انتشار تصاویری از حرکات ورزشی پزشکیان، نماینده تبریز در مجلس در حاشیه جلسه علنی مجلس در ایرنا در فضای مجازی پربازدید شده است که منتشر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صاغرمار شرقی (آمریکایی) با نام علمی «Heterodon platirhinos» ستاره داستان ما و گونه‌ای از خانواده قمچه‌ماران است.
مهدی طارمی در دیدار دوستانه برابر ولورهمپتون نیز از تلاش برای گرفتن خطای پنالتی دست نکشید
مطالعات مربوط به فستون کردن زنبور عسل نتایج متناقضی را به همراه داشته که دستیابی به نتیجه‌ای واحد در این زمینه را دشوار می‌کند.
۴ نفر از عاملان ناهنجاری و حرکات نامتعارف در منطقه گلسار رشت که تصاویر این اقدام آن‌ها در فضای مجازی منتشر شده بود در کمتر از ۴۸ ساعت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
رقابت‌های دوچرخه‌سواری تور دو فرانس در حالی برگزار می‌شود که برخی اتفاقات در حاشیه آن، باعث رقم خوردن مشکلاتی برای رکابزنان کشورهای مختلف شده است. اعتراضات در شهرهای مختلف فرانسه باعث شده است تا مردمی که در مسیر حرکت دوچرخه‌سواران قرار دارند، دست به اقداماتی بزنند که مشکلاتی برای آنها ایجاد شود. همچنین تصاویری از دوچرخه‌های رکابزنانی همچون الکسی لوتسنکو منتشر شده است که به وسیله میخ‌های پخش شده در جاده، پنچر شده‌اند. منبع: آخرین خبر
راننده مجبور می‌شد تا به طرز عجیب و غریبی پایش را در کف تنگ ماشین حرکت دهد تا بتواند دکمه نور بالا را بزند و همین احتمال پرت شدن حواس راننده را افزایش می‌داد. برای همین دکمه مرگ لقب گرفت چون موجب تصادفات بسیاری بود.
رقابت جو بایدن و دونالد ترامپ در سیاست چیز تازه‌ای نیست، اما دیدن این دو در خیابان و در حال دوئلی عجیب کاری است که فقط در دنیای تصاویری ساخته شده با هوش مصنوعی ممکن است.
تا سال ۲۰۵۰، دستیاران هوش مصنوعی نیاز‌های ساکنان را پیش‌بینی و مصرف انرژی را مدیریت خواهند کرد. دستور‌های صوتی و سیستم‌های تشخیص حرکات، جایگزین دکمه‌های سنتی خواهند شد و خانه‌ها دارای سیستم‌های هوش مصنوعی شخصی‌سازی‌شده برای کمک کردن به کار‌های روزانه خواهند بود.
امروز چند خبرگزاری از صحن علنی مجلس گزارش تصویری منتشر کرده‌اند که در آنها مصطفی میرسلیم و ساعتش سوژه عکاسی بوده است. ماجرا به هفته گذشته برمی‌گردد که تصویری از ساعت مچی میرسلیم منتشر شد که ادعا داشت یک برند خارجی گران قیمت است که البته با توجه به رونق بازار فیک این دست موضوعات در حد همان ادعا باقی می‌ماند. در تصاویری که امروز منتشر شده گویا میرسلیم در حال توضیح در اینباره است.
این مهاجم ۲۲ ساله لباس خواب آبی آسمانی ابریشمی پوشیده بود و شریک زندگی‌اش ایزابل که با پیراهنی ابریشمی به همان رنگ کمی شیک‌تر به نظر می‌رسید، را همراهی می‌کرد.
به نظر می‌رسد ویژگی این حرکت چرخ‌ها یکپارچه است و چرخ‌ها به طور همزمان بدون ایجاد فشار می‌چرخند. پس از پارک کردن خودرو، چرخ‌ها به حالت معمول خود برمی‌گردند.
آناتومی منحصر به فرد خفاش سر چکشی همچنین به آن اجازه می دهد تا در محدوده ای از زیستگاه ها زندگی کند که سایر گونه ها نمی توانند به آنها دسترسی داشته باشند. پهنای بال های وسیع آن به آن امکان می دهد در فضاهای تنگ مانند غارها و شکاف ها حرکت کند، در حالی که پاهای قوی آن به این معنی است که در صورت لزوم می تواند به سطوح عمودی مانند درختان یا صخره ها بچسبد.
برخی از این دستگاه‌های موقعیت‌یاب آکوستیک کوچک و قابل حمل بودند. هر فردی حتی در حال حرکت می‌توانست از این دستگاه‌ها برای بررسی نزدیک شدن هواپیما‌ها استفاده کند.
انتشار تصاویری که نشان می‌دهد جوانان در خیابان‌های آمریکا در حال تلو تلو خوردن هستند و به شکلی عجیب و غریب حرکت می کنند، جامعه آمریکا را به شدت وحشت زده کرد. منبع: العالم
تصاویری جالب از یک راننده پراید که خودروی خود را تبدیل به گنجه کبوتر کرده است را ببینید.
با مقایسه‌ی تصاویر ماهواره‌ای قبل و بعد از زلزله، حرکت زمین به خوبی دیده می‌شود.
فرمان چرخ عقب یا فرمان ۴ چرخ، توانایی هدایت محور عقب، به طور کلی به میزان کمتری نسبت به چرخ جلو و ایجاد شعاع چرخشی دقیق‌تر است.
همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، سه شنبه ۱۳ دی ماه، کاروان پیاده و خودرویی از مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) به سمت مسجد مقدس جمکران حرکت کردند.
قایدی، برخلاف بازی‌های گذشته در کانال چپ آبی‌ها عملکرد درخشانی داشت و چندین مرتبه با حرکات انفجاری خودش تا آستانه فروپاشی دروازه قائمشهری‌ها پیش رفت
مهدی طارمی پس از پایان دیدار با بنفیکا حرکت جنجالی از خود نشان داد.
مهدی طارمی پس از پایان دیدار با بنفیکا حرکت جنجالی از خود نشان داد.
ملی پوشان پس از حرکات کششی و نرمش، با تمرین با توپ به گرم کردن پرداختند. در سوی دیگر زمین کمپ هم علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی و پیام نیازمند سه دروازه‌بان تیم ملی زیر نظر لوپز مربی دروازه‌بانان به تمرین مشغول بودند.
در حالی که فرگی یک دست خود را روی شانه امیرخان گذاشت تا گپ و گفتش با بوکسور بازنشسته حالت صمیمانه‌تری به خود بگیرد، امیرخان دستان خود را روی شکم فرگوسن گذاشت که این حرکت او برای عده‌ای به سوژه طنزپردازی و برای عده‌ای دیگر به سوژه‌ای برای انتقاد از او تبدیل شد.
برخی از موشک‌های شلیک شده توسط ارتش روسیه به اوکراین منفجر نشدند و خاطراتی از جنگ مرگبار برای غیرنظامیانی که روزانه در اطراف بمب‌ها و مین‌ها حرکت می‌کنند، باقی گذاشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ