اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکتر «هلن لاورتسکی»، محقق اصلی در این مطالعه از دانشگاه کالیفرنیا، می‌گوید: «زنان تمایل دارند یوگا را با آمادگی بیشتری نسبت به مردان انجام دهند.»
کیومرث هاشمی که تا زمان معرفی به مجلس شورای اسلامی و دریافت رای اعتماد به عنوان سرپرست وزارتخانه فعالیت خواهد کرد، از امروز رسما کار خود را استارت می‌زند و البته چالش رای اعتماد را هم به زودی پیش روی خود خواهد داشت.
تیم ملی فوتبال زنان آلمان یک درصد از جوایز جام جهانی 2023 را به پروژه‌های فوتبال دختران این کشور اهدا خواهد کرد.
سردار آزمون دیروز رقم زننده اتفاقات جالبی شد؛ سرمایه‌گذاری در جایی که شاید هیچکس حدس هم نمی‌زد.
این روز‌ها بسیاری از زوج‌ها که به اصطلاح شرعی طلاق نگرفته اند، «طلاق عاطفی» گرفته اند. یعنی فقط زیر یک سقف زندگی می‌کنند، اما کوچکترین دلبستگی به یکدیگر ندارند. فشار‌های مالی باعث شده زنان و مردان نه تنها در کنار یکدیگر از پس هزینه‌های زندگی برنیایند بلکه دو شیفت هم کار کنند، زوجی که دو شیفت کار می‌کند، چند ساعت در روز وقت دارند یکیدگر را دیده و عشق ورزی کنند یا به یکدیگر ابراز علاقه نشان دهند؟ اصلا این نوع زندگی چه کیفیتی خواهد داشت؟ حتی برخی از مردان تحت شرایط سنگین فشار مالی، «طلاق یک طرفه» می‌گیرند و متواری می‌شوند، یعنی مرد با ترک خانواده به شهر یا کشوری دیگر رفته و خانواده را بدون طلاق رسمی تنها می‌گذارد.
تیم فوتبال «وحدت» در تهران که توسط زنان افغانستانی تأسیس شده است، به تمرینات خود ادامه می‌دهد. زنان پناهجوی افغان در پایتخت ایران با تیم فوتبالی که تأسیس کردند تلاش دارند صدای خود را در ورزش به گوش جهانیان برسانند. آرزوی دختران ورزشکار افغان که به دلیل پناهندگی نمی‌توانند در مسابقات رسمی شرکت کنند، انتقال به یک تیم بزرگ و ادامه فوتبال خود در آنجا و حتی شرکت در مسابقات بین المللی است.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی ووشو زنان بازدید کرد.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی ووشو زنان بازدید کرد.
معاون ورزشی استقلال می گوید که با وجود مذاکره با لوپز کارو، همچنان گزینه ایرانی اولویت حجت کریمی است و نام سرمربی نیز تا ساعات پایانی شنبه اعلام می شود.
با دستور وزیر ورزش و جوانان هزینه‌های تیم ملی هاکی روی یخ زنان پرداخت می‌شود و همچنین به ملی‌پوشان پاداش داده خواهد شد.
وزارت ورزش کشف حجاب زنان در ماراتن شیراز را محکوم کرد
وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش می‌کنیم زمینه‌های لازم برای حضور بانوان برای تماشای دربی پایتخت را فراهم سازیم.
مریم منظمی در حالی به عنوان نایب رییس فدراسیون فوتبال معرفی شده که پیش از این خود را یک دوومیدانی کار معرفی کرده بود.
مدیر مرکز توانبخشی بابل، گفت: ورزش پارا کاراته فعالیت خود را در مدت زمان کمی با مرکزیت مازندران در بابل آغاز کرده است تاکنون پیگیری‌های هیات ورزشی و اداره ورزش و جوانان شهرستان را داشتیم با توجه به اینکه اولین همایش آن امروز به صورت رسمی برگزار می‌شود خواستار حمایت مسئولان ورزشی در این زمینه هستیم.
اخبار، جدول و برنامه کامل مسابقات سوپرلیگ فوتسال زنان با پوشش سراسری در سایت “ورزش سه” قرار گرفته است.
کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک، همایشی تخصصی با محوریت زنان در ورزش را برگزار می‌کند.
اعلام ورود آزادانه زنان به ورزشگاه‌ ازسوی رییس حراست ورزش
چندسال است که خانم‌ها با عزت و احترام به استادیوم‌ها می‌آیند و بازی‌های تیم ملی فوتبال را می‌بینند. حتی بازی ایران و عراق شب‌هنگام برگزار شد، ولی برای تردد خانم‌ها اتوبوس گذاشتیم و ورودی مستقل و خوبی داشتند.
سجادی از برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال برای بررسی امکان حضور بانوان در مسابقات لیگ فوتبال خبر داد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: هر زمان که لازم بوده شرایط حضور زنان در ورزشگاه را فراهم کردیم.
مراسم بازدید از ساختمان هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین(جامپ) با حضور معاون فناوری اطلاعات، مدیر امور شعب استانها،مدیر امور روابط عمومی، مدیران شعب مناطق و مدیران عامل شرکت های زیرمجموعه این بانک برگزار شد.
آیا سویه جدید کرونا خطرناک است؟
طی جلساتی که بنده با خانم دکتر کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش داشتم، این طرح بنا بر ضرورت و نیاز جامعه مطرح و مورد استقبال وزارت ورزش قرار گرفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ