حواشی تیم ملی والیبال ایران در آمریکا وارد فاز تازه ای شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لالیگا در فصل جدید تصاویری را در اختیار تماشاگران قرار خواهد داد که می‌تواند حواشی بسیاری را به همراه داشته باشد.
حاشیه جدید در تیم ملی والیبال با موضوع شیشلیک! حواشی عجیب و غریب تیم ملی والیبال وارد فاز جدیدی شده است. حاشیه جدید در تیم ملی والیبال با موضوع شیشلیک!
سه بازیکن سابق پرسپولیس در حاشیه یک دیدار دوستانه با هم دیدار کردند.
وجود منابع غنی انرژی  و شرایط مساعد اقیانوس منجمد شمالی برای ماهیگیری و گردشگری، قطب شمال را به محل کشمکش های سیاسی میان کشورهای حاشیه این قطب به خصوص روسیه و آمریکا، تبدیل کرده است.
ساکت الهامی در سکوت کامل مشغول آماده سازی مس رفسنجان است؛ او رویاهای بزرگی را در تیم جدید در سر می پروراند.
سردار آزمون و محمدحسین میثاقی در حاشیه برنامه فوتبال برتر یک ویدیو دابسمش منتشر کردند.
باشگاه بارسلونا پیشنهادی نجومی از قطر دریافت کرده که مبلغ آن بیش از صد میلیون یورو در سال است. قطری‌ها خواهان حق استفاده از نام تجاری بارسا هستند.
وزرای خارجه ترکیه و آمریکا امروز در لندن در حاشیه کنفرانس به اصطلاح احیای اوکراین با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
سرمربی جدید استقلال با عضو کمیته فنی این باشگاه در مراسم معارفه خود دیدار کرد.
بعد از اظهارات میرسلیم در خصوص عدم تفاوت خودرو ۲۰۶ و لندکروز ویدئو جدیدی منتشر شده از تفاوت لندکروز و ۲۰۶.
کریستیانو رونالدو در حاشیه تمرین شب گذشته النصر دست به دوربین شد و از اعضای تیم عکس گرفت.
فرمانده هوانیروز ارتش در حاشیه برگزاری تمرین رژه بالگردی گفت: در رژه بالگردی فردا به مناسبت 29 فروردین (روز ارتش) دستاوردهای جدید ما همچون موشک شفق به نمایش درمی‌آید.
امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی، با مهدی طارمی جلسه ویژه و دو نفره ای را برگزار کرد.
وزیر امور خارجه در حاشیه مراسم جشن دیپلماتیک نوروز ۱۴۰۲ گفت: سال جدید را در شرایطی شروع می‌کنیم که موفقیت‌هایی در عرصه دیپلماسی حاصل شده است و این موفقیت‌ها بیش از آنچه تاکنون اطلاع‌رسانی شده است رقم خواهد خورد. هدف اصلی از برگزاری برنامه امروز با حضور سفرای خارجی، معرفی هرچه بیشتر آداب و فرهنگ ملی سرزمین عزیزمان ایران بود.
حساسیت بسیار بالای دیدار دو تیم سایپا و استقلال خوزستان در اکباتان هم حواشی مشابه اهواز را داشت و درنهایت هم این مسابقه آخرین حضور فکری با نارنجی‌پوشان شد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک در حاشیه مجمع قایقرانی گفت: از سال آینده مبنای جدیدی را برای پرداخت بورسیه ورزشکاران ایرانی در کمیته بین‌المللی المپیک در نظر خواهیم گرفت.
الیور زیپسه، مدیر ب ام و، در نشست خبری در حاشیه نمایشگاه گفت که نمایشگر‌های روی داشبورد حواس راننده را پرت می‌کند و از دلایل اصلی تصادف است. او پیش‌بینی کرد که عمر این نمایشگر‌ها کوتاه است و تا ۱۰سال دیگر در هیچ خودرویی استفاده نخواهد شد.
مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه دیدار با تیم فوتبال نساجی در درگیری با احمد موسوی از زمین اخراج شد.
مدیرعامل شرکت مگاموتور در حاشیه برگزاری نمایشگاه قطعات خودروی تبریز گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، محصولات و تولیدات جدید مگاموتور زودتر از زمان پیش بینی شده به بازار عرضه خواهد شد.
آقای میرزاعلی شجاعی (پیرمرد طبسی) که چندی پیش به وزیر جهاد دولت روحانی گفت «خودتان میدانید و مملکتتان»، اینبار در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم در حاشیه سفر هیات دولت به طبس از بی ارزشی پول ایران گفت.
دو دانشجوی دیگر دانشگاه شریف از چهار دانشجوی بازداشتی باقی مانده که در حاشیه تجمعات بیرون از دانشگاه دستگیر شده بودند، با تلاش و پیگیری مسئولین دانشگاه آزاد شدند.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: با توجه به این‌که هر تیم هفته‌ای یک مسابقه در لیگ برتر مردان دارد، فرصت ریکاوری خوبی برای بازیکنان ایجاد شده و آسیب‌ها کاهش می‌یابد.
مارکوس راشفورد که در یونایتد و تیم ملی انگلیس به حاشیه رانده شده بود در دوران اریک تن‌هاخ احیا شده و بار دیگر خود را به عنوان یک مهاجم خطرناک مطرح کرده است.
چارلز سوم گفت که ویلیام، با پشتیبانی همسرش کاترین، از این پس «گفت‌وگوی ملی را رهبری خواهد کرد و کمک خواهد کرد تا به حاشیه رانده‌شدگان به مرکز آورده شوند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ