هزاران تن از مردم نیجر با برگزاری تظاهرات نزدیک پایگاه نظامی فرانسه در پایتخت این کشور خواهان بیرون راندن این نظامیان از کشورشان شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هزاران نفر در مناطق مختلف تل آویو علیه کابینه تندرو نتانیاهو و پس از استعفای فرمانده پلیس دست به تظاهرات زدند.
هزاران نفر از مردم صربستان در اعتراض به تیراندازی‌های جمعی و ترویج خشونت در این کشور، دست به تظاهرات زدند.
هم‌زمان با تاجگذاری پادشاه انگلیس، هزاران نفر با تجمع در شهر لندن علیه نظام سلطنتی تظاهرات کردند، اما مقام ارشد حزب حاکم می‌گوید هر کس خاندان سلطنتی را دوست ندارد، از این کشور مهاجرت کند.
هزاران نفر از شهرک‌نشینان ساکن مناطق مجاور باریکه غزه در اعتراض به عملکرد ضعیف دولت نتانیاهو در برابر مقاومت فلسطین، تظاهرات اعتراضی برگزار کردند.
هزاران نفر از مخالفان به سیاست‌های دولت در زمینه عدم حمایت از محیط زیست به جمع معترضان خیابانی پیوستند.
هزاران نفر در اعتراض به تصادف مرگبار قطار یونان تظاهرات کردند.
هزاران نفر در تل آویو علیه اصلاحات قضایی بنیامین نتانیاهو تظاهرات کردند و گزارش های اولیه از برخورد پلیس با معترضان خبر می دهند.
معترضان که به فراخوان ائتلاف اپوزیسیون در نایروبی پایتخت کنیا تجمع کردند، با دخالت پلیس مواجه شدند. هزاران نفر امروز پس از اعتراض رایلا اودینگا، رهبر ائتلاف به نتایج انتخابات و هزینه‌های سرسام‌آور زندگی، به خیابان‌ها آمدند. پلیس با مسدود کردن خیابان‌های اصلی با خودرو‌های امنیتی، تمام راه‌های منتهی به ساختمان ریاست جمهوری را بست و با معترضان برخورد کرد. پلیس نایروبی روز گذشته هشدار داده بود که تظاهرات مجاز نیست.
شنبه شب، هزاران نفر از شهرک‌نشینان مخالفت دولت نتانیاهو در اعتراض به اصلاحات قضایی دست به تظاهرات زده‌اند.
هزاران نفر از مردم تونس امروز در اعتراض به سیاست های اقتصادی و رویکردهای سیاسی دولت این کشور به خیابان ها آمدند.
هزاران نفر در فرانسه بعد از ظهر سه شنبه در پاریس در اعتراض به اصلاحات بازنشستگی تظاهرات کردند.
تصاویر هوایی گرفته شده از پشت‌بامی در تل آویو جایی که هزاران نفر برای ابراز مخالفت خود با سیاست‌های ائتلاف حاکم به رهبری بنیامین نتانیاهو تظاهرات می‌کنند را نشان می‌دهد.
هزاران نفر از مردم کره شمالی در تظاهرات گسترده‌ای که به عنوان نمایش اهداف سیاستی سال ۲۰۲۳ ازجمله افزایش قابلیت‌های هسته‌ای و بهبود زیرساخت‌های ملی توصیف شده است، شرکت کردند. کارگران، دانشجویان و اعضای حزب حاکم در ورزشگاه بزرگ پیونگ یانگ برای این رویداد گرد هم آمدند.
هزاران نفر از مردم بلژیک در اعتراض به وضعیت معیشتی خود تظاهرات گسترده ای را در بروکسل برگزار کردند.
هزاران نفر از مردم صربستان با خواندن سرود و شعار در حمایت از صرب‌های کوزوو به خیابان‌های بلگراد آمدند.
در تیرانا پایتخت آلبانی هزاران نفر با برگزاری تظاهرات ضد دولتی با نیروهای پلیس درگیر شدند.
هزاران نفر در شهر برلین پایتخت آلمان امروز در اعتراض به هزینه‌ های میلیاردی کشورشان در عرضه سلاح به اوکراین و دامن زدن به درگیری های نظامی تظاهرات کردند.
هزاران نفر در شهر برلین پایتخت آلمان امروز در اعتراض به هزینه‌ های میلیاردی کشورشان در عرضه سلاح به اوکراین و دامن زدن به درگیری های نظامی تظاهرات کردند.
هزاران نفر در کره جنوبی در پی فاجعه هالووین علیه دولت این کشور تظاهرات کردند.
پلیس تعداد شرکت کنندگان در تظاهرات علیه توهین به مقدسات اسلامی در پایتخت مالی را هزاران نفر تخمین زد، اما سازمان دهندگان گفتند که بیش از یک میلیون نفر در تظاهرات حضور داشتند.
هزاران نفر در شهر مادرید اسپانیا روز پنج شنبه درپی فراخوان دو اتحادیه اصلی کارگری در این کشور و مطالبه برای افزایش حقوق و دستمزدها تظاهرات کردند.
هزاران نفر در تونس علیه دولت این کشور دست به تظاهرات زدند و رئیس جمهور تونس را متهم به ناکارآمدی کردند.
هزاران نفر از مردم مغرب در حمایت از ملت فلسطین، قدس و مسجد الاقصی دست به تظاهرات زدند.
هزاران نفر از مردم اتریش در اعتراض به افزایش قیمت‌های انرژی و تورم، به خیابان‌های وین آمدند و علیه دولت این کشور شعار سر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ