مهاجم پرسپولیس امیدوار است اتفاقات تلخ گذشته را با پیراهن پرسپولیس پشت سر بگذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمالاً گربه بابت لباس تنگ به اندازه کافی به تنگ آمده بود و دعوای زن و شوهری را دیگر تاب نداشت.
عیسی آل‌کثیر مهاجم پیشین پرسپولیس که به دلیل مسائل مالی از این تیم جدا شد، دقیقاً به همین خاطر نمی‌تواند در سپاهان بازی کند!
سرپرست تیم فوتبال سپاهان اعلام کرد عیسی آل‌کثیر مشکلی برای حضور در دیدار هفته دوم این تیم برابر ذوب‌آهن نخواهد داشت.
عیسی آل‌کثیر در اولین بازی طلایی پوشان اصفهانی در فصل جدید حضور خواهد داشت.
عکسی از تمرینات سپاهان در باغ فردوس گرفته شده که ستاره‌های این تیم را در حال ادامه تمرینات آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های لیگ نشان می‌دهد.
با توجه به ترکیب سپاهان برابر فجر سپاسی و دیر اضافه شدن عیسی به اردوی سپاهان این بازیکن برابر تراکتور آغازکننده نیست.
جذب عیسی آل‌کثیر که فصل گذشته مقابل سپاهان گلزنی کرده بود، چیزی نبود که هواداران سپاهان انتظارش را داشته باشند.
مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت پرسپولیس گفت: آن قدر ستاره‌های بزرگ و نامدار به پرسپولیس آمده و رفته اند که اسم آن‌ها را یک تریلی ۱۸ چرخ هم نمی‌کشید، اما این پرسپولیس بود که ماند و افتخار کسب کرد.
جدایی آل کثیر از پرسپولیس باعث دلخوری شدید هواداران این تیم شد. از طرفی بخشی از هواداران سپاهان از این خرید استقبال کردند و بخشی دیگر به انتقاد از جذب آل کثیر پرداختند.
عیسی آل کثیر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به تیم سپاهان پیوست.
عیسی آل‌کثیر با سپاهان توافق کرد
انتشار عکسی از سادیو مانه در سفارت عربستان تایید می کند که او در حال مذاکره با الاتفاق است.
احمدرضا عابدزاده، پیشکسوت محبوب سرخپوشان با انتشار عکسی از پسرش نسبت به حواشی پیش آمده واکنش نشان داد.
عیسی حاجی‌اف: تیلور شانسی یزدانی را برد
اولین برد تیم ملی در جام جهانی فرانسه مقابل آمریکا به دست آمده است.
عیسی آل‌کثیر در جشن قهرمانی پرسپولیس، شمایل منحصر به فردی داشت.
عیسی آل‌کثیر می‌گوید اتحاد و همدلی هواداران و تمام اعضای تیم به صورت زنجیروار باعث قهرمانی‌های سرخ‌ها شده است.
عیسی آل‌کثیر، مهدی عبدی و شیخ دیاباته سه مهاجم پرسپولیس برای دیدار با ذوب‌آهن خواهند بود.
کریستیانو رونالدو تست پزشکی خود را در النصر با موفقیت به پایان رساند‌. فرم بدنی رونالدو در ۳۷سالگی سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است
سرمربی پرسپولیس در واکنش به این که برنامه این تیم برای عیسی آل‌کثیر چیست و آیا می‌تواند جایگزین لوکادیا و دیاباته باشد؟ گفت: آل‌کثیر آماده بازی نشده است و هنوز شش ماه از مصدومیت او نگذشته است.
مرد گفت: آن روز همسرم با افشای آن راز گفت: حدود ۳ سال قبل از آن که با هم ازدواج کنیم من با مرد دیگری در تهران ازدواج کرده بودم که حاصل آن دختر کوچکی به نام «آزاده» بود. در حالی که دخترم هنوز یک سال بیشتر نداشت، اختلافات خانوادگی ما شدت گرفت تا جایی که دیگر نتوانستیم یکدیگر را تحمل کنیم و من از او جدا شدم، اما هرچه التماس کردم که شوهرم، حضانت دختر خردسالم را به من بدهد، او موافقت نکرد و من هم به ناچار به مشهد آمدم و چند ماه بعد با شما ازدواج کردم! ولی هیچ گاه نتوانستم چهره معصوم و زیبای دخترم را از یاد ببرم به همین دلیل وقتی شما سرکار می‌رفتید من هم با نگاه کردن به تنها عکسی که از او داشتم، اشک می‌ریختم و آرام می‌گرفتم.
دانشمند با اشاره به اینکه ارز چند نرخی در نظام اقتصادی ایران فساد آور است، گفت: «تجربیات بیش از دو دهه‌ای موید این موضوع است که هرگاه ارز در ایران چند نرخی بوده است، از آن طرف فساد و رانت نیز به وجود آمده، نمونه عینی این موضوع هدر رفت منابع ملی در قضیه ارز ۴۲۰۰ تومانی است که در نهایت نیز بساط آن نیز جمع شد. البته باید به این نکته نیز اذعان داشت که از بین بردن نظام ارز چند نرخی در زمانی که اقتصاد کشور در ثبات قرار ندارد و تحریم‌ها فشار همه جانبه‌ای به کشور وارد می‌کند، عملا سخت و نشدنی است.»
کیفیت هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است
استقلال روز گذشته برای برپایی اردوی خارجی عازم ترکیه شد و این تصویری از زمینی است که آبی‌ها در آن خود را برای لیگ برتر ۲۲ آماده می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ