تنها نماینده کشورمان در مسابقات تور جهانی کمتر از ۱۸ سال (سطح ۳)، به جمع ۸ تنیسور برتر جدول اصلی راه یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم میکس تفنگ بادی ایران با ترکیب شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام به فینال مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان باکو راه یافت.
بسیاری از ساختمان‌های ناایمن بدون مجوز و پروانه و با کمترین نظارت استاندارد ساخته شده اند. برخی از افراد سودجو بدون توجه به موانع قانونی اقدام به ساخت و ساز می‌کنند و در نتیجه تعداد ساختمان‌های بی کیفیت در سطح شهر کم نیست. در مرحله پس از ساخت، وقتی شهرداری برای تخریب ساختمان‌های ناایمنی که مجوز‌های لازم را ندارند، وارد عمل می‌شود، نه تنها قدرت کافی ندارد، بلکه از حمایت قانونی و قضایی برخوردار نیست. بسیاری از گروه‌هایی که ساخت و ساز بدون مجوز انجام می‌دهند نیز دست به مقابله با قانون می‌زنند و راه‌های دور زدن قانون را یاد گرفته اند.
تیم ملی والیبال ساحلی ایران با پذیرش شکست برابر نماینده نیوزیلند از راه‌یابی به فینال تور جهانی چین بازماند.
کشتی‌گیران تیم ملی فرنگی کشورمان در 2 وزن امروز به مصاف حریفان خود رفتند.
بررسی‌ها نشان می‌دهد گروهی از داوطلبانی که بعد از اعلام نتایج نهایی با پیغام «وضعیت علمی شما تحت بررسی و پس از آن نتایج به اطلاع داوطلب خواهد رسید» روبه رو می‌شوند افرادی هستند که برای دو یا چندمین بار در کنکور شرکت کرده‌اند و رتبه یا رتبه‌های گذشته‌شان یا سوابق تحصیلی آن‌ها تفاوت فاحشی با رتبه فعلی‌شان دارد.
مرحله سوم و پایانی مسابقات انتخابی تیم تکواندو نوجوانان کشورمان برگزار شد و در پایان 14 تکواندوکار جواز حضور در اردوی این تیم را کسب کردند.
نتایج بررسی‌های این تیم نشان می‌دهد جهش‌های این حیوان، که بسیاری از مردم آن را اوج تکامل کانگورو‌ها در نظر می‌گیرند، در واقع تنها یکی از راه‌هایی بوده است که این حیوانات متحرک شگفت‌انگیز با آن تکامل یافته‌اند تا بتوانند در زیستگاه‌های مختلف دوام بیاورند. اجداد این حیوانات در واقع عادت به حرکت بر روی پا‌های خود داشته‌اند.
دیپلمات ارشد چینی در گفت‌وگو با وزیر خارجه آمریکا درباره راه‌های پیش روی واشنگتن در قبال پکن، شفاف‌سازی کرد.
تیم شهداب ایران در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا مغلوب سانتوری ژاپن شد و از راه‌یابی به فینال این رقابت‌ها بازماند.
طرح‌های دو فوریتی و چندفوریتی دولت برای مدیریت بحران‌های اقتصادی، تنها مسکن‌هایی مقطعی خواهند بود که هم اجرا و هم نظارت بر آن با مشکلات بزرگ مواجه خواهد بود. از یک سو، هزینه‌های انسانی و مالی بزرگی می‌بایست برای اجرا و نظارت بر ین طرح‌ها صرف شود. از سوی دیگر، راه‌های دور زدن این طرح‌ها به آسانی از سوی دلالان شناسایی می‌شود و عملا اصلاحی در وضعیت صورت نمی‌گیرد. اگر دولت قصد دارد به صورت زیرساختی مشکلات اقتصادی را رفع کند، باید اصلاح سیستم بانکداری و نظام واسطه‌گری در بازار را در پیش بگیرد و نه این‌که سطح خرد و افراد را مخاطب خود قرار دهد
نماینده اسکی صحرانوردی ایران موفق شد در مرحله مقدماتی قهرمانی جهان به رتبه هشتم دست پیدا کرده و به فینال راه یابد.
علائم چربی خون بالا مشخص نیست. بنابراین تنها راه تشخیص آن انجام آزمایش خون توسط پزشک است. نتیجه تست چربی خون، سطوح زیر را نشان می‌دهد
کاهش بارندگی‌ها در استان تهران حالا باعث شده که دست درازی به آب‌های زیر زمینی هر روز بیشتر و بیشتر شود. بر اساس آنچه محمدرضا بختیاری مدیرعامل سابق آب و فاضلاب تهران گفته هم اکنون چیزی حدود ۶۰ درصد آن مصرفی پایتخت از منابع زیر زمینی و تنها ۴۰ درصد آن از آب‌های سطحی تامین می‌شود.
مشهد ـ رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: تیم‌های وزنه برداری جانبازان و معلولان استان با کسب نتایج قابل قبول و شایسته به رقابت‌های کشوری اعزام می‌شوند.
رقابت‌های تور جهانی تنیس با راه‌یابی تنیسورهای برتر به مرحله یک چهارم نهایی پیگیری شد.
رقابت‌های تور جهانی تنیس با راه‌یابی تنیسورهای برتر به مرحله یک چهارم نهایی پیگیری شد.
رقابت‌های تور جهانی تنیس با راه‌یابی تنیسورهای برتر به مرحله یک چهارم نهایی پیگیری شد.
کلسیم یک نوع از مواد معدنی پرنیاز است که برای سلامتی استخوان‌ها و دندان‌ها ضروری است. در حالی که بسیاری از مردم تصور می‌کنند که تنها ماده غذایی غنی از کلسیم لبنیات هستند، در طب سنتی مواد غذایی معرفی شده اند که میزان کلسیم آن‌ها به مراتب بیشتر از انواع لبنیات است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید حکیم زیاش، ستاره مراکشی تیمش، باید صبور باشد و درخشش در جام جهانی به معنای راه‌یابی اتوماتیک به ترکیب ثابت چلسی نیست.
تیم ملی فوتبال ایران با پذیرش شکست مقابل آمریکا از راه‌یابی به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۲۲ بازماند. تیم‌های ایران و آمریکا در حالی در ورزشگاه الثمامه به مصاف یکدیگر رفتند که ایران با یک تساوی هم می‌توانست راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود. شاگردان کیروش در نیمه نخست با ارائه نمایشی ناهماهنگ و پر اشتباه توپ و میدان را به حریف واگذار کردند. در نهایت در دقایق پایانی نیمه نخست روی اشتباه خط دفاعی ایران و پاس عرضی سرجینیو دست، پولیسیچ، ستاره آمریکا و باشگاه چلسی توانست دروازه ایران را باز کند. ملی‌پوشان ایران خوش‌شانس یودند که در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست، گل دوم آمریکا آفساید اعلام شد و ۴۵ دقیقه نخست با همان نتیجه ۱-۰ به سود آبی‌پوشان آمریکا به پایان رسید.
تیم والیبال ساحلی ایران سه علی رغم تلاش بی‌وقفه در مرحله یک هشتم نهایی موفق به شکست چین دو و راه‌یابی به مرحله نیمه نهایی نشد.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: موضوعات تعلیم و تربیت از راه‌های سنتی در سال‌های قبل چندان مؤثر نبوده و ما باید بتوانیم مسائل کلان آموزشی را با نگاهی نوآورانه به پیش ببریم.
ملی‌پوش جوان کشورمان از صعود به فینال رقابت‌های تیراندازی قهرمانی جهان باز ماند.
تیم فوتبال خاتون بم از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در دیدار برگشت قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا مقابل سوگدیانا ازبکستان به میدان رفت و با شکست یک بر صفر از راه‌یابی به فینال مسابقات بازماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ