بارسلونا فردا در نوکمپ میزبان رئال وایادولید، باشگاه تحت مالکیت رونالدو نازاریو است و قطعا به دنبال کسب اولین پیروزی خانگی فصل خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی نشست مشترک میان مسئولان فدراسیون فوتبال و تیم امید با مسئولان کمیته ملی المپیک در حوزه بازی‌های آسیایی، گزارش روند آماده‌سازی این تیم ارائه شد.
سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در آستانه جام جهانی 2023 به ارزیابی شرایط تیم ملی ایران پرداخت.
مسابقات انتخابی تیم ملی ژیمناستیک هنری جهت اعزام به مسابقات آسیایی و دانشجویان جهان به میزبانی سالن ژیمناستیک مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.
نکته دیگری که این روز‌ها در مصلای امام خمینی به کریستیانو رونالدو نسبت داده شده همان ندادن پیراهنش به بازیکن تیم اسرائیل است؛ یک گزاره کاملا غلط دیگر که حتی با بررسی تصاویر همان بازی هم می‌شود پی برد که پرتغال آن روز با ایسلند بازی کرد و نه اسرائیل!
دیوگو کاستا به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف راست، اردوی تیم ملی پرتغال را ترک کرد.
یک رسانه ورزشی روس در گزارشی به بررسی شرایط تیم ملی ایران پرداخت.
هرچند بعید است بارسلونا در اسپانیا به خاطر پرونده نگریرا با محرومیت ورزشی روبه‌رو شود، ولی در اروپا شرایط متفاوت است و دو تیم لالیگایی در رؤیای اخراج بارسا از لیگ قهرمانان هستند.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران، زیر نظر صمد مرفاوی به مرور تاکتیک‌های مورد نظر کادر فنی در مرکز ملی فوتبال می‌پردازد.
فرناندو سانتوس روز گذشته از هدایت تیم ملی پرتغال برکنار شد و به غیر از 10 بازیکن، مابقی از او در صفحات اجتماعی خود خداحافظی کردند.
ادعای یک روزنامه پرتغالی مبنی بر تصمیم رونالدو برای ترک تیم ملی به ایجاد بحران در این تیم منجر شد و حتی رونالدو و سلسائو را مجبور به واکنش رسمی کرد.
آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را دو تیم پرتغال و سوئیس برگزار خواهند کرد.
روبرت لواندوفسکی شب گذشته با لهستان از جام جهانی خداحافظی کرد و به زمره بازیکنانی پیوست که با وجود کسب عنوان بهترین بازیکن دنیا، دست‌شان از فتح جام جهانی کوتاه مانده است.
تایلر آدامز پس از پیروزی آمریکا برابر ایران بسیار خوشحال بود و البته اعتراف کرد که با سختی و رنج زیاد توانستند برنده شوند.
گل کریستیانو رونالدو به تیم ملی اروگوئه در گزارش علیرضا فغانی به فیفا به نام فرناندش ثبت شد.
ضربه برونو فرناندز در دقیقه 54 بازی به طور مستقیم وارد دروازه تیم اروگوئه شده بود در حالی که گل در ابتدا به نام رونالدو ثبت شد. حالا مشخص شده که چگونه کمک داوران ویدیویی گل را به نام برونو ثبت کردند.
تمرین امروز یکشنبه تیم ملی فوتبال ایران با حضور گسترده اهالی رسانه برگزار شد.
گزارش تصویری باخت ۶گله تیم ملی مقابل انگلیس
سایت فیفا در گزارشی به معرفی تیم ملی ایران به عنوان یکی از 32 تیم حاضر در جام جهانی 2022 پرداخت.
تیم ملی فوتسال ژاپن با شکست ایران به عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال آسیا دست یافت.
مصدومیت رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای بارسا، در بازی تیم های ملی اروگوئه و ایران، او را بیش از 28 روز از میادین به دور نگه خواهد داشت و فیفا به همین دلیل باید به بارسا غرامت بدهد.
دیلی‌میل، نشریه معروف انگلیسی در گزارشی به بررسی پنج بازیکن تیم ملی ایران پرداخته که ساوت‌گیت و تیمش باید مراقب آن‌ها باشند.
دیلی‌میل، نشریه معروف انگلیسی در گزارشی به بررسی پنج بازیکن تیم ملی ایران پرداخته که ساوت‌گیت و تیمش باید مراقب آنها باشند.
خبرگزاری رویترز با تشریح آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال تاکید کرد که کارلوس کی‌روش ۱۶ بازیکن از جام جهانی روسیه را مجددا به اردوی ایران دعوت کرده است.
رئال مادرید فصل 23-2022 از بسیاری جهات شبیه به تیمی است که فصل 17-2016 با هدایت زین الدین زیدان فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ