رقم قرارداد بازیکنان خارجی همواره برای اهالی فوتبال و رسانه‌ها جای سؤال بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین شهریاری در مورد رقم قرارداد علیرضا بیرانوند صحبت کرد.
یکی از تیم های حاضر در بیست و سومین دوره لیگ برتر برای این که قوانین سازمان لیگ را دور بزند، رقم قرارداد این فصل بازیکنش را پایین زده اما برای فصل آینده ۲۵۰ درصد افزایش در نظر گرفته است.
بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن از رقم قرارداد خود رضایتی ندارد و حتی در آستانه برگزاری لیگ برتر خواهان خروج از جمع سبزپوشان است.
«زنوزی» مالک باشگاه تراکتور: ما به رضا اسدی پیشنهاد ۱۵ میلیاردی دادیم، ولی سپاهان به او پیشنهاد قرارداد ۵۳ میلیاردی برای فصل اول داد که منجر به عقد قرارداد شد.
نکته جالب‌تر در این زمینه مربوط به وقتی است که قیمت این بازیکنان در مارکت جهانی مورد ارزیابی قرار بگیرد؛ همین حالا در لیگ برتر ایران ۱۲ بازیکن هستند که ارزش آن‌ها بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود. پذیرش اینکه چنین بازیکنانی حاضر هستند با رقم ۱۵ میلیارد تومان قرارداد ببندند، واقعا عجیب و غریب است.
عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: سنگ بزرگ نشانه نزدن است؛ ما هم می‌توانیم بگوییم ۲۰۰ میلیارد به فلان بازیکن می‌دهیم. با این کار فضا را ملتهب و خودشان را وارد یک بحران خود ساخته کردند.
خالص دستمزد دریافتی بیرانوند از پرسپولیس ۱۲.۵ میلیارد و آپشن‌های این بازیکن حدود ۶ میلیارد تومان بوده است.
خالص دستمزد دریافتی بیرانوند از پرسپولیس 12.5 میلیارد و آپشن‌های این بازیکن حدود 6 میلیارد تومان بوده است.
چندین بازیکن شاخص فصل گذشته در آستانه عقد قرارداد و رقم زدن یک انتقال پر سر و صدا هستند.
پورتو با تمدید قرارداد با تونی مارتینز، رقم بند آزادسازی او را نیز بالا برد تا جدایی این بازیکن دشوارتر بشود.
بازیکن جوان استقلال می گوید که رقم قرارداد او که در فدراسیون به ثبت رسیده، یک عدد خنده دار است.
این بازیکن درباره شرایط مالی و قرارداد بازیکنان این لیگ، اظهار داشت: شرایط مالی قرارداد‌های اینجا چندان خوب نیست و لیگ ایران از نظر وضعیت بهتری دارد. در لیک سوئد، ۳۰ درصد از قرارداد‌ها به خاطر مالیات کسر می‌شود. در لیگ دو، رقم قرارداد‌ها چیزی بین ۲ هزار دلار تا ۵ هزار دلار است، اما در لیگ برتر سوئد کف قرارداد‌ها ۳ هزار دلار در ماه است و تا سقف ۱۵ هزار دلار می‌رسد.
با وجود قرارداد بلندمدت سردار آزمون با لورکوزن، این بازیکن به سوژه وبسایت روسی اسپورتس در پنجره نقل و انتقالاتی تبدیل شد.
با وجود قرارداد بلندمدت سردار آزمون با لورکوزن، این بازیکن به سوژه وبسایت روسی اسپورتس در پنجره نقل و انتقالاتی تبدیل شد.
باشگاه پرسپولیس نامه مربوط به رقم قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی‌اش را آپدیت کرد تا مشخص شود ادعای مطرح شده در مورد رقم بازیکنان خارجی تازه‌وارد این باشگاه درست نیست. البته از ابتدا هم مشخص بود نماینده باشگاه سپاهان بر اساس رقم اعلام شده در سایت ترانسفر مارکت که یک گمانه‌زنی و عدد تخمینی است این توئیت را مطرح کرده است.
جمع رقم های قرارداد چهار بازیکن خارجی پرسپولیس ۵۴ میلیار و ۹۲۵ میلیون شد. جدیدترین جدول رقم قرداد های بازیکنان پرسپولیس این نکته را نشان داده است و تغییرات آن نسبت به آخرین جدول اعمال شد
معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس ادعا کرد در لیگ برتر فوتبال ایران بازیکنی قرارداد بسته است که رقم آن ۷۰ میلیارد تومان است.
سی میلیارد تومان که معادل یک میلیون دلار است، لوکادیا را تبدیل به یکی از گرانترین بازیکنان این فصل لیگ برتر و گرانترین بازیکن تاریخ پرسپولیس خواهد کرد.
باشگاه پرسپولیس برای پایان همکاری با تمیروف ۵۳ هزار و ۵۰۰ دلار به این بازیکن پرداخته است.
رقم دقیق لوکادیا نیز همچون مهدی قایدی منتشر خواهد شد و استقلالی‌ها معتقد هستند بر خلاف اعلام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، این مهاجم هلندی گران‌ترین بازیکن این فصل لیگ برتر خواهد بود!
کل رقم قرارداد باشگاه با ۱۵۰ نفر بازیکن تیم‌های پایه پرسپولیس حدود ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود!
این بازیکن ۲۸ ساله در شرایطی با قرارداد یک ساله به پرسپولیس پیوسته که مبلغ این انتقال چیزی حدود ۴۲ میلیارد تومان (۸۲۵ هزار پوند) است.
شمس‌الدین شمسی، رئیس شورای عالی نظام پرستاری، درباره ماجرای اخراج منصوره رنجبر، سوپروایزر بیمارستان پاستور، می‌گوید: ما به عنوان نظام صنفی، مدافع جامعه پرستاری هستیم، پرستارانی که به شکل منطقی و درست خواسته‌ها و مطالبات خودشان را مطرح می‌کنند، مورد حمله هستند و آن چیزی که ما از این پرستار دیدیم این است که به شکل خیلی منطقی داشت خواسته‌ها، مطالبات و مشکلات جامعه پرستاری را مطرح می‌کرد و ما قطعا از چنین پرستار‌هایی که به شکل منطقی و اخلاق‌مدارانه درخواست‌ها و مطالبات صنف خودشان را مطرح می‌کنند و از آن دفاع می‌کنند، طبق کارکرد‌های مهم سازمان نظام پرستاری قطعا دفاع می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ