ارزش بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۵۹ میلیون یورو اعلام شده است که این پایین‌ترین رقم در گروه دوم است. ایران از این حیث در بین ۳۲ تیم جام جهانی در رده بیست و هشتم قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پنجمین باخت پیاپی تیم ملی بسکتبال با هاکان دمیر
از فردا پنجمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار می شود.
پنجمین روز از بازیهای تابستانی ناشنوایان در روسیه با راهیابی تیم ملی فوتبال ناشنوایان به نیمه نهایی و کسب مدال برنز انفرادی تنیس روی میز برای ایران به پایان رسید.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در پنجمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به شکست ازبکستان میزبان مسابقات شد تا به عنوان تیم صدرنشین به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.
با اعلام فدراسیون دو و میدانی ترکیب تیم ملی دو و میدانی جهت شرکت در بیست‌و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی قاره کهن و همچنین پاداش کسب مدال در این مسابقات مشخص شد.
تیم ملی والیبال برزیل پنجمین برد خود را در لیگ ملتهای والیبال کسب کرد.
محمدحسین درخشانی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران با باشگاه اوساسونا مگنا اسپانیا به توافق رسید.
نیمه نخست فینال سی و پنجمین دوره رقابتهای لیگ برتر هندبال مردان با درگیری و تنش میان تماشاچیان به پایان رسید.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران از 23 بازیکن برای حضور در پنجمین اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد تا تمرینات این تیم وارد فاز جدیدی شود.
پنجمین دوره لیگ ملت‌ها از ۱۶ خردادماه جاری آغاز می‌شود و هدایت تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها برای دومین سال متوالی برعهده سرمربی ایرانی خواهد بود.
تیم ملی هندبال ایران در پنجمین بازی خود در جریان مسابقات قهرمانی جهان برابر فرانسه پرستاره شکست خورد.
تیم ملی پرتغال در همان ابتدای بازی توانست دروازه تیم ملی کره جنوبی را باز کند.
تیم ملی فوتبال ایران با کارلوس کی‌روش پنجمین ناکامی خود را هم تجربه کرد تا فدراسیون فوتبال پس از میلیاردها تومان هزینه در ۱۱ سال گذشته نتواند به دو خواسته اهالی این رشته جامه عمل بپوشاند.
تیم ملی واترپلو ایران با پیروزی برابر هنگ کنگ به مرحله نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کرد و در آستانه کسب سهمیه حضور در مسابقات جهانی قرار گرفت.
اعضای تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری راهی مکزیک می‌شوند.
اعضای تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری راهی مکزیک می‌شوند.
اعضای تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری راهی مکزیک می‌شوند.
با صلاحدید کادر فنی، تیم ملی تکواندو بانوان با 6 تکواندوکار در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان شرکت می‌کند.
با صلاحدید کادر فنی، تیم ملی تکواندو بانوان با ۶ تکواندوکار در بیست و پنجمین دوره رقابت های قهرمانی جهان شرکت می کند.
ترکیب تیم ملی تکواندو برای حضور در بیست و پنجمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان دوم مهرماه با برگزاری مسابقات انتخابی مشخص خواهد شد.
تیم ملی پرورش اندام ایران در پنجاه و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا به مقام قهرمانی در رده سنی بزرگسالان بخش مردان رسید.
تیم ملی جودو مردان به مدال برنز پنجمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی دست یافت.
تیم ملی والیبال زنان ایران در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد تا نخستین مدال بین‌المللی والیبال زنان کشورمان به رنگ نقره‌ای باشد. تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نهایی این بازی‌ها به مصاف ترکیه میزبان مسابقات رفت و سه بر صفر با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۵ نتیجه را حریف واگذار کرد. شاگردان الساندرا کمپدلی با پذیرش این شکست به مقام نایب قهرمانی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی اکتفا کردند تا نخستین مدال بین‌المللی تاریخ والیبال زنان ایران به رنگ نقره‌ای شود.
تیم ملی هندبال مردان ایران در میان تشویق‌های اعضای تیم ملی هندبال زنان افغانستان در اولین دیدار خود در پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی به پیروزی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ