معاون حقوقی باشگاه فولاد می‌گوید تلاش آنها برای توافق با پرسپولیس و حل دوستانه ماجراهای این بازی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور درباره منابع بلوکه‌شده در کره جنوبی گفت: با توجه به موافقتنامه سرمایه‌گذاری ما با کشور کره، این وجوه مشمول موافقتنامه می‌شود و تقاضای داوری به مجلس رفته و درباره وجوه ما در کره و بحرین منتظر نظر مجلس هستیم که اجازه ارجاع داوری را بدهند.
معاون حقوقی رئیس جمهور همچنین گفت: تلاشمان از ابتدای دولت در مورد پی‌گیری مسائل حقوقی در دستگاه‌های اجرایی این بود که به لحاظ حقوقی سازماندهی بهتری در این حوزه داشته باشیم.
معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه حکم رئیس جمهور نه آئین‌نامه و نه بخش‌نامه است که هیات عمومی بتواند آن را ابطال کند، گفت: رئیس جمهور بر اساس اختیارات متعددی که در قانون اساسی به وی اعطا شده است می‌تواند هر فردی را چه از داخل و چه از خارج دولت به عنوان معاون خود انتخاب کند.
معاون حقوقی رییس جمهور گفت: در حوزه تحریم‌ها پرونده سنگینی علیه آمریکا تهیه شده است.
معاون حقوقی رئیس جمهور، گفت: یک سری اقداماتی از طریق دستگاه‌های داخلی برای صدور حکم علیه افرادی که در کشور مرتکب جنایت شده‌ اند صورت گرفته است، اما متولی اصلی وزارت اطلاعات است.
معاون حقوقی رئیس جمهور به نمایندگی از آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مراسم تحلیف «بولا تینوبو» رئیس جمهور نیجریه شرکت کرد.
حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان این که برای اختصاص سهام عدالت به جاماندگان ابتدا باید تامین اعتبار سهام ارزنده وجود داشته باشد گفت: معاونت حقوقی ریاست جمهوری با تخصیص سهام شرکت های مس، فولاد و پتروشیمی خلیج فارس مخالف کرده است.
معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: مساله حجاب از جنسی نیست که بخواهد به توده مردم واگذار شود و با اصلاح قوانین عمومی قابل حل است. همه‌پرسی یعنی اینکه مجلس بار خودش را روی دوش مردم بیندازد.
معاون منابع انسانی شهرداری تهران توضیحاتی درباره فیش های حقوقی منتشر شده توضیحاتی داد.
معاون حقوقی باشگاه استقلال اعلام کرد که ریکاردو ساپینتو برای بازی این تیم مقابل فولاد محروم نیست.
با اعلام معاون حقوقی باشگاه استقلال، ریکاردو ساپینتو مشکلی برای نشستن روی نیمکت این‌ تیم برابر فولاد ندارد.
معاون حقوقی اسبق پرسپولیس فرزند نوجوانش را از دست داد و داغدار شد.
معاون حقوقی باشگاه استقلال خبر دریافت وام از یکی از بانک ها با معرفی از سوی باشگاه استقلال را رد کرد.
محمد دهقان درباره لایحه برگزاری تجمعات قانونی گفت: این لایحه پس از اصلاح و تصویب مجدد در هیات دولت به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد.
در پی درگذشت مرحوم استاد دکتر سیدمحمد هاشمی، دکتر محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور پیام تسلیتی صادر کرد.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صمت گفت: بر اساس آمارهای جهانی، تولید فولاد در دنیا طی سال ۲۰۲۲ حدود ۴.۲ درصد کاهش یافته و تولید فولاد در کشورمان طی این سال، رشد ۸ درصدی را تجربه کرده است.
با حکم رئیس قوه قضاییه «بهزاد پورسید» به عنوان معاون حقوقی قوه قضاییه منصوب شد.
معاون حقوقی رئیس‌جمهوری با تاکید بر لزوم منع ورود نیروهای امنیتی به محیط دانشگاه‌ بر ادامه پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشتی از نهادهای مسئول تاکید و اعلام کرد که معاونت حقوقی تمام ظرفیت‌های خود را برای حل و فصل مشکلات در حد توان و اختیارات خود به کار می‌برد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت والده معاون حقوقی رئیس جمهور را تسلیت گفت.
وی درمورد اینکه آیا رای کمیته انضباطی امشب اعلام خواهد شد، توضیح داد: ممکن است امشب رای را اعلام کنند.
داور مسابقه استقلال وفولاد با حضور در فدراسیون فوتبال از معاون حقوقی باشگاه استقلال شکایت کرد.
معاون حقوقی باشگاه استقلال می‌گوید داور مسابقه با فولاد پنالتی‌ها را دیده و نگرفته؛ او اعتقاد دارد این برخورد عمدی است.
نماد شپنا اعلام کرد بیش از ۴۸ درصد سهم پتروشیمی اصفهان و بیش از ۱۷ درصد سهام شرکت نفت سپاهان را خریده و این سرمایه گذاری ها در راستای تبدیل شدن به هلدینگ پترو پالایشی شپنا است.
مستند شرعی و قانونی حق محروم کردن بدحجابان از حقوق اجتماعی قبل از محاکمه و محکومیت را تبیین کنید ؟ با فرض تحقق جرم مشهود در خصوص اینگونه بانوان ؛آیا ادارات و مامورین بانکها و شهرداری ها حق مداخله در این موضوع را دارند ؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ