هشتمین جلسه اعضای تیم ملی کشتی آزاد با نام اتحاد برای قهرمانی صبح امروز برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاد توسعه زیست فناوری از طرح‌های پیشنهادی جهت کسب دانش فنی و تولید بار اول با اولویت‌های تولید دارو و فرآورده‌های بیولوژیک، روش‌های درمانی نوین و مولکول‌های کلیدی دارویی حمایت می کند.
روزنامه بیلد آلمان نوشت نویر در روز‌های اخیر به طرز مشکوکی در تمرین بایرن‌مونیخ غائب بوده و این علامت سوال‌هایی را درباره او به وجود آورده است.
وزیر نیرو از امکان ورود بخش خصوصی به صادرات پارت به پارت برق خبر داد و گفت: به دنبال ایجاد شبکه یکپارچه برق با کشورهای منطقه هستیم.
وزیر نیرو از امکان ورود بخش خصوصی به صادرات پارت به پارت برق خبر داد و گفت: دنبال ایجاد شبکه یکپارچه برق با کشورهای منطقه هستیم.
درمان ناباروری با نوین‌ترین روش‌ها، ذخیره سلول‌های جنسی، انجام سالانه ۲۴ هزار دیالیز و اعمال جراحی چشم از جمله خدماتی است که توسط هلال احمر در مجتمع دارویی درمانی هلال ایران انجام می‌شود.
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش می‌گوید: امروزه دانش‌آموزان به دلیل کار کردن با وسایل نوین، انگلیسی را می‌دانند. البته در بسیاری از جا‌ها همکاران با استفاده از روش‌های مهارت محوری، دانش‌آموزان را به میدان آوردند. همچنین در کانون پرورش فکری نیز زبان‌های مختلف را داریم. ولی در مدارس چند زبان از زبان آلمانی تا زبان چینی را به عنوان اختیاری از سال ۱۴۰۳ اضافه می‌کنیم.
پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی ـ فرهنگی برای تدوین شیوه‌های نو، بومی‌سازی روش‌های حفاظت و استفاده کاربردی از فناوری‌های نوین،مطالعات بر روی کاربرد لیزر را دردستور کار پژوهشی خود قرار داد.
با توجه به این که کمردرد علت‌های بسیار مختلفی دارد، مصرف برخی دارو‌ها گاهی اوقات برای درمان و گاهی اوقات برای کنترل درد و کاهش التهاب استفاده می‌شود؛ بنابراین مصرف دارو‌های ضد درد برای درمان برخی کمردرد‌های شدید کاربرد ندارد و فقط برای کاهش درد و قابل تحمل شدن آن برای بیمار استفاده می‌شود.
اواخر هفته گذشته لایحه پیشنهادی قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب به مجلس شورای اسلامی ارسال شد. در این لایحه فناوری‌های نوین و سامانه‌های هوشمند جایگزین روش‌های قبلی برخورد با جرم کشف حجاب شد.
اواخر هفته گذشته لایحه پیشنهادی قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب به مجلس شورای اسلامی ارسال شد. در این لایحه فناوری‌های نوین و سامانه‌های هوشمند جایگزین روش‌های قبلی برخورد با جرم کشف حجاب شد.
اواخر هفته گذشته لایحه پیشنهادی قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب به مجلس شورای اسلامی ارسال شد. در این لایحه فناوری‌های نوین و سامانه‌های هوشمند جایگزین روش‌های قبلی برخورد با جرم کشف حجاب شد.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: استفاده از فناوری‌ها و روش‌های نوین برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی ضروری است.
سرهنگ، ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران، درباره این زورگیران خشن می‌گوید: با دستور فرماندهی کل مبنی بر برخورد قاطعانه با سارقان به عنف، تیمی از کارآگاهان پلیس با انجام روش‌های نوین در کشف جرم توانستند یک باند ۴ نفره از زورگیران را با بیش از ۱۰۰ مورد سرقت دستگیر کنند.
نوید رجایی گفت: یکی از بهترین روش‌های حمایت از تولید آموزش درست سرمایه گذاری به عموم مردم است که البته این کار زمانی فایده دارد که این آموزش توسط افراد خبره انجام شود.
محققان دانشگاه تربیت مدرس و پژوهشگاه رویان در پروژه ای مشترک توانستند با استفاده از روش‌های نوین مهندسی و هوش مصنوعی، گامی مفید به منظور بهبود روش‌های درمان ناباروری بردارند.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: روش‌‎های سنتی جوابگوی نیاز امروز برای پایش اراضی کشاورزی نیست و باید از فناوری‌های جدید در این عرصه استفاده شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف به توسعه روشهای آبیاری نوین در سال آینده کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف به توسعه روشهای آبیاری نوین در سال ۱۴۰۲ کردند.
چند وقت پیش بود که با شکایت مالباخته، این پرونده در مقابل کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت. تحقیقات ابتدایی نشان داد که دو مرد، مالباخته را در خانه‌ای در شرق تهران بیهوش کرده و یک ساک زمرد، یاقوت و الماس را دزدیدند. کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، هویت دو متهم پرونده را شناسایی کردند.
یک جراح مغز و اعصاب و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در خصوص روش‌های نوین جراحی مغز توضیحاتی ارائه داد.
حسین حسینی اگر در دربی روز‌های خوب خود در یازده هفته سپری شده از لیگ برتر و سوپر جام را تکرار می‌کرد، به احتمال قوی استقلال برنده از میدان خارج می‌شد.
پیشرفت فناوری های نوین و لزوم استفاده هر چه بیشتر از کارت بانکی به جای پول نقد، جامعه را به سمت به کارگیری روش‌های بروز و دقیق تر بانکی سوق می‌دهد.
در نشست تخصصی دبیرکل کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی(ICC) با معاون ارزی بانک مرکزی، راه‌های تسهیل تجارت خارجی و استفاده از روش‌های نوین پرداخت در حوزه بین المللی مورد بررسی قرار گرفت.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به دستور وزیر راه و شهرسازی برای تسریع در عملیات اجرایی راه‌آهن رشت- آستارا باید از روش‌های نوین و فناوری‌های روز دنیا بهره‌مند شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ