به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ برای امروز بارش‌های پراکنده در نوار شمالی کشور، کرمان و هرمزگان پیش بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از امروز تا روز یکشنبه روند افزایش تدریجی دما و برای روز دوشنبه کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
تا روز پنجشنبه (۱۲ مرداد) افزایش تدریجی دما و از روز جمعه (۱۳ مرداد) کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش نسبی دما و رگبار باران در برخی استان‌ها و افزایش باد و خیزش گرد و خاک در بعضی استان‌ها خبر داد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان وزش باد شدید دربیشتر نواحی و کاهش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.
برای امروز تا روز شنبه روند افزایش تدریجی دما و از روز یکشنبه کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان آسمانی صاف و قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید در نواحی جنوبی و غربی همچنین کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
هواشناسی استان تهران اعلام کرد که وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه جنوبی و تندباد لحظه‌ای و کاهش نسبی دما روز‌های آتی در این استان پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، کاهش نسبی دمای تهران تا جمعه (۲۳ تیرماه) و وزش باد شدید در نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: کاهش نسبی دمای تهران تا جمعه (۲۳ تیرماه) و وزش باد شدید در نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: از بعد از ظهر سه‌شنبه در استان‌های ساحلی خزر با نفوذ جریانات خنک، کاهش نسبی دما و بارش به‌شکل رگبار پیش‌بینی می‌شود.
کاهش نسبی تندی باد تا صبح فردا (۲۴ خردادماه) هم‌زمان با افزایش تردد خودرو‌ها سبب افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد خواهد شد. وزش باد مؤثر در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را تسهیل می‌کند، هرچند احتمال تولید و افزایش غلظت آلاینده ازن ناشی از افزایش دما در ساعات بعدازظهر سبب کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق خواهد شد.
دوشنبه (۲۲ خردادماه) نیز در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، لازم به ذکر است از امروز تا جمعه (۱۸ تا ۱۹ خردادماه) در نوار شرقی به ویژه منطقه زابل و جنوب غرب کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود و امروز (۱۸ خردادماه) در نیمه شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش نسبی دما در شهرهای شمالی خبر داد و بارش‌ها در غرب کشور،سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز تا شنبه ادامه دارد.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی امروز و فردا کاهش نسبی دما و از روز شنبه هفته آینده روند افزایش تدریجی بیشینه دما در پایتخت انتظار می‌رود.
️شهردار منطقه ۲۲ از تعطیلی بوستان جوانمردان خبر داد و گفت: به دلیل بارش باران و جریان سیل از بالا دست ارتفاعات، امکان طغیان رودخانه کن وجود دارد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران آسمان این استان از امروز تا فردا سه‌شنبه، نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با بارش باران است و دمای هوا نیز طی امروز کاهش نسبی دارد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز، برای امشب کاهش محسوس دما و از فردا در سطح استان روند افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۱۹ بهمن) نیمه‌ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۲۰ بهمن) ابری و مه رقیق در بعضی ساعت‌ها بارش باران و برف و وزش باد با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان کمی ابری همراه با غبار محلی و در مناطق صنعتی و پرتردد شهری همراه با کاهش کیفیت هوا همچنین کاهش تدریجی و نسبی دما تا پنجشنبه (۶ بهمن ماه) پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و پیش‌یابی مدل‌های عددی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری و با پایداری و سکون نسبی جو و ماندگاری هوای سرد، در مناطق پرتردد شهری غبارآلود همراه با انباشت آلاینده‌ها و به دنبال آن کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۷ مهرماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان صاف و در برخی ساعات ابری توام با وزش باد است و حداکثر دما ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد بود که حاکی از کاهش ۴ درجه‌ای دمای هوا نسبت به امروز است.
به گزارش سازمان هواشناسی از روز پنجشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر، در شرق اردبیل، گیلان، مازندران بارش باران همراه با کاهش نسبی دما آغاز می‌شود.
بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از امروز تا روز پنجشنبه در اکثر مناطق کشور جو آرام و پایداری مستقر می‌شود، وزش باد در شرق و شمال شرق کاهش یافته و در سواحل دریای خزر روند افزایش نسبی دما حاکم می‌شود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۵ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد. همچنین از فردا در پایتخت شاهد کاهش نسبی دمای هوا خواهیم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ