در شبی که علیپور کمتر از 15 دقیقه فرصت حضور در زمین را پیدا کرد، ژیل ویسنته با یک گل مغلوب میهمان خود شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ادموند نازاریان پسر آرمن نازاریان بزرگ قهرمان ارمنی – بلغاری کشتی فرنگی جهان که در تورنمنت مجارستان حضور داشت، نتوانست مدالی از آخرین مسابقه رنکینگ‌دار UWW بگیرد.
دادستان تهران با حضور در دادسرای ناحیه ۲۰ تهران از این مجتمع قضایی بازدید و با کارکنان این دادسرا به صورت چهره به چهره دیدار کرد.
مشهد ـ رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی آغاز مسابقات مسافت کوتاه شنای دختران کشور در مشهد با حضور ۱۸۰ ورزشکار خبر داد.
مشهد ـ رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی آغاز مسابقات مسافت کوتاه شنای دختران کشور در مشهد با حضور ۱۸۰ ورزشکار خبر داد.
هافبک استقلال از اینکه دوباره به فولاد نرفته، خوشحال است و از حضور در جمع آبی‌ها ابراز رضایت می‌کند.
تیم فوتبال پورتو در حضور کوتاه مدت مهدی طارمی به فینال رقابت‌های لیگ کاپ پرتغال صعود کرد.
رسانه‌های اروپایی اعلام کردند یوفا با بازگشت تیمهای فوتبال روسیه به رقابتهای اروپایی مخالفت خواهد کرد و محرومیت تیمهای روس از حضور در اروپا ادامه خواهد داشت.
مجموعه پیکان در فاصله کوتاه تا دیدار با پرسپولیس هم قسم شدند.
سفیان امرابط پس از پیروزی یک بر صفر مقابل پرتغال، در یک گفت‌وگوی کوتاه، درباره صعود تاریخی تیم ملی مراکش صحبت کرد.
رییس فدراسیون فوتبال در فاصله کوتاه تا اعزام تیم ملی به جام جهانی قطر، در محل تمرینات این تیم حضور یافت و با اعضای تیم ملی به صحبت پرداخت.
«لیز تراس» نخست‌وزیر محافظه‌کار انگلیس در حالی از سمت خود کنار کشید که تنها ۶ هفته در این جایگاه حضور داشت؛ سرنوشتی که در ۶ سال اخیر گریبان ۴ نخست وزیر دیگر را نیز گرفته بود.
انصراف گروهی از فیلمسازان عرصه فیلم کوتاه از حضور در جشنواره، کناره گیری شماری از سینماگران پیشکسوت از همکاری با جشنواره و تعلیق عضویت جشنواره فیلم کوتاه تهران در کنفرانس فیلم کوتاه به عنوان محور رویدادهای بین المللی فیلم کوتاه، پررنگ‌ترین حواشی بود که به نظر می‌رسد، بیش از آنکه متاثر از تحرکات خارجی باشد، محصول سوءتدبیر داخلی است.
انصراف گروهی از فیلمسازان عرصه فیلم کوتاه از حضور در جشنواره، کناره گیری شماری از سینماگران پیشکسوت از همکاری با جشنواره و تعلیق عضویت جشنواره فیلم کوتاه تهران در کنفرانس فیلم کوتاه به عنوان محور رویدادهای بین المللی فیلم کوتاه، پررنگ‌ترین حواشی بود که به نظر می‌رسد بیش از آنکه متاثر از تحرکات خارجی باشد، محصول سوءتدبیر داخلی است.
حضور کوتاه مدت شیخ دیاباته در ترکیب پرسپولیس اتفاق ویژه‌ای برای هواداران این تیم محسوب می‌شود.
باشگاه مس رفسنجان بدهی‌های خود را پرداخت کرده و در ادامه لیگ برتر والیبال حضور خواهد یافت.
شب گذشته (سه‌شنبه) تعداد محدودی از آشوب‌گران در برخی از خیابان‌های شهر اقدام به تخریب اموال عمومی کردند که با حضور نیروهای انتظامی فضا به سمت آرامش بازگشت.
بازیکنان تیم ملی فوتبال نظرات خود را قبل از اعزام به اتریش درباره وضعیت این تیم و حضور کارلوس کی‌روش بیان کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: پاسخ ایران سازنده، شفاف و قانونی بود و می‌تواند در صورت وجود اراده سیاسی متقابل، زمینه را برای جمع‌بندی مذاکرات در زمان بسیار کوتاه فراهم کند و توافق صورت گیرد.
مارتین برایثویت، مهاجم بارسلونا، از هر فرصتی برای ادامه حضور در این باشگاه استفاده می‌کند.
برای اعجوبه استقلال تنها ۲۵ دقیقه زمان کافی بود تا با وجود حضور اندک در زمین تبدیل به تاثیرگذارترین بازیکن این تیم در فاز تهاجمی شود.
بازیکن سابق تیم ملی پرتغال حضور کوتاه مدتی در بازی استقلال – سپاهان داشت اما در پایان این پیروزی بزرگ را در کنار همبازیانش و مورایس جشن گرفت.
ساره بیات و محمد احسانی، مرتضی پورصمدی، بهرام توکلی، نیما جاویدی، سیدجمال ساداتیان و مصطفی کیایی پس از بازبینی 57 فیلم سینمایی، 16 فیلم در رشته‌های مختلف را برای نامزدی در بخش سودای سیمرغ اعلام کردند و سعید پوراسماعیلی، امیر توده روستا، محمدعلی فارسی، محمد کارت و سام کلانتری پس از بازبینی 31 فیلم مستند بلند و 38 فیلم کوتاه نامزدهای این دو بخش را اعلام کردند.
در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم کوتاه ۴۵۳۲ فیلم از ۱۲۸ کشور جهان حضور دارند. این فیلم‌ها به ترتیب بیشتر از هند، اسپانیا، برزیل و آمریکا و... هستند. فیلم منتخب جایزه بزرگ نیز باید یکم تا پانزدهم اکتبر هر سال به اسکار اعلام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ