قائم مقام باشگاه استقلال اعلام کرد سرپرست مدیرعاملی این باشگاه مسؤول مذاکره مستقیم با بیرانوند است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل ملوان می‌گوید این باشگاه به شخص خاصی متکی نیست و امسال نیز به موفقیت‌هایش ادامه خواهد داد.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت:کلیه استخدام‌ها از طریق آزمون صورت می‌گیرد و حکمی برای شخص مذکور مبنی بر استخدام صادر نشده است.
احمد الغامدی، مدیرعامل باشگاه النصر عربستان، شخصا به بارسلون سفر کرده تا جلسات متعددی را در مورد نقل و انتقالات انجام دهد.
مدیرعامل سابق استقلال با انتشار یک استوری در حساب شخصی خود در اینستاگرام به حضور نکونام روی نیمکت آبی‌ها واکنش نشان داد.
جلسه مهم پیرامون انتخاب سرمربی ذوب‌آهن با حضور پررنگ رئیس کارخانه برگزار شد.
مدیرعامل باشگاه استقلال با انتشار متنی در صفحه شخصی خود انتخاب سرمربی این تیم را به تاخیر انداخت؛ او با هواداران حرف زده است.
ایزد سیف الله پور، مدیر عامل باشگاه نساجی با انتشار متنی در صفحه شخصی اش از مدیریت باشگاه نساجی کناره گیری کرد.
دو سناتور آمریکایی در نامه‌ای به مدیر عامل تسلا، از وی در مورد به اشتراک گذاری تصاویر حساس ثبت شده توسط دوربین‌های خودروهای مشتریان سوال کردند.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآرده‌های نفتی از افزایش ۹ درصدی مصرف بنزین از ابتدای سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: عرضه نظام‌مند بنزین نیازمند استفاده مردم از کارت سوخت شخصی است.
مدیرعامل باشگاه استقلال استوری جدیدی در صفحه شخصی خود منتشر کرد.
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: هدف اصلی در درمان شخصی شده را روی سرطان معده منعطف کردیم که عوارض کمتری برای بیمار داشته باشد و بتواند در درمان و بهبودی تقریباً کامل تر و بهتر باشد.
مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال در مذاکره با ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت گل‌گهر توانست مجوز حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی را بگیرد.
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به برخی اتهامات مبنی بر عرضه خارج از شبکه محصولات به برخی خواص و تحویل ۳۴ دستگاه خودرو هایما 8S به برخی مدیران این شرکت گفت: این مجموعه به هیچ عنوان خارج از چارچوب ها و مقررات جاری ابلاغی به شخص یا نهادی خودرو واگذار نکرده است.
مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در یادداشتی کوتاه به وضعیت این باشگاه پرداخت.
سرمربی پرتغالی استقلال در تماس شخصی با مدیرعامل تراکتور برای جذب آلوز دوباره "نه" شنید!
مدیرعامل استقلال در جلسه ای که روز گذشته با سرمربی این تیم داشت، به او اطمینان داد که به زودی اتاق شخصی اش را تحویل بدهد.
مدیرعامل استقلال در جلسه ای که روز گذشته با سرمربی این تیم داشت، به او اطمینان داد که به زودی اتاق شخصی اش را تحویل بدهد.
مدیرعامل باشگاه استقلال عصر امروز در دفتر شخصی خود میزبان ریکاردو ساپینتو بود.
مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در جلسه با نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان بر لزوم ساماندهی تردد وسایل نقلیه تجاری و شخصی در ترددهای زمینی از مررزهای مشترک دو کشور تأکید کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن بازدید از خطوط تولید از شرایط و افزایش تولید ابراز رضایت کرد و گفت: با برنامه‌های صورت گرفته، طی نیمه دوم سال شاهد تحولات و جهش‌های عمده‌ای در حوزه تولید و کیفیت محصولات خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از اولیای دانش‌آموزان و سایر شهروندانی که از وسایل نقلیه شخصی استفاده می‌کنند، خواست تا با انجام معاینه فنی وسیله نقلیه خود در مراکز مکانیزه، از بروز آسیب‌ها و صدمات بیشتر به فرزندان خود و سایر دانش‌آموزانی که سال جدید تحصیلی را آغاز کرده‌اند، جلوگیری کنند.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: کاهش ۱۰۰ لیتری اعتبار کارت‌های سوخت ۳۰۰۰ تومانی، هیچ تاثیری بر مقدار سهمیه اصلی خودروهای شخصی ندارد.
گروه صنعتی ایران خودرو، در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران، هایما 8S و 7X، دو محصول جدید خود را معرفی کرد.
کسی که در بنگاه اقتصادی کارش را آغاز می‌کند، اولین کسی را که منصوب می‌کند، مسئول بازرگانی و فروش است؛ گویی این مسئول بازرگانی و فروش در برخی از بنگاه‌های اقتصادی سرقفلی دارد. در بحث سرمایه گذاری‌ها، آیا به موضوعات شرکت توجه می‌شود یا تحت تأثیر فشار‌های سیاسی یا منفعت شخصی است؟ آیا پروژه‌ها دارای توجیه فنی و اقتصادی هستند و بموقع اجرا می‌شوند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ