اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فارغ از گران بودن قیمت بلیط اتوبوس برای زوار اربعین، تعداد آن هم کم است که لازم است وزارت راه و شهرسازی به این موضوع ورود کند.
هر کیلو گوشت مرغ گرم ۸۷ هزار و ۸۰۰ تومان در فروشگاه های پروتئین فروشی سطح شهر در حال فروش است.
هواداران تراکتور از فردا (دوشنبه) ساعت 10 صبح می‌توانند بلیت بازی الشارجه را تهیه کنند.
سکه با کاهش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۲۷ میلیون و ۶۹۶ هزار تومان رسید.
قیمت هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز کاری گذشته کاهش یافت.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران کاهش یافت.
دیروز در خبری اعلام شد که بسیاری از متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودرو انصراف داده اند که به اعتقاد رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، علت این امر کاهش فاصله قیمت خودرو در کارخانه و بازار است.
سکه امامی با کاهش قیمت ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به چهارشنبه هفته گذشته به ۲۷ میلیون و ۸۰۴ هزار تومان رسید.
باشگاه وستهم قیمت مورد نظر خود را برای فروش لوکاس پاکتا اعلام کرد.
مدیر راه آهن جمهوری اسلامی گفت: افزایش ظرفیت تعداد صندلی‌ها به بیش از ۶۰۰ هزار نفر به صورت رفت و برگشت هستیم و قیمت بلیت قطار چهار تخته و چهار ستاره از تهران _خرمشهر ۳۹۰ هزار تومان است.
قیمت جهانی طلا امروز (پنجشنبه) به پایین‌ترین حد خود در پنج ماه اخیر رسید زیرا بازدهی دلار و خزانه‌داری آمریکا افزایش یافت.
قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت روند نسبتا با ثباتی را در بازار و مرکز مبادله تجربه کرد و طی روزهای گذشته نسبت به هفته قبل روندی نزولی داشت.
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران ۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.
جدیدترین قیمت سیمان به‌صورت کیسه (۵۰ کیلویی) و فله (تناژ) تولید روز کارخانجات کشور اعلام شد.
رصد هفتگی بازار کالاهای اساسی در هفته چهارم مرداد نشان داد، گرمای هوا قیمت تخم مرغ را ریزشی کرده است اما همچنان قیمت مرغ بالا است.
از حرف‌های اهالی پیدا بود که هیچ‌کس قیمت قبر در امامزاده را نمی‌داند. عده‌ای هم باور داشتند که قیمت قبر در امامزاده زید (ع) بیشتر از ۳۰ و ۴۰ میلیون تومان است. برای اینکه درستی این خبر را بدانم سراغ حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصحی، تولیت امامزاده می‌روم. حاج آقا ناصحی درباره این خبر می‌گوید: «این خبر صحت ندارد و شایعه‌ای بیش نیست. هزینه‌ای که بابت قبر از افراد دریافت می‌شود مبلغ ناچیزی است که آن هم به دلیل این است که امامزاده موقوفه‌ای ندارد، و این مبلغ برای هزینه دفن و نگهداری قبور از فرد دریافت می‌شود.»
حرف، حرف خودشان است. ساکنان سفید چاه قدمت روستایشان را ۶۰۰ سال نمی‌دانند، برای آنان گورستان و سنگ‌هایش حداقل ۱۲۰۰ سالی عمر دارد. می‌گویند؛ این ابزار و ادوات نقش شده روی سنگ‌ها نشانه شغل صاحب قبر است.
تمام سنگ‌های قبر گورستان دارای نظام هندسی خاصی هستند. گنبدی که در جنوبی‌ترین قسمت گورستان قرار دارد؛ برای یادبود سربازان کشته شده در جنگ بنا شده است. معماری گنبد متأثر از معماری چهارطاقی‌های ایرانی یعنی آتشکده‌های ایران است که به گورستان فضای بومی می‌بخشد.
امر به معروف و نهی از منکر به شیوه حمید رسایی: به خانم بی‌حجاب و سلیطه گفتم بی‌حجابی تو از نظر من عیبی نداره، چون مردم رو یاد قبر و قیامت میاندازی./منبع: اعتماد آنلاین
کلیسای «تادئوس و بارتوقیموس مقدس» یکی از مکان‌هایی است که آرامش درون آن با ساکنان خاموش ابدی‌اش ردی از سالیان دراز گذشته دارد. مشهورترین مقبره این حیاط، متعلق به چارلز اسکات، پسر دوم سر والتر اسکات، نویسنده شهیر اسکاتلندی است. اینجا قدیمی‌ترین کلیسای ارامنه اهالی پایتخت با بیش از دو دهه قدمت است.
قیمت قبر در آرامستان تپه سرخه لواسان بین ۶۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان تعیین می‌شود؛ در حالی که بنا به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، این زمین دولتی توسط افرادی تصرف شده بود و حالا آزادسازی شده است.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا گفت: سال آینده قیمت قبر در ناحیه یک ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ناحیه دو ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ودر ناحیه ۳ ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.
قدیمی‌ترین «سنگ رونی» جهان با حکاکی‌هایی که قدمت روی آن به حدود دو هزارسال قبل بر می‌گردد، به صورت رسمی در نروژ رونمایی شد.
اگر یک زامبی در زمین کم‌عمق‌تر زنده شود و یا درون یک تابوت نه چندان محکم قرار داشته باشد یا تنها درون یک کفن باشد شانس بیرون آمدن را خواهد داشت به خصوص زمانی که قبر تازه بوده و خاک قسمت بالایی خشک و نرم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ