وزارت ورزش به حواشی انتقال بیرانوند به استقلال واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها ابطال انتخابات سه فدراسیون را تکذیب کرد.
روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد ادعای تقدیم استعفای وزیر ورزش و جوانان به رییس‌جمهور کذب محض است.
وزارت ورزش و جوانان درباره استعفای رسانه‌ای سرپرست باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه کرد.
وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که استعفای رسمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال هنوز به این وزارتخانه ارسال نشده است.
وزارت ورزش و جوانان با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به استعفای حجت کریمی واکنش نشان داد.
رییس فدراسیون والیبال با تکذیب شایعه‌ی منتشر شده درباره نفرات معرفی شده برای اخذ ویزای آمریکا، از پیگیری حقوقی این موضوع خبر داد.
تحریم مجمع پرسپولیس و واکنش سازمان خصوصی‌سازی به نقشه وزارت ورزش
مدیر روابط عمومی وزارت ورزش مدعی شد تغییرات در هیئت مدیره دو باشگاه سرخابی بعد از پایان لیگ برتر و جام حذفی انجام می‌شود.
در پی اتفاقات رخ داده ناهنجار در مسابقات استقامت فارس، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با تقبیح این رخداد از رسیدگی فوری این مساله خبر داد.
مدیرکل حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان، توضیحاتی را درخصوص صدور حکم دستور موقت از سوی دیوان عدالت اداری برای ابطال انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری ارائه کرد.
وزارت ورزش و جوانان به انتشار خبری در مورد کناره گیری حمید سجادی از مسئولیتش واکنش نشان داد.
برنامه جنجالی شب گذشته فوتبال برتر بی‌تردید از سمت‌های مختلف بدون واکنش نخواهد ماند.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها به بحث رای دادن معاون وزیر ورزش در مجمع ژیمناستیک واکنش نشان داد.
مدیرروابط عمومی وزارت ورزش و جوانان شایعات پیش آمده درباره تغییر مدیریت در استقلال را رد کرد.
وزیر ورزش در مورد اظهارات یحیی گل‌محمدی که گفته بود از بالا نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود و اینکه آیا وزارت ورزش چنین برنامه‌ای در دستور کار دارد یا خیر، گفت: نمی‌توانم فرمایش ایشان را قضاوت کنم، اما وزارت ورزش همیشه حامی تمام ورزش کشور است و ما تلاش کردیم از رنگی شدن وزارت پرهیز کنیم. هر کسی که مسئول وزارت ورزش یا سازمان تربیت بدنی بوده، او را به شوخی به یک رنگ منتسب کردند.
واکنش وزارت ورزش به پناهندگی پرچمدار المپیک
وزیر ورزش و جوانان با محکوم کردن تحریف نام خلیج فارس در مسابقات کشورهای عربی به میزبانی عراق، دفتر امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان را مأمور ویژه رسیدگی و پیگیری این موضوع با محوریت فدراسیون فوتبال کرد.
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش به برکناری مصطفی آجورلو از مدیریت باشگاه استقلال واکنش نشان داد و با بیان اینکه دلیل این تغییر را نمی‌داند، آن را تصمیم هیات مدیره این باشگاه دانست!
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش به برکناری مصطفی آجورلو از مدیریت باشگاه استقلال واکنش نشان داد و آن را تصمیم هیات مدیره این باشگاه دانست.
حمید سجادی وزیر ورزش در خصوص حضور کارلوس کی روش گفت: دخالتی در امور فنی فدراسیون فوتبال نداریم و آنها مستقلا تصمیم می‌گیرند و فقط نظر مشورتی می‌دهیم.
حمید سجادی وزیر ورزش در خصوص حضور کارلوس کیروش گفت: دخالتی در امور فنی فدراسیون فوتبال نداریم و آنها مستقلال تصمیم می‌گیرند و فقط نظر مشورتی می‌دهیم.
رئیس حراست وزارت ورزش و جوانان به حواشی انتخابات فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
تبدیل ۱۰ زورخانه به قهوه‌خانه و واکنش وزارت ورزش
سال گذشته اعلام شد، یکی از شرکت‌های واردکننده کره حیوانی، اظهارنامه‌هایی به گمرک ارائه کرده که برای بیش از ۹۴ فقره اظهارنامه ارزی که برای کالا اظهار کرده، بیش بود ارزش متصور شده است. حالا پس از ماه ها، سرانجام نتیجه این پرونده مشخص و رای به تایید ارزش اظهاری کالا از سوی صاحب کالا صادر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ