اپلیکیشن تردز (Threads) شرکت متا، با بهره بردن از دسترسی خود به میلیارد‌ها کاربر اینستاگرام، بیش از ۳۰ میلیون کاربر را ظرف مدت ۱۸ ساعت پس از راه اندازی، جذب کرد و به عنوان یک تهدید واقعی برای توییتر ظاهر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر صنعت و اطلاعات چین اعلام کرد تمام تهیه کنندگان اپلیکیشن موبایل این کشور ملزم می شوند تا جزئیات کسب وکارشان را در اختیار دولت بگذارند. این وسیع ترین تلاش دولت برای کنترل صنعت فناوری است.
اپلیکیشن گوگل مپ قابلیت‌های ویژه‌ای برای خودرو‌های برقی و هیبریدی شارژی دارد. این اپلیکیشن اطلاعاتی کاربردی از قبیل مکان ایستگاه‌های شارژ، نوع پورت و تعداد پورت‌های آزاد و سرعت شارژ را نمایش می‌دهد.
از امروز (یازدهم مردادماه) دسترسی به این اپلیکیشن امکان‌پذیر شده است.
شرکت متا اخیراً رقیب خود برای توییتر با نام Threads را راه‌اندازی کرد و در عرض چند روز ۱۰۰ میلیون کاربر در آن ثبت‌نام کردند. تمام این مسائل باعث شد تا وکیل ایلان ماسک با ارسال نامه‌ای به زاکربرگ، شرکت متا، سازنده اپلیکیشن «تردز» را به سوء‌استفاده سیستماتیک، عمدی و غیرقانونی از اسرار تجاری توییتر متهم کند.
کارمندان سابق توییتر هم به اپلیکیشن جدید " تردز " پیوسته اند. استر کرافورد، یکی از مدیران سابق توییتر که پس از انتشار عکسی که نشان می‌داد روی کف دفتر خوابیده است، به شهرت رسید، عضو "تردز" شده است و یکی از پست‌های مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا پلتفرم را باز نشر کرد که ایلان ماسک را مسخره می‌کرد.
کارمندان سابق توییتر هم به اپلیکیشن جدید " تردز " پیوسته اند. استر کرافورد، یکی از مدیران سابق توییتر که پس از انتشار عکسی که نشان می‌داد روی کف دفتر خوابیده است، به شهرت رسید، عضو "تردز" شده است و یکی از پست‌های مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا پلتفرم را باز نشر کرد که ایلان ماسک را مسخره می‌کرد.
لیندا یاکارینو در توییت جدیدی که به‌صورت کنایه‌آمیز در واکنش به عرضه اپلیکیشن اینستاگرام تردز منتشر شده است، ادعا کرده که شبکه اجتماعی توییتر در یکی از روز‌های هفته گذشته (از دوشنبه هفته پیش تا یکشنبه هفته جاری) پرمصرف‌ترین روز خود از ماه فوریه (بهمن-اسفندماه) به‌بعد را پشت‌سر گذاشته است.
وزیر ارتباطات در پیام تبریک سال جدید گفت: پیشنهاداتی برای بازنگری در لیست سرویس ها، سایت ها و اپلیکیشن هایی که در دو دهه گذشته محدود شده اند ارائه داده ایم.
وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین(MIIT) مجموعه جدیدی از قوانین را برای مقابله با روش های تهاجمی اپلیکیشن های موبایل وضع خواهد کرد.
اپلیکیشن هوش مصنوعی جدید (Chat GPT) که میلیون‌ها کاربر را چند ماه اخیر به سوی خود جذب کرده می‌تواند پارادایم‌های آموزشی را مختل کند.
یک اپلیکیشن موبایل، بستری بسیار مناسب برای رسیدن به تمام استراتژی‌های کوتاه مدت و بلندمدت کسب و کار‌ها است، بنابراین بانک"ایران زمین" به منظور ارائه خدمات با کیفیت و ایجاد سرویس‌های جدید در همراه بانک فراز، نسخه جدید این پلتفرم را جهت نصب در دسترس مشتریان خود قرار داده است.
بر خلاف اینستاگرام، این برنامه بیشتر روی مقالات متمرکز است تا عکس. طبق گزارش‌ها، آرتی‌فکت محتوا را براساس علایق توصیه‌شده و امکان گفتگو با دوستان فراهم می‌کند.
درحالی‌که شایعه‌ها از آغاز بارگیری جانبی اپلیکیشن در iOS ۱۷ خبر می‌دهند، گزارشی غیررسمی می‌گوید گوگل به‌دنبال محدود کردن این قابلیت در اندروید ۱۴ است.
ایراد اخیر گوشی‌های پرچمدار پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو در حین تماشای ویدیو‌های اپلیکیشن YouTube یا YouTube TV و زمانی که کاربر سعی می‌کند از طریق منوی عمودی برنامه از آن خارج شود، رخ می‌دهد؛ بنابراین در صورت استفاده از هریک از دو ژست حرکتی مربوط به بازگشت به منوی اصلی یا منوی آخرین برنامه‌های بازدید شده، اپلیکیشن به‌طور کامل فریز شده و گوشی هنگ می‌کند!
سازنده آیفون اخیراً برنامه Home را معرفی کرده است که برای عملکرد بهتر همه چیز خانه طراحی شده است. در واقع اپلیکیشن Home ابزار اپل برای کنترل تمام وسایل خانه هوشمند شما در زیر یک سقف است. برای احساس مزایا، همه دستگاه‌های داخل Home باید به آخرین نسخه به‌روزرسانی شوند. اما افرادی که سعی کرده‌اند این کار را انجام دهند ظاهراً با مشکلاتی مواجه شده‌اند. در میان آن‌ها اپ گیر کرده است که می‌گوید: «به‌روزرسانی یا پیکربندی».
وزارت دادگستری ایالات متحده مشغول بررسی دستورالعمل های جدیدی برای شرکت ها در مورد استفاده کارکنان از اپلیکیشن های پیام رسان و دستگاه های شخصی است.
مقامات مالزی پس از  اعلام نتایج غیر قطعی انتخابات سراسری این کشور درباره افزایش تنش های قومی به تیک تاک هشدار دادند و اکنون اپلیکیشن مذکور اعلام کرده به دقت محتوای ناقض قوانین را رصد می کند.
نسخه جدید اپلیکیشن «دوچرخه» با افزودن امکانات و قابلیت‌های متنوع و کاربردی منتشر شد.
تبلت جدید Galaxy Tab A۷ Lite Kids Edition به یک صفحه نمایش ۸.۷ اینچی، قاب مقاوم و اپلیکیشن کنترل والدین Samsung Kids مجهز شده است.
سامسونگ اپلیکیشن جدید Camera Assistant را برای کنترل و استفاده بهتر از دوربین تلفن همراه معرفی کرد.
اپل طی روزهای آینده و از ۲۵ اکتبر ۲۰۲۲ میلادی اپل دو دسته تبلیغات آنلاین جدید به فروشگاه اپلیکیشن خود اضافه می کند.
سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: مجرم پس از حضور در پلیس فتا پایتخت و مواجهه با شکات پرونده به جرم خود اقرار کرد و اظهار داشت پس از جلب اعتماد فروشنده و وارد کردن شماره کارت اعلامی در یک نرم افزار همراه بانک اصلی مشخصات شاکی را به دست می‌آوردم و با ورود به اپلیکیشن رسیدساز جعلی و وارد کردن اطلاعات وی یک رسید جعلی واریز به فروشندگان نشان می‌دادم و با بهانه‌هایی مثل اختلال در سامانه‌های پیامکی بانک‌ها با تحویل کالا به سرعت از محل خارج می‌شدم.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی که با اپلیکیشن رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان کرده بود خبر داد.
پلتفرم ویدئویی تیک تاک اخیرا افکت جدیدی به نام «AI greenscreen» را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است که امکان تبدیل پیام متنی کاربران را به تصویر فراهم می‌کند. کاربران سپس می‌توانند از این تصویر به عنوان پس زمینه تصاویر استفاده کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ