علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به انتقادات پیشکسوتان و ورزشکاران سایر رشته‌ها درباره پرداخت پاداش و حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی پاسخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس درباره حق پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی، هزینه سنگین اجاره بهای ورزشگاه، نبرد نابرابر با تیم های صنعتی گفته، به حق و منطقی است و درد مشترک استقلال و پرسپولیس محسوب می شود
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید با لیورپول رقابتی در جذب بازیکن ندارد اما از خرید دو بازیکن جدید بسیار خوشحال است.
پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب استفان اورتگا، دروازه‌بان منچسترسیتی، با پاسخ منفی این باشگاه و مخالفت پپ گواردیولا مواجه شده است.
باشگاه الهلال عربستان از پیوستن یانیس آنتی توکونمپو بسکتبالیست یونانی به خانواده الهلال استقبال کرد.
کمیته‌ملی‌المپیک در بیانیه‌ای پاسخ رئیس فدراسیون گلف را داد و اعلام کرد: حضور گلف با رنکینگ پایین جهانی در هانگژو منطقی نیست و حضور گردشگر در این بازی‌ها محسوب می‌شود.
لیورپول یکی از مشتریان جدی اورلین شوآمنی است اما رئال مادرید حاضر به فروش این بازیکن نیست.
مجری مراسم قرعه کشی لیگ دسته اول از مهدی تاج درخواست کرد سهمیه بزرگسال تیم ها را افزایش بدهند.
آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در واکنش به یادداشت مدیرمسئول کیهان نوشت: مالکیت بخش قابل توجه سهام برخی از سکو‌هایی که ایشان نامبرده‌اند، با نهاد‌های انقلابی است!
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پاسخ سرپرست این تیم را داد و اقدام عجیبی را در فضای مجازی انجام داد.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس پاسخ سرپرست تیمش را داد و وارد درگیری لفظی با او در فضای مجازی شد.
رئیس کمیته نقل و انتقالات می‌گوید تشخیص قانونی یا غیرقانونی بودن فسخ قرارداد بازیکنان بر عهده سازمان لیگ نیست.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال می گوید پیشنهاد 90 میلیارد تومانی به یک بازیکن(بیرانوند) صحت ندارد.
مصطفی سلیمانی می‌گوید بیرانوند پیش از فسخ با پرسپولیس، مذاکره‌ای با استقلال نداشته است.
گلر تیم ملی به این سوال، در برنامه فرمول یک پاسخ داده است. ‌ ‌
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان فصل گذشته تیم پرسپولیس صبح امروز در سازمان لیگ حاضر شد و برگه فسخ یکطرفه قرارداد خود را دریافت کرد. او در پاسخ به خبرنگاران بیرون سازمان لیگ، فقط سکوت کرد و علامت بستن زیپ را مقابل لب خود نشان داد! او تنها با علامت تایید، فسخ با پرسپولیس را قطعی کرد
عراقچی در پاسخ به ادعای بیرانوند در گفتگو با فردوسی پور گفت: به اینکه خدمت کنم و تهمت‌های ناروا بشنوم عادت کرده‌ام، آقایان لطفا خطای خود را اصلاح کنند.
دروازه‌بان اول پرسپولیس و تیم ملی پاسخ پیام مداقع قرمز‌ها را در فضای مجازی داد.
بیرانوند گلر اول تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قصد دارد پاسخ جالبی را به رفتار حسینی گلر استقلال در صورت پیروزی سرخ‌ها در دربی پایتخت بدهد.
بیرانوند بعد از دریبل مهاجم جوان ملوان در کنار خط طولی با خنده به سمت لنز دوربین نگاه انداخته و در ادامه نیز با خونسردی پاس خود را به بهترین نقطه برای ازسرگیری حمله تیمش ارسال می‌کند تا نشان دهد از بالاترین حد اعتمادبه‌نفس برخوردار شده است. هرچند این حرکت ریسکی می‌توانست در صورت ناکامی، یک اتفاق تلخ را برای او در پی داشته باشد و مسلما کادرفنی پرسپولیس نیز از وی درخواست می‌کنند در دیدار‌های آتی از انجام آن خودداری کند.
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به انتقادات پیشکسوتان و ورزشکاران سایر رشته‌ها درباره پرداخت پاداش و حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی پاسخ داد.
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به انتقادات پیشکسوتان و ورزشکاران سایر رشته‌ها درباره پرداخت پاداش و حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی پاسخ داد.
شادی گل یک مساله شخصی است و باید دید بعد از گل چه اتفاقی رخ می‌دهد. وقتی که اینجا هستیم، می‌خواهیم مردم را خوشحال کنیم. تیم ملی برای ایران است. ما پایبند به همه چیز هستیم
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در آخرین بازی این تیم پیش از حضور در جام جهانی انگیزه خاصی دارد و می‌تواند آمار گل و پاس گل خود را در پورتو به صد برساند.
در شرایطی که بحث خدمت سربازی علیرضا بیرانوند این روزها داغ شده است، رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا به این موضوع پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ