بابک مرادی در نیمه دوم موفق شد با اولین لمس توپ خود، اختلاف را با پرسپولیس به حداقل برساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه مس سونگون رای کمیته تعیین وضعیت در مورد مهدی جاوید را ناعادلانه دانسته و به آن اعتراض کرد.
شرایط چلسی و استراتژی نادرست مدیریت این باشگاه در یک سال اخیر ضربه‌ای جبران ناپذیر به این تیم وارد کرده است.
الریاضیه می‌نویسد: حالا انتظار می‌رود امضای قرارداد با استیون جرارد نهایی و قطعی نشود.
متهم در برخورد ابتدایی با پلیس منکر وارد کردن هر گونه ضربه‌ای به همسایه خود شده و گفت: «روز حادثه باز هم با همسایه‌مان بحثم شد. چند ماه می‌شد که خانه را اجاره کرده بودیم و او بی‌جهت با من درگیر می‌شد. روز حادثه خیلی عصبانی بودم، اما نه چاقویی داشتم و نه هیچ جسم برنده دیگری در دستم بود. من به متوفی ضربه‌ای وارد نکردم و زمانی که او در حال رفتن به آپارتمان خود بود حال مساعدی داشت. نمی‌دانم بعد از آن چه اتفاقی برایش افتاد که موجب مرگ او شد.»
وقتی به سراغ‌شان رفتیم با هم درگیر شدیم ضربه‌ای چاقو به حمید زدیم، اما قصدمان کشتن او نبود و وقتی ازآنجا فرار کردیم او زنده بود بعد به سراغ دوستش رفتیم که در نزدیکی آنجا بود گوشش را بریدیم بعد عکس گوش بریده شده را برای اینکه زورمان را نشان دهیم در پیج استوری خود گذاشتیم.
ضربه‌ای که به سرش خورده بود بی‌تأثیر نبود، اما فکر می‌کنم غم و غصه خیلی او را ضعیف کرده بود. بعد از طلاقش پسرش را دیر به دیر می‌دید و همیشه دلتنگ او بود. حتی یک بار به من گفت می‌خواهم خودکشی کنم! من او را نصیحت کردم و دلداری‌اش دادم تا آرام شود.
مهاجم ازبکستانی پیکان معتقد است فرشاد احمدزاده در صحنه اخراج او بزرگنمایی کرده و او اصلا ضربه‌ای به او نزده که مستحق کارت زرد دوم و اخراج بوده باشد.
اکنون اگربا انبوه تبلیغات و انواع اقداماتی که درحال انجام است نتایج دلخواه حاصل نشود و وضعیت حجاب سروسامان پیشین را به خود نگیرد فقط ضربه‌ای دیگر به رابطه مسوولان و مردم وارد می‌شود و تندتر کردن برخورد‌ها هم انواع خطر‌های دیگر دارد که ناگفته روشن است.
سرانجام عکاسان توانستند جای زخم ضربه‌ای که سادیو مانه به لروی سانه زد را شکار کنند.
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو، می‌گوید که اسناد لورفته از پنتاگون ضرری به کی‌یف نخواهد رساند.
اگر زمین ناگهان متوقف شود، ضربه‌ای با سرعت ۱۷۷۰ کیلومتر در ساعت به تمام چیز‌هایی که روی سطح سیاره قرار دارند وارد می‌شود. این ضربه سطح زمین را کاملا جارو می‌کند.
در نهایت ۲۰ کفتار به جان شیر نر افتادند و هر کدام ضربه‌ای زدند، اما اتفاق خاصی برای شیر نر نیفتاد و سلطان جنگل از حمله کفتار‌ها جان سالم به در برد.
رئیس سابق صندوق بازنشستگی فولاد با اشاره به مشکلات حال حاضر صندوق های بازنشستگی گفت: یکی از مهمترین اقدام ها برای حل مشکل صندوق های بازنشستگی تشکیل رگولاتور است.
دور برگشت بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر با جدال حساس و انتقامی سپاهان و استقلال آغاز می‌شود و آبی‌های پایتخت امیدوارند ماجرای بازی رفت در تهران برایشان تکرار نشود.
رئیس پژوهشکده جبهه مقاومت پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم در مورد داعش ابتدا به دنبال یافتن قلب مسئله بود تا به وسیله آن بتواند به قلب داعش ضربه‌ای بزرگ بزند.
خطیب نمازجمعه تهران با اشاره به حرمت شکنی در برخی از دانشگاهها، گفت: دانشگاه‌های ما با نام و خون شهدا تأسیس شده‌اند بنابراین چنین اتفاقاتی در آن به انقلاب ضربه‌ای نمی‌زند.
تازه‌ترین اقدام آمریکا و کشورهای اروپایی برای زمین‌گیرکردن روسیه در اوکراین، تعیین سقف قیمت برای محصولات نفتی روسیه است که برخی اعتقاد دارند که این طرح به دلایلی احتمالا شانس موفقیت ندارد.
تیم ملی فوتبال عربستان با پیروزی برابر آرژانتین رکورد شکست ناپذیری این تیم را از بین برد.
ادامه بازی علیرضا بیرانوند بعد از ضربه‌ای که به سرش وارد شده بود، پیش از بیرون رفتن او از زمین، با انتقادهای زیادی از فیفا و تیم داوری دیدار ایران و انگلیس مواجه شده است.
انتشار ویدیوی پدر مهسا امینی در کنار پیکر فرزندش که تایید می‌کند ضربه‌ای به سر او نخورده است.
معاون وزیر کشور ناگفته‌هایی از پرونده مرحوم مهسا امینی را برای نخستین بار اعلام کرد و گفت: اغتشاشگران یک مهسای دیگر را در لرستان کشتند و می خواستند بگویند کار جمهوری اسلامی است.
هافبک پرتغالی تراکتور در بازی با پرسپولیس هم سازنده تک گل تیمش بود.
دو مدافع تیم فوتبال بارسلونا به دلیل مصدومیت دو بازی پیش رو با اینتر در لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهند داد.
در بازی استقلال و مس کرمان یک اتفاق جالب دیگر هم رقم خورد و آن حضور جیمی جامپ در زمین بازی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ