار راهی خانه‌اش شدم، اما به محض ورود حمید در را بست و مرا کتک زد و مورد آزار و اذیت قرار داد. او مرا در خانه‌اش حبس کرد و بعد از چند ساعت وقتی حالم بد شده بود، مرا سوار خودرو کرده و در خیابان رهایم کرد.
بین مسن‌ترین و جوان‌ترین بازیکنانی که در ترکیب یازده‌نفره تیم‌ها در هفته اول حضور داشتند، هجده سال و پنج ماه فاصله وجود دارد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرگ ۳ جوان در چاه/ پیرمرد در چنگ دختر و پسر معتاد!/ طلاق به خاطر توقعاتی که نادیده گرفته شد/ همراهان بیمار بینی تکنیسین اورژانس را شکستند/ کلاهبرداری میلیاردی با وعده افزایش زود هنگام سرمایه/ شلیک به وکیل دادگستری مقابل چشم همسر و فرزند/ ماجرای مرموز پسر عینکی!/ اجاره ساعتی خانه‌های مبله برای سرقت
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دردسر مرگ سارق برای مالباخته‌ها/ راننده عصبانی زن جوان را زیر گرفت/ ماجرای فیلم چاقوکشی خانوادگی!/ رهایی پسر ۵ ساله از چنگ آدم ربایان/ ماجرای سقوط پیرمرد از دیواره سنگی رودخانه/ قتل عام ۱۰ نفر به دست مرد شیشه‌ای/ نیمروی خونین!/ شوهرم می‌خواست مرا با تبر بکشد
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ماجرای گل فروش تزریقی!/ درخواست طلاق به خاطر عشق به فوتبال/ دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی/ قتل هولناک راننده پیک اینترنتی در درگیری ۲۰ نفره/ همدستی پدرزن و داماد برای سرقت از خانه‌های کرج/ رهایی گروگان ۳ میلیاردی در کمتر از ۲۴ ساعت/ ۲ بار قصاص برای تیرانداز سیاه پوش!/ پایان مرگبار میانجیگری
۳ استان درگیر یافتن کودک گم شده در کالپوش
این فیلم یکی از آثار قابل توجه کارنامه کاری رابرت ردفورد که پس از تماشا، در ذهن مخاطب باقی می‌ماند و تماشاگر احتمالاً یکی از فیلم‌ها که رابرت ردفورد را در ذهنش تداعی می‌کند، این فیلم کمدی - جنایی خواهد بود؛ هرچند این فیلم اکران موفقی نداشت، این به آن معنا نیست که با فیلم خوبی طرف نیست. بسیاری از آثار باکیفیت سینما در اکران شکست خوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ