با توجه به شرایط خوبی که داریم، صادقانه و بدون اغراق می‌گویم که توانایی شکست استقلال را داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیل فودن دیشب برابر نیوکسل به قدری خوب بازی کرد که خیال گواردیولا را از بابت غیبت چند ماهه کوین دیبروینه راحت کرد.
باشگاه پرسپولیس با انعقاد قرارداد با حامی مالی خیال خود را بابت بخش قابل توجهی از هزینه های فصل جاری راحت کرد تا بازیکنانش با آرامش بیشتری وارد هفته دوم لیگ برتر شوند.
حامد حدادی بعد از مدت ها مصدومیت در بازی دوستانه مقابل روسیه به میدان رفت تا خیال هاکان دمیر بابت حضورش در جام جهانی راحت شود.
آقای ساپینتو دوباره در تفکر یحیی گرفتار شد و دربی را خیلی راحت نه در نتیجه، بلکه در فوتبال به پرسپولیس باخت.
اگر وظیفه‌تان نیست پس غلط می‌کنید که به جای انجام وظایفی که بابت آن‌ها از هزار و یک‌جور رانت بهره‌مند هستید به امور دیگر می‌پردازید و بعد منتش را سر مردم می‌گذارید. وظایف تمام شورا‌های شهر‌ها مشخص است، به‌خاطر همین وظایفی که قسمت اعظم آن‌ها را انجام نمی‌دهند، هم دستمزد بالا می‌گیرند و هم از انواع رانت‌های اطلاعاتی، رانت روابط و رانت قدرت استفاده می‌کنند
یک روزنامه انگلیسی مدعی است منچستریونایتد برای راحت شدن خیالش بابت جذب هری کین قصد دارد حتی پیش از پایان فصل پیشنهاد خود را به تاتنهام ارائه بدهد.
رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس گفت: ما به هواداران‌مان می‌گوییم خیالشان بابت مجوز حرفه‌ای راحت باشد چون هیچ مشکلی برای پرسپولیس پیش نمی‌آید.
سرمربی هوادار می گوید خوشحال است که خیال نساجی بابت بقا راحت شده و هواداران این تیم نیز قدرشناس هستند.
برد سخت بارسا و باخت راحت رئال؛ اتمام لالیگا
خیال استقلالی ها بابت طلب استراماچونی راحت شد.
دیدیه دشان، مربی فرانسه، در مورد رسیدن بازوبند کاپیتانی به کیلیان امباپه و ناراحتی آنتوان گریزمان از این بابت صحبت کرد.
ژاوی در واکنش به گل جنجالی بارسا تاکید کرد که با وجود VAR خیالش از هر بابت راحت است.
بارسلونا مطمئن است که یوفا و فیفا در پرونده موسوم به بارساگیت دخالت نخواهد کرد و از این بابت خیالش راحت است.
علیرغم بیماری دانیال اسماعیلی فر که حضور این بازیکن گلساز را برابر نفت مسجدسلیمان با ابهام مواجه کرده، خیال یحیی تا حد زیادی بابت سمت راست راحت است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه عملکرد استقلال در هفته‌های اخیر انتظارات را بالا برده است، گفت: سپاهانی‌ها از نتایج پرسپولیس دچار غرور شدند و فکر می‌کردند به راحتی این تیم را شکست می‌دهند.
سرمربی نساجی مازندران معنقد است چون تمرکز بهتری در ضربات پنالتی داشته‌اند، مقابل آلومینیوم پیروز شده‌اند.
با وجود ارزان بودن انرژی خوراک و سوخت، پتروشیمی‌ها هیچگاه به سراغ صنایع پایین دستی نرفتند تا بتوانتد از مزیت استفاده کنند. متاسفانه رانت ارزان خوراک در بلندمدت صرفه اقتصادی این صنعت را نیز از بین خواهد برد. با توجه به آنکه چین تنها بازار ما در صنعت متانول است؛ بنابراین چین ما را به سمتی برد که قیمت‌ها را کاهش دهیم.
لوپاریزین اعلام کرد لیونل مسی و پاری سن ژرمن درباره تمدید قرارداد ستاره بزرگ آرژانتینی به توافق رسیده‌اند.
برای مثال درباره اعتراضات می‌توان به راحتی گفت که این‌ها اندک هستند، یا از خارج پول می‌گیرند و هدایت می‌شوند و صدای مردم جای دیگری است. نمی‌دانیم که برداشت آنان از عینیت اجتماعی همین است یا این بیان نوعی از تبلیغات، با هدف قلب کردن واقعیت است. ولی از بخت بد برای آنان اینکه همه امور چنین نیست، به ویژه در اقتصاد که به راحتی می‌توان گفت وضع مردم خوب یا راضی هستند یا بیکاری در فلان شهر صفر است (هر حرفی را که مدیران دولتی می‌زنند رییس‌جمهور نباید باور و آن را تکرار کند، حتما باید از طریق کارشناس خبره و صاحب‌نظر راستی‌آزمایی کند)، ولی واقعیت اقتصادی را باید در قالب آمار و ارقام رسمی جست‌وجو کرد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: باید این امر طرح تنفس جنگل‌ها ساماندهی شود تا هم خیال صنایع از بابت تأمین نیازشان راحت باشد و هم به جنگل‌های کشور آسیب نرسد.
به نظر می‌رسد بایرن مونیخ حتی در صورت حذف روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، نگرانی از بابت دریافت پاداش او از بارسا ندارد.
فینال کشتی آزاد قهرمانی جهان: نخودی راحت به باروز باخت و بازهم نقره گرفت
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پستی خیال هواداران خود را بابت مصدومیت راحت کرد.
امیرعلی صادقی با درخشش در بازی های دوستانه استقلال تا حد زیادی خیال هواداران این تیم را بابت غیبت امیرحسین حسین زاده راحت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ