شاید تاکنون برای درست کردن کردن سالاد با سیب زمینی فقط یک ایده در ذهن تان بود: سیب زمینی پخته یا تنوری شده، تخم مرغ آب پز شده، مایونز، خردل و افزودن برخی از مواد دیگر برای بهتر کردن طعم و مزه
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان کردستان بر لزوم بررسی دقیق و کارشناسی موضوع آتش سوزی جنگل‌های شهرستان مریوان در جهت شناسایی مقصرین احتمالی این حادثه تاکید کرد.
دادستان مرکز استان استان سیستان و بلوچستان گفت: دستور قضائی برای دستگیری عوامل حادثه شهادت ۴ مامور پلیس راه در زاهدان صادر شده است.
گناباد ـ رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: کاشت یک میلیارد نهال در مدت چهار سال در دستور کار این سازمان و ادارات کل منابع طبیعی استان‌ها قرار گرفته است.
اصفهان- معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان گفت: ایجاد قرق‌های اختصاصی مدیریت و حفاظت حیات‌وحش در چهار منطقه استان اصفهان در دستور کار است.
بررسی‌ها نشان از آن داشت که ۴ جوان ناشناس، قربانی جنایت را غافلگیر کرده و با ضربات چاقو او را به قتل رسانده‌اند و این در حالی بود که دوربین‌های مداربسته در نزدیکی محل جنایت صحنه قتل را ضبط کرده بود.
معاون وزیر اقتصاد گفت: توسعه ابزارهای جذاب برای سرمایه گذاران در دستور کار دولت قرار دارد.
رئیس‌جمهور به وزیر نفت دستور داد با توجه به ملاقات‌هایی که با گروه‌های کارگری در منطقه عسلویه داشته، مطالبات آنها را پیگیری و نتیجه را اعلام کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رؤسای ۴ کمیسیون تخصصی مجلس، دستور تشکیل کارگروهی ویژه برای رسیدگی به موضوع مسمومیت دانش آموزان را صادر کرد.
شاخص کلسترول، آزمایش خون برای کلسترول LDL، «کلسترول بد» است. تنها چیزی که نیاز دارید یک آزمایش خون ساده است که طبق دستور پزشک به طور منظم انجام شود. اما اینکه مقدار آن چقدر باید باشد عمدتا به عوامل خطر شخصی بستگی دارد.
‬ معاون‬ رئیس‬ جمهور‬ در‬ امور‬ زنان‬ و‬ خانواده‬ از‬ تصویب‬ ۴‬ دستور‬ در حوزه زنان خبر‬ داد‬.
در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران نظم عمومی که با سوء استفاده و موج سواری بر اعتراضات مردم در فراخوان ۲۸ آذر ماه اقدام به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن عمومی و دولتی و سر دادن شعار‌های هنجارشکنانه کرده بودند، در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.
۳ بازی فوتبال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
۴ آبان امسال، حدود ۲ هزار پزشک در حمایت از دکتر مهران فریدونی؛ پزشک بازداشت‌شده حاضر در تجمع پزشکان شهر شیراز که نسبت به گزارش پزشکی قانونی درباره علت جانباختن مهسا امینی (دختر ۲۲ ساله سقزی که روز ۲۵ شهریور امسال، بعد از دستگیری توسط گشت ارشاد در شهر تهران و انتقال به بازداشتگاه وزرا دچار مرگ مغزی شد) تشکیک کرده و علت واقعی فوت مهسا را متفاوت از گزارش رسمی این نهاد قضایی دانسته بود و همچنین در اعتراض به مخدوش شدن امنیت جانی مصدومان اعتراضات اخیر در فضای مراکز درمانی، استفاده غیرمجاز و غیر درمانی از آمبولانس‌ها در اعتراضات اخیر، مجبور کردن برخی پزشکان درمانگر در مراکز درمانی برای افشای اسرار بیماران و همچنین برهم خوردن امنیت و آرامش فضای مراکز درمانی با ورود لباس شخصی‌هایی که به دنبال مجروحان اعتراضات بودند، مقابل ساختمان سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ رفتند.
به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت تحقیقات از مردان فروشنده طلای کیفی دوباره انجام شد و در این مرحله از تحقیقات آن‌ها که با مدارک پلیسی مواجه شده بودند، به سناریوی دروغین سرقت اعتراف کردند.
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه امروز دوشنبه (۴ مهر) گفت: : امکان دستگیری بی‌گناهان در اغتشاش و آشوب‌ها وجود دارد، دستور دادیم بی‌گناهان و حتی کسانی که تقصیر کمی دارند همان جا آزاد شوند.
۲ بازی در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: تأکید زیادی بر تهویه اماکن داریم. با توجه به مساعد بودن هوا می‌توان تهویه طبیعی را در دستور کار قرار داد. نکته دیگر خودمراقبتی جدی و نظارت روی آن است به این شکل که دانش‌آموزان یا اولیا و مربیان در صورت داشتن علائمی مانند سرماخوردگی حتما قرنطینه خود را رعایت کنند. اگر علائم خفیفی را دارند به پزشک مراجعه کرده و ۴ تا ۵ روز خود را از محیط آموزشی دور نگهدارند.
با نزدیک‌شدن طوفان قدرتمند نانمادول به مناطق غربی ژاپن، دولت این کشور، با اعلام سطح هشدار ۴ و ۵، دستور تخلیه نزدیک به ۱۰ میلیون نفر را صادر کرد.
محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس شورای اسلامی می‌گوید: آمار دقیقی از تعداد فرزندان مسئولان در خارج از کشور وجود ندارد و فعلا قطع ارتباط والدین با فرزندانی که چنین رویه‌ای را در پیش‌گرفته‌اند در دستور کار است.
۳ مسابقه فوتبال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
ارونقی معاون وقت گمرک گفت: درخصوص خودرو‌هایی که دارای پرونده قضایی نیستند افکار عمومی و صاحبان کالا منتظر تعیین تکلیف این خودرو‌ها هستند. حال، تعیین تکلیف حتماً به منزله صدور دستور ترخیص نیست، اما درهرحال باید حقوق مکتسبه افراد نیز ملحوظ نظر واقع شود تا خسارت بیشتری به صاحبان کالا وارد نشود.
به علت آتش سوزی در یکی از حوضچه‌های ارتباطی منطقه ۸ مخابرات تهران، ارتباط مخابراتی ثابت و سیار در مناطقی از شهر، مختل شده و کارشناسان مخابراتی مشغول فعالیت به منظور رفع سریع این اختلالات هستند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ