در مراسم تجلیل از مفاخر ورزش ایران یک چهره ویژه هم وجود داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«زمانی که فوتبال را شروع کردم خیلی از مربیان و اهالی ورزش تعجب کردند و گفتند مگر می شود در شهری که مهد کشتی ایران است و همه سمت این رشته می روند یکی عاشق فوتبال باشد؟»
لژیونر مازندرانی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد با کمک بازیکنان و همه اهالی فوتبال تیم ملی بتواند پس از مدت‌ها قهرمان آسیا شود.
جواد نکونام روزهای خاصی را تجربه می‌کند؛ او مورد حمایت بسیاری از اهالی فوتبال و هواداران استقلال قرار گرفته اما فعلا دستش از نیمکت این تیم کوتاه است.
سرمربی جدید تیم فوتبال امید ایران در نخستین نشست خبری خود گفت: امیدوارم بتوانم با حمایت و همراهی همه اهالی فوتبال کارهای بزرگی را در این تیم انجام دهم
در شرایطی که بحث داوری در لیگ برتر حسابی حواس همه اهالی فوتبال را به خود مشغول کرده، در لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم هم این روزها بازی‌های مهمی برگزار می‌شود.
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بدون حضور تماشاگران و اهالی رسانه برگزار می شود.
در روزی که نگاه اهالی فوتبال به دربی صدم پایتخت بود، رضا شکاری موفق شد هفتمین گل فصل خود را ثبت کند.
اتفاق تلخ روز گذشته درگذشت امیرشیرچی در دقیقه 15 دیدار شهدای بابلسر و نفت و گاز گچساران بود.
اهالی فوتبال طی ساعات اخیر واکنش های زیادی به زمین لرزه شدید ترکیه داشتند.
رقم قرارداد بازیکنان خارجی همواره برای اهالی فوتبال و رسانه‌ها جای سؤال بوده است.
استادیوم 974 یکی از ورزشگاه‌هایی است که توجه بسیاری اهالی فوتبال را به خود جلب کرده است.
اهالی و چهره های فوتبال به خصوص پرسپولیسی‌ها امروز در مراسم ختم برادر علی پروین در مسجد حضور پیدا کردند. مجید پروین مربی رده‌های پایه فوتبال تهران بود که به تازگی درگذشته است.
اهالی و چهره های فوتبال به خصوص پرسپولیسی‌ها امروز در مراسم ختم برادر علی پروین حضور پیدا کردند. مجید پروین مربی رده‌های پایه فوتبال تهران بود که به تازگی فوت کرده است.
اگرچه بیشتر اهالی فوتبال پس از جام ملت‌های 2021 با نام دومفرایس آشنا شدند، ولی در سال 2016 او به عنوان استعداد اردیویژه معرفی شده بود.
اظهارات پیروز قربانی برای اهالی فوتبال متفاوت و موردتوجه است اما این بار لحن او با همیشه فرق داشت.
اظهارات پیروز قربانی برای اهالی فوتبال متفاوت و موردتوجه است اما این بار لحن او با همیشه فرق داشت.
یکی از موضوعات گیج‌کننده‌ای که همچنان برای اهالی فوتبال در ایران مجهول باقی مانده، این است که چرا کارلوس کی‌روش از امکان قرار دادن ۲۶بازیکن در فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی استفاده نکرد و فهرستش را با فقط ۲۵بازیکن بست.
در میان انتظار خبرنگاران و اهالی فوتبال، نشست خبری کارلوس کی‌روش برای اعلام فهرست تیم‌ملی لغو شد.
پس از سال‌ها پیگیری اهالی فوتبال مبنی بر تغییر چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به چمن طبیعی و انجام شدن این کار حالا بار دیگر چمن این ورزشگاه در آستانه نابودی قرار گرفته است.
با توافق مسئولان فدراسیون فوتبال ایران و تونس، دیدار دوستانه تیم‌های ملی دو کشور پشت در‌های بسته و بدون حضور خبرنگاران و اهالی رسانه برگزار می‌شود.
سومین هفته از برنامه ارزیابی فنی تیم ملی فوتبال ایران، شنبه ۳۰ مهر با حضور اهالی رسانه در کمپ تیم‌های ملی دنبال شد. در این تمرین کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی دقایق بسیار کوتاهی برای بازیکنان صحبت کرد و آن‌ها کار خود را با نرم دوی شروع کردند. سه لژیونر شاغل در قطر شامل خلیل‌زاده، کنعانی‌زادگان و ابراهیمی به همراه محبی، چشمی، مهدی‌پور، سامان فلاح و آرمین سهرابیان در ساختمان پک به تمرین پرداختند.
بسیاری از اهالی فوتبال به درگذشت مهسا امینی دختر سنندجی واکنش نشان دادند.
نیما نکیسا اعتقاد دارد اهالی فوتبال باید موضع‌گیری و جناح‌بندی‌های خود را کنار بگذارند تا تیم ملی با آرامش کامل وارد رقابت‌های جام جهانی بشود.
رئیس جدید فدراسیون فوتبال فردا نشستی را با اهالی رسانه در ساختمان فدراسیون فوتبال برگزار خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ