گروه صنعتی ایران‌خودرو ضمن رد هرگونه اخبار نادرست و غیرموثق درخصوص توقف تولید، بر ادامه روند تولید با میانگین روزانه بیش از دوهزار دستگاه خودرو تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی انتشار مطلبی در برخی شبکه های اجتماعی مبنی بر ایجاد تشکیک در آمار تولید فروردین ماه گروه صنعتی ایران خودرو، این خودروساز در پاسخی ایجاد هر گونه شبهه در آمار تولید را امکان ناپذیر دانست.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو تامین منابع مالی را مسیر اصلی در تحقق هدف تولید امسال دانست و تصریح کرد: نظام بانکی و به ویژه بانک تجارت همواره در تنگناها پشتیبان تولید ایران‌خودرو بوده است.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو ضمن تاکید بر ادامه تولید خودرو پارس اعلام کرد: دو محصول پارس و آریسان۲ موفق شدند آزمون ایمنی عابر پیاده را با موفقیت پشت سر بگذارند.
گروه صنعتی ایران‌خودرو موفق به عبور از تعداد تولید خودرو سواری با برند ملی خود از سال ۱۳۸۴ تاکنون شد.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با اشاره به طراحی و تولید پروژه TF21 به عنوان یکی از پروژه‌های گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: این خودرو، محصولی کاملا جدید است که منطبق با استانداردهای ۸۵گانه، طراحی و تولید می‌شود.
نسل جدید پیشرانه محبوب خانواده EF با نام EFP به زودی طی مراسمی رونمایی و به تولید انبوه می‌رسد و به عنوان قدرتمندترین قوای محرکه ای که در حال حاضر در صنعت خودرو ایران تولید می‌شود، قرار است برای اولین بار بر روی دناپلاس توربو جدید که امکانات ایمنی و رفاهی بیش‌تری نسبت به نسخه پیشین دارد نصب شود.
گروه صنعتی ایران‌خودرو ۲۱ د‌ی‌ماه موفق به عبور از مرز تولید نیم میلیون دستگاه خودرو سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین شد.
نشست مشترک فعالان حوزه قطعه‌سازی خودرو استان مرکزی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در محل اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی برگزار شد.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، افزایش تیراژ تولید در ایران خودرو را گام موثری در پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان خواند و گفت: خروج محصولات قدیمی مانند سمند و پژو ۴۰۵ که با استانداردهای ۸۵ گانه هم‌خوانی نداشت و طراحی و تولید محصولات جدید از اقدامات مهم ایران خودرو به شمار می‌رود.
مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل از شکسته شدن رکورد تولید ماهانه این شرکت در آذرماه امسال خبر داد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با اعلام این‌که در حال حاضر کم‌تر از سه درصد از تولیدات این گروه صنعتی به محصول مونتاژی اختصاص دارد، تصریح کرد: هم‌اکنون، خودروهای داخلی بیش‌ترین سهم را در ۳۲ سال اخیر و از زمان آغاز همکاری‌های خارجی در سال ۱۳۶۹ در سبد محصولات ایران‌خودرو دارد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از افزایش ۱۴۵ هزار دستگاهی خودرو کامل قابل عرضه به مشتریان در ۹ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: با ایجاد شرایط پایدار در تولید، به طور روزانه بیش از ۲۵۰۰ دستگاه خودرو تولید می‌شود.
در آخرین ساعات ۳۰ آذرماه امسال و مصادف با بلندترین شب سال، رکورد جدید تولید خودرو توسط آبی پوشان جاده مخصوص در شرایط تحریم و تهدیدهای بین‌المللی رقم خورد.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو علاوه بر تشریح دستاوردهای تولید کامل و عبور مستقیم، از افزایش تولید هفتگی از نیمه دوم امسال با توجه به توقف تولید ناقص خبر داد.
تولید انبوه هایما 8S جدیدترین محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو با حضور مدیرعامل این گروه صنعتی و مسوولان استان خراسان رضوی به صورت برخط در ایران‌خودرو خراسان آغاز شد.
با همت اداره اتوماسیون صنعتی در معاونت خدمات فنی ایران‌خودرو و با همکاری معاونت تولید قطعات و مجموعه ها و معاونت مهندسی سازمان و سیستم‌ها و معاونت تحقیقات، طراحی و تکوین محصول، سیستم ترنم تولید در موتورسازی سه طراحی، اجرا و راه اندازی شد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه ای بر ادامه تولید محصول ۲۰۷ اتوماتیک دو رنگ طبق تقاضای مشتریان تاکید کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: از ابتدای خردادماه امسال با توقف تولید خودروهای ناقص و برنامه‌ریزی برای عبور مستقیم محصولات از خط تولید، تمام گلوگاه‌های تولید انبوه در این شرکت شناسایی شده و به سرعت در حال رفع آن‌ها هستیم.
ایران خودرو دیزل در سال‌روز تولید اولین کامیون در این شرکت، تولید ۴۷۱ هزارمین محصول و ۱۹۲ هزارمین کامیون خود را جشن گرفت.
مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان از آغاز تولید انبوه هایما 8S از مهر امسال خبر داد و گفت: نمونه‌های اولیه محصول به تولید رسیده و تا پایان سال، تولید پنج هزار دستگاه از آن هدف‌گذاری شده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود، آمادگی داریم تا سالانه نسبت به تامین و تولید دوهزار دستگاه ون آمبولانس و بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس‌ آمبولانس اقدام کنیم.
پورمجیب از حذف خودرو ناقص از فرآیند تولید ایران‌خودرو دیزل خبر داد و گفت: پس از سایت‌های تولید سواری که از خردادماه آغاز شد، از ابتدای شهریورماه نیز در این شرکت محصول ناقصی تولید نخواهد شد.
تصاحب خانه‌های مردم با سندسازی
چه کسانی می‌توانند نوبت چهارم واکسن کرونا را تزریق کنند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ