این آثار نشان‌ می‌دهند ساکنان آمریکای شمالی حدود ۲۰۰۰ سال پیش از ابزارهای کوچک برای تعلیم مهارت‌های ضروری زندگی به نسل‌های جدید استفاده می‌کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسلامشهر-دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر از شناسایی یک لابراتور تولید مواد مخدر صنعتی در این شهرستان و کشف و ضبط ۸۵۰ کیلوگرم شیشه خبر داد.
شیوۀ تدفین این فرد مثل یک معماست که از یک طرف نشان‌دهندۀ مجرم بودن اوست و از طرف دیگر جایگاه بالای او در مراتب نظامی را نشان می‌دهد.
حمام جایی است که معمولا آن را با تمیزی مرتبط می‌دانیم. مطمئناً اگر قارچ و کپک در حمامتان کشف کنید متعجب و ناراحت و پریشان می‌شوید. قابل‌درک است که بخواهید این کپک‌ها را فوراً از بین ببرید؛ اما لازم است پیش از آن چیز‌هایی را بدانید. ضمناً کپک در قسمت‌های مختلف حمام به یک شیوه پاک‌سازی نمی‌شود و همچنین استفاده از برخی از مواد و محصولات از بین برنده‌ی قارچ و کپک در واقع می‌تواند شرایط را بدتر کند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند قاچاق مواد مخدر در بیارجمند شاهرود خبر داد و گفت: ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر این این باند کشف و ضبط شد.
۲۰۰کیلو شیشه و هرویین در یک منزل روستایی کشف شد
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی تریلی از کشف ۴۳ کیلو شیشه در بزرگراه آزادگان خبر داد.
داورزن ـ فرمانده انتظامی شهرستان داورزن گفت: بیش از یک و نیم کیلوگرم مخدر شیشه در شهرستان داورزن کشف و ضبط شد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی شهرستان بجستان گفت: ۳ کیلو و ۲۵۵ گرم مخدر شیشه و هرویین در بجستان کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: با تلاش مأموران عملیات ویژه این پلیس، ۹۱ کیلو شیشه از یک دستگاه تریلر کشف و در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر شد.
محمدرضا پهلوی به سبک و شیوه پدرش رضا شاه با کودتا علیه اسلام و قرآن پایه‌های حکومتش را سست کرد. رضا شاه در سفر به ترکیهِ آتاتورک کشف حجاب و عشرت‌کده‌ها و کاباره‌ها را به ایران تحمیل کرد و محمدرضا شاه با حذف اسلام و قرآن از شرایط نمایندگی مجلس خشم و انزجار جامعه مذهبی و متدین ایران را به چالش کشید. او با الگوبرداری از سبک زندگی غربی بسترساز حضور زنان و دختران عصر پهلوی در مجلس، سربازخانه‌ها، پادگان‌ها و هوانیروز شد.
ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری به شیوه مدرن در نمایشگاه گردشگری، کشف اثر انگشت ۵۰۰۰ ساله در شهر سوخته،متصل شدن چشمه‌علی و بقعه شیخ صدوقی خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
تبریز- فرمانده پلیس فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی از کشف ۲ کیلو و ۴۳۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز خبر داد.
قاچاقچیان ۵۰۰ بسته حاوی ماده مخدر شیشه را در فضاهای زیر تانکر قرار داده بودند که با استفاده از دستگاه برش، جوش کاری و سنگ فرز، قسمت‌های زیرین تانکر برش زده شده وجاسازی حرفه‌ای کشف شد.
معاون حقوقی و نظارت گمرک از کشف محموله ۵۰۰ کیلویی ماده مخدر شیشه توسط نیروهای گمرک در مرزهای شرقی خبر داد.
اهواز - فرمانده مرزبانی خوزستان از کشف ۶۰ کیلوگرم شیشه و دستگیری اعضای باند قاچاق خبر داد.
رئیس کل گمرک ایران با اشاره به عملکرد گمرک در کشف مواد مخدر گفت: با تلاش همکاران گمرک تنها در هفته اخیر، ۳ محموله بزرگ مواد مخدر به وزن یک هزار و ۲۲۰ کیلوگرم مواد مخدر شیشه کشف شد.
کشف ۱۱۱۸ کیلو مخدر «شیشه» از ۲ تانکر سوخت
روز دوشنبه مربی سگ‌های موادیاب گمرک ماهیرود، هنگام کنترل و بازرسی یک دستگاه کامیون تانکری بنز آکتروز سفید رنگ، به رانندگی یک تبعه افغانستانی با کمک سگ‌های موادیاب موفق به کشف جاسازی حرفه‌ای ۵۴۰ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه از این کامیون شد.
معاون حقوقی و نظارت گمرک از کشف بزرگترین محموله مواد مخدر شیشه به وزن یک‌هزار و ۱۱۸ کیلوگرم در جداره تانکر سوخت کامیون افغانستانی در روز دوشنبه خبر داد.
معاون گمرک از کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر شیشه از سقف کابین کامیون تانکر افغانستانی خبر داد.
معاون حقوقی و نظارت گمرک ایران افزود: پس از بررسی‌های فیزیکی و برش نقاط مورد نظر، تعداد یکصد بسته به وزن تقریبی صد کیلوگرم مواد مخدر شیشه کشف شد.
سرهنگ ضرغام آذین گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپو مقادیری مواد مخدر در منزلی در محدوده تهرانپارس باخبر شدند.
سهام عدالت همچنان بر مسیر نزولی پیش می‌رود. در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۲.۳ درصد کاهش یافت
خوشبینی های بازار سرمایه تاکنون کمکی به بازدهی منفی عرضه اولیه های بازار نکرده و سازمان بورس هم تاکنون وعده های خود برای اصلاح پالایش و دارایکم را عملی نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ