نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد دولت نسبت به دوره قبل درباره مناطق محروم چه تفاوتی داشته است؟ این گلایه از صولت مرتضوی به عنوان مسئول سفرهای استانی رئیس‌جمهور وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تفحص از عملکرد شرکت‌های پتروشیمی دولتی در فروش و صادرات محصولات را تصویب کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره عملکرد شستا و تاپیکو را قانع‌کننده دانستند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از رویکرد انقلابی دولت سیزدهم در سیاست خارجی، از عملکرد دستگاه سیاست خارجی و وزیر امور خارجه تقدیر کردند.
جمعی از نمایندگان با امضای بیانیه‌ای از عملکرد دستگاه دیپلماسی در گسترش ارتباطات و تعامل با کشورها تقدیر و تشکر کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه کشور موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد کانونهای وکلای دادگستری و اتحادیه کانونهای وکلای دادگستری ایران موافقت کردند.
یکی از انتقادات نمایندگان به جلسات شورای هماهنگی سران قواست، نمایندگان گله‌مند هستند، چرا تصمیماتی که می‌گیریم و قانون می‌شود در جای دیگر نقض می‌شود. این هم تذکر داده شده که رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه باید دقت کنند که مصوبات مجلس را پیگیری کنند.
یکی از انتقادات نمایندگان به جلسات شورای هماهنگی سران قوا است، نمایندگان گله‌مند هستند که چرا تصمیماتی که می‌گیریم و قانون می‌شود در جای دیگر نقض می‌شود. این هم تذکر داده شده که رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه باید دقت کنند که مصوبات مجلس را پیگیری کنند
نمایندگان موافق استیضاح استدلال‌های خود را بیان کردند، در ادامه سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت به مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان پاسخ داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انجام تحقیق و تفحص از عملکرد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی موافقت کردند.
رقابت‌های جام جهانی ترامپولین با عملکرد نه‌چندان مطلوب چهار نماینده ایران پیگیری شد.
در پایان روز نخست جام جهانی سابر، هر چهار نماینده کشورمان راهی جدول اصلی شدند‌.
نمایندگان مردم در مجلس، با بررسی مجدد «طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران» ایرادات شورای نگهبان به این طرح را برطرف و در ادامه عملکرد دولت در منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها را بررسی کردند.
نمایندگان مجلس با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیما مخالفت کردند.
جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا به تحقیق درباره عملکرد دولت بایدن رای دادند.
همزمان با روز ملی صنعت پتروشیمی، جمعی از نمایندگان مجلس از نقش آفرینی موثر بانک ملت در توسعه صنعت پتروشیمی و حمایت از صنایع فعال در بخش نفت و انرژی کشور قدردانی کردند.
همزمان با روز ملی صنعت پتروشیمی، جمعی از نمایندگان مجلس از نقش آفرینی موثر بانک ملت در توسعه صنعت پتروشیمی و حمایت از صنایع فعال در بخش نفت و انرژی کشور قدردانی کردند.
همزمان با روز ملی صنعت پتروشیمی، جمعی از نمایندگان مجلس در گفت و گوهای جداگانه ای از نقش آفرینی موثر بانک ملت در توسعه صنعت پتروشیمی و حمایت از صنایع فعال در بخش نفت و انرژی کشور، قدردانی کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مخالفت کردند.
سید مرتضی حسینی گفت: گویا نیروی انتظامی شکایتی از نمایندگانی داشته که از عملکرد گشت ارشاد انتقاد کرده بودند. این عمل یک بدعت و بر خلاف اصول ۸۴ و ۸۶ قانون اساسی است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از عملکرد دولت سیزدهم در یک سال گذشته تقدیر و تشکر کردند.
سرمربی تیم تکواندو نوجوانان گفت: بچه‌های ما بازی‌های بسیار قدرتمندانه‌ای در مسابقات نوجوانان جهان داشتند و توانمندی و استعدادهای خود را نشان دادند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای از عملکرد دیوان محاسبات کشور تقدیر و تشکر کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی تقاضای یک فوریت در مورد طرح الحاق یک ماده به قانون کاهش مجازات حبس تعزیری را در دستور کار جلسه امروز صحن مجلس دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ