علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس عصر امروز حوالی باشگاه پرسپولیس آفتابی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حواشی و اتفاقات هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در همان اولین ساعات با مشت آهنین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه شد.
حواشی و اتفاقات هفته اول رقابت های لیگ برتر در همان اولین ساعات با مشت آهنین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه شد.
در حالی که مربیان و کادر پزشکی پرسپولیس و تیم ملی در جریان کمر درد بیرو هستند و به این خاطر هم یحیی اصرار دارد که دروازه‌بان خارجی خوب برای رقابت با گلر اول تیمش به خدمت بگیرند.
رضا جباری بازیکن تکنیکی اسبق پرسپولیس با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره شرایط این تیم و فوتبال ایران صحبت کرد.
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
وزارت ورزش به حواشی انتقال بیرانوند به استقلال واکنش نشان داد.
فرشاد فرجی نسبت به حواشی و شایعات پیرامون بیرانوند واکنش نشان داد.
افشین پیروانی،مدیر تیم پرسپولیس واکنشی جالب به حواشی امروز این باشگاه داشت.
مدیر تیم پرسپوليس واکنشی جالب به حواشی امروز‌ این باشگاه داشت.
در حالی که شایعات جنجالی پیرامون رابطه علیرضا بیرانوند و رضا درویش وجود دارد، مدیرعامل سرخپوشان به عیادت گلر شماره یک تیمش رفت.
علیرضا بیرانوند بعد از قهرمانی در جام حذفی با حضور در برنامه 360 از حواشی و اتفاقات قبل از رفتن خود از پرسپولیس گفت: بخاطر صد هزار دلار با زندگی و آینده من بازی کردند!
بازی دربی با حواشی پیرامون علیرضا بیرانوند شروع شد و در پایان بیرو روی هوا بود و آسمان آزادی را روی دست پرسپولیسی‌ها تماشا می‌‌کرد.
دروازه‌بان پرسپولیس صحبت‌های جالبی درباره حواشی و فحاشی صورت گرفته داشت.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به حواشی ایجادشده پیش از دربی واکنش نشان داد.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپوليس نسبت به حواشی ایجاد شده پیش از دربی واکنش نشان داد.
دروازه‌بان پرسپوليس واکنشی جالب به حواشی ایجاد شده بعد از صدرنشینی این تیم داشت.
دروازه‌بان پرسپولیس معتقد است حواشی دیدار تدارکاتی سپاهان و زنیت انگیزه آنها را برای برد بیشتر کرد.
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به انتقادات پیشکسوتان و ورزشکاران سایر رشته‌ها درباره پرداخت پاداش و حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی پاسخ داد.
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به انتقادات پیشکسوتان و ورزشکاران سایر رشته‌ها درباره پرداخت پاداش و حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی پاسخ داد.
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به انتقادات پیشکسوتان و ورزشکاران سایر رشته‌ها درباره پرداخت پاداش و حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی پاسخ داد.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس پس از تساوی در دربی، مسبت به صحبت‌های درباره پاداش بازیکنان تیم ملی مطرح می‌شود، انتقاد کرد.
كارلوس كی‌روش مطابق همیشه تمامی درزهای خبری مربوط به حواشی تیم ملی را می‌بندد اما باز هم خبرهایی هست که به بیرون درز کند.
تمرین امروز تیم ملی در حالی برگزار شد که غیبت بیرانوند به چشم آمد.
زمان برگزاری دادگاه کیفرخواست بزرگترین شکایت تاریخ فوتبال بلژیک در حالی مشخص شد که بعضی از اسامی آشنا برای هواداران فوتبال ایران هم در این پرونده دیده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ