تیم ملی فوتسال مراکش با شکست فنلاند به فینال تورنمنت ۶ جانبه تایلند صعود کرد و حریف ایران شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی فوتبال نابینایان کشورمان با پیروزی مهم برابر مراکش در آستانه صعود به مرحله بعدی مسابقات جهانی بیرمنگام قرار گرفت.
سرمربی تیم ملی زنان فرانسه معتقد است شاگردان او در دیدار برابر مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی کار سختی خواهند داشت.
وینیسیوس جونیور، بازیکن تیم ملی فوتبال برزیل، پیش از دیدار دوستانه این تیم برابر مراکش، توییتی را خطاب به هواداران حریف منتشر کرد.
محمد ششم پادشاه مراکش طی مراسمی از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورش به خاطر عملکرد درخشانشان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تجلیل کرد.
ستاره تیم ملی مراکش پس از پایان دیدار مراکش و کرواسی وارد بحث و گفتگوی تندی با جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) شد.
رئیس جمهور فرانسه بعد از بازی تیم ملی فوتبال این کشور برابر مراکش به رختکن حریف رفت و به ستایش بازیکن این تیم پرداخت.
امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه پس از پیروزی برابر مراکش به رختکن این تیم رفت و به بازیکنان تبریک گفت.
پس از پایان بازی نیمه نهایی جام جهانی قطر بازیکنان تیم ملی فوتبال فرانسه با استقبال و دلداری به بازیکنان مراکش رفتند.
تیم ملی فوتبال فرانسه که قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود با پیروزی برابر مراکش در مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره این مسابقات به دیدار فینال صعود کرد تا حریف آرژانتین شود.
تیم ملی فوتبال فرانسه که قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود با پیروزی برابر مراکش در مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره این مسابقات به دیدار فینال صعود کرد تا حریف آرژانتین شود.
تصاویری از حضور پرشمار هواداران تیم ملی فوتبال مراکش در حاشیه بازی در مرحله نیمه‌نهایی مقابل تیم ملی فوتبال فرانسه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دیدار تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با برتری خروس‌ها به پایان رسید تا قهرمان دوره گذشته به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کند.
در پی درگیری هواداران تیم ملی فوتبال مراکش با پلیس فرانسه، بیش از ۴۰ نفر بازداشت شدند.
تیم ملی فوتبال مراکش به عنوان اولین تیم آفریقایی به نیمه نهایی جام جهانی راه یافت.
آیا در خالی ماندن نیمکت تیم‌های ملی از مربی موثر و با دانش ایرانی فقط کی‌روش مقصر است؟ آیا مدیران فوتبال ایران ساختن پشتوانه برای نیمکت تیم های ملی را به عنوان سرفصل کارهای خود قرار دادند یا مثل ماجرای وحید هاشمیان به آسانی از کنارش عبور کردند؟
پلیس بلژیک از بازداشت 18 نفر از طرفداران تیم ملی فوتبال مراکش در بروکسل پس از پیروزی این تیم مقابل کانادا و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتبال قطر خبر داد.
پلیس بلژیک از بازداشت 18 نفر از طرفداران تیم ملی فوتبال مراکش در بروکسل پس از پیروزی این تیم مقابل کانادا و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتبال قطر خبر داد.
ستاره تیم ملی فوتبال بلژیک در دیدار این تیم برابر مراکش عملکرد ضعیفی داشت و آمار فاجعه باری را از خود به جای گذاشت.
پس از باخت تیم ملی فوتبال بلژیک مقابل مراکش در رقابت های جام جهانی که روز یکشنبه برگزار گردید، هواداران خشمگین بلژیکی با حضور در خیابان ها با پلیس درگیر شدند.
تیم ملی فوتبال بلژیک در دومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر مراکش شکست خورد تا صعودش به مرحله بعد پیچیده شود.
سرمربی تیم ملی فوتسال مراکش از پیروزی مقابل ایران در فینال مسابقات بین قاره‌ای تایلند و کسب عنوان قهرمانی به عنوان دستاوردی بی سابقه یاد کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه حضور در تورنمنت تایلند کمک زیادی به او در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا کرده است، گفت: چهار بازیکن ما دچار آسیب دیدگی بودند.
تیم ملی فوتسال ایران در فینال تورنمنت ۶ جانبه بین قاره‌ای برابر مراکش شکست خورد.
فدراسیون فوتبال مراکش وحید هلیل هودزیچ سرمربی تیم ملی این کشور را تنها سه ماه قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برکنار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ