با گذشت چند روز از حضور مردم در خیابان‌های فرانسه رسانه‌ها از روز دوشنبه در خط خبری معین سعی کردند تا نشان دهند آرامش نسبی به خیابان‌ها بازگشته و اعتراضات به پایان خود رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های فرانسوی مدعی شدند پاری سن ژرمن جانشین کیلیان امباپه را انتخاب کرده و لوئیس کامپوس برای راضی کردن ویلفرید زاها با او تماسهایی داشته است.
رسانه‌های فرانسوی می‌گویند پاری سن ژرمن آماده است در صورت از دست دادن کیلیان امباپه با فعال کردن بند فسخ عثمان دمبله او را از بارسلونا به خدمت بگیرد.
حضور نوجوانان در اعتراضات گسترده مردم فرانسه، موضوعی است که در روزهای اخیر توجه اکثر رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی را به خود معطوف ساخته است.
تصاویر منتشر شده توسط رسانه‌های فرانسوی، التماس یک زن از نیروی امنیتی برای عدم برخورد با معترضان و پایان دادن به درگیری‌ها در شهر لیون فرانسه را نشان می‌دهد.این شهروند خطاب به ماموران می‌گوید: «التماس می‌کنم آن‌ها (معترضان) را نکشید، هیچ‌چیزی ارزش این همه [درگیری] را ندارد.»
رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند در پی قتل یک نوجوان توسط پلیس این کشور، مردم معترض به خیابان‌های پاریس آمدند و با نیروهای پلیس درگیر شدند.
رسانه‌های فرانسوی مدعی شدند جان‌لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان ایتالیایی پاری سن ژرمن، قصد ترک این تیم را دارد.
رسانه‌های فرانسوی می‌گویند نیروهای پلیس این کشور با فعالان محیط زیست و معترضان به احداث خط ریلی بین این کشور و ایتالیا درگیر شده و شماری نیز زخمی شدند.
رسانه‌های فرانسوی می‌گویند نیروهای پلیس این کشور با فعالان محیط زیست و معترضان به احداث خط ریلی بین این کشور و ایتالیا درگیر شده و شماری نیز زخمی شدند.
رسانه‌های فرانسوی می‌گویند باشگاه پی‌اس‌جی برای راضی کردن کیلیان امباپه به ماندگار شدن و نه گفتن دوباره به رئال مادرید به او پیشنهادی نجوم ارائه کرده‌اند.
رسانه‌های فرانسوی می‌گویند ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پی‌اس‌جی، برای خرید یک باشگاه شناخته‌شده در برزیل دست به کار شده و پدر نیمار را به عنوان نماینده خود استخدام کرده است.
با وجود اعلام رسانه‌های ایتالیایی مبنی بر اینکه پل پوگبا به دلیل مصدومیت اخیرش فصل را از دست داد اما مدیر برنامه‌های او می‌گوید مصدومیت ستاره فرانسوی جزئی است.
رسانه‌های فرانسوی از جان باختن روزنامه‌نگار خبرگزاری «فرانس پرس» در جریان بمباران هوایی دیروز در مجاور شهر «چاسیو یار» نزدیک شهر «باخموت» در شرق اوکراین خبر دادند.
رسانه‌های فرانسوی می‌گویند یوونتوس تصمیم خود را گرفته و علاقه‌ای برای جذب زیدان ندارد. این بهترین خبر برای پی‌اس‌جی و مارسی خواهد بود.
رسانه‌های فرانسوی از آتش‌سوزی و ریزش کامل یک ساختمان مسکونی چهار طبقه در شهر مارسی خبر می‌دهند.
برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند کیلیان امباپه قصد دارد در پایان فصل جاری در جلسه‌ای با مدیران پاری سن ژرمن از تمایل خود برای انتقال به رئال مادرید پرده بردارد.
رسانه‌های فرانسوی می‌گویند سرخیو راموس، ستاره اسپانیایی پی‌اس‌جی، که تا تابستان آینده با این باشگاه قرارداد به مدیران اطلاع داده در صورت تمایل باید هر چه سریعتر برای تمدید قراردادش اقدام کنند.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند مدیر برنامه‌های بنجامین پاوارد در حال حاضر در شهر بارسلون حضور دارد و مشغول مذاکره با مدیران بارسا درباره انتقال این ستاره بایرن مونیخ است.
رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند که پدیده خشونت خانگی علیه زنان در این کشور روبه‌افزایش است و در یک ماه گذشته دست‌کم 8 زن کشته شده‌اند.
رسانه‌های هندی اعلام کردند در جریان رزمایش ارتش این کشور، دو جنگنده نیروی هوایی ارتش سقوط کرده، اما کسی آسیب ندیده است.
با اینکه کیلیان امباپه گفت به این خاطر در قطر با رسانه‌ها صحبت نمی‌کند چون نمی‌خواهد تمرکزش از دست برود ولی رسانه‌های فرانسوی همچنان درباره سکوت عجیب او صحبت می‌کنند.
در فرانسه معتقدند کریم بنزما به بازی نخست خروس ها در جام جهانی برابر استرالیا نخواهد رسید.
رسانه‌های فرانسوی و ایتالیایی درباره انتقال احتمالی میلان اشکرینیار از اینتر به PSG هم‌عقیده نیستند و نظراتی صد در صد مخالف هم دارند.
بر اساس ادعای رسانه‌های انگلیسی باشگاه PSG بعد از ناامید شدن بارسلونا از جذب برناردو سیلوا پیشنهادی به منچسترسیتی ارائه داده است.
بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیسی آنتونی مارسیال در تمرینات یونایتد مصدوم شده و دیدار اول شیاطین سرخ در لیگ برتر را از دست خواهد داد. غیبت او احتمال به میدان رفتن رونالدو را افزایش داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ