رئیس جمهور خطاب به سفرا با اشاره به تمایل کشورهای مختلف برای گسترش همکاری‌ها با ایران، تاکید کرد: این ادراک که چون ایران تحریم است کسی حاضر به همکاری با ما نیست، کاملا غلط است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس مجلس بر نقش‌آفرینی دیپلماسی پارلمانی ایران و ویتنام برای تسهیل در صدور روادید، توسعه روابط اقتصادی، افزایش سطح تبادلات تجاری و همکاری‌های بانکی، دانشگاهی و گردشگری تاکید کرد.
رییس مجلس بر نقش‌آفرینی دیپلماسی پارلمانی ایران و ویتنام برای تسهیل در صدور روادید، توسعه روابط اقتصادی، افزایش سطح تبادلات تجاری و همکاری‌های بانکی، دانشگاهی و گردشگری تاکید کرد.
سخنگوی دولت گفت: ما حامی و موافق هرگونه روش، سازوکار و فرایندی هستیم که به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات کمک کند.
نشست مشترک معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و جمعی از اعضای انجمن ملی شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: اجرای طرح‌ها باید با مشارکت و محوریت مردم انجام شود به گونه‌ای که هم در سرمایه‌گذاری و هم در مدیریت، مردم نقش‌آفرین باشند.
مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: نقش‌آفرینی در چارچوب مسائل ژئوپلیتیکی جهان، عامل دیگری از اهمیت جهان اسلام است.
فرمانده سپاه تهران گفت: همان‌گونه که در معابر و اماکن عمومی بر رعایت قانون عفاف و حجاب تأکید داریم، باید در ادارات هم اقدامات لازم را برای اجرای قانون عفاف و حجاب انجام دهیم.
پیام نیازمند جواب کری سنگین بیرانوند در نقش جهان را با همان سبک و سیاق در ورزشگاه در بهت فرو رفته آزادی داد.
اصل ۲۶ قانون اساسی در خصوص نقش‌آفرینی مردم در ساختار حکمرانی و سازمان‌دهی تشکل‌های مردم‌نهاد تصریح کرده است: «احزاب، جمعیت‌ها، انجمن‌های سیاسی و صنفی و انجمن‌های اسلامی یا اقلیت‌های دینی شناخته شده آزادند، مشروط به این که اصول استقلال، آزادی، وحدت ملی، موازین اسلامی و اساس جمهوری اسلامی را نقض نکنند. هیچ‌کس را نمی‌توان از شرکت در آنها منع کرد یا به شرکت در یکی از آنها مجبور ساخت.»
وینگر تیم ملی ایران در جام جهانی احتمالا بمب نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران خواهد بود.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه بانوان پلیس ما باید در همه عرصه‌ها و مأموریت‌های خود با حجاب و عفاف حضور پیدا کنند، گفت: باید چهره واقعی پلیس زن معرفی شود.
یکی از مهم ترین بازی های این هفته لیگ برتر والیبال در اردکان برگزار می‌شود.
وزیر کشور گفت: سازمان ثبت احوال یک سازمان پیشرو و موثر در تصمیم گیری های کلی و کلان کشور می تواند باشد و باید باشد.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به توانایی علمی و نبوغ مرحوم سردار زارعی در راه‌اندازی فرماندهی جنگال سپاه گفت: ایشان نقشی تأثیرگذار چه در دوران جنگ و چه پس از آن ایفا کرد.
نقش‌آفرینی بانک آینده در بخش کشاورزی با هدف رفاه، رشد اقتصادی و تأمین امنیت غذایی کشور
مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به اظهاراتی که از طرف «روبرتو مارتینز» سرمربی بلژیک بعد از حذف از جام جهانی مطرح می‌شود واکنش تندی نشان داد.
رئیس شورای عالی استان‌ها از رئیس جمهور خواست تا دستور دهد که شورای عالی استان‌ها به عنوان نماینده جامعه شورایی کشور در تدوین برنامه هفتم توسعه کشور حضور داشته باشد.
دبیر شورای امنیت ملی گفت: ایران از هرگونه ابتکاری که منجر به آتش بس و صلح بین روسیه و اوکراین بر پایه گفت‌وگو انجام شود استقبال و حمایت نموده و آماده ی نقش آفرینی برای پایان جنگ می‌باشد.
دبیر شورای امنیت ملی گفت: ایران از هرگونه ابتکاری که منجر به آتش بس و صلح بین روسیه و اوکراین بر پایه گفت‌وگو انجام شود استقبال و حمایت نموده و آماده ی نقش آفرینی برای پایان جنگ می‌باشد.
۳ عضو گروه تروریستی کومله حاضر در پایگاه‌های شمال عراق در گفتگو با العربیه درباره اقدامات این گروه در اغتشاشات ایران می‌گویند.
مدیرعامل بانک ملت در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و چهارمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور با مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و ... دیدار کرد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در گام نخست توانستیم اعتماد سیاسی متقابل را تقویت کنیم،گفت: در گام دوم نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران و حضور فعالش در منطقه را دنبال می کنیم.
نقش‌آفرینی صندوق‌های سرمایه‌گذاری در توسعه منطقه‌ای و استانی
با تصویب ضوابطی امکان افزایش حداکثر تا دو برابر دامنه نوسان عادی نمادهای بورسی با درخواست بازارگردان میسر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ